Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية غرام نمر الصعيد الفصل الثالث عشر 13 - بقلم نرمين حمدي

 رواية غرام نمر الصعيد الفصل الثالث عشر 13 - بقلم نرمين حمدي 

غرام_نمر_الصعيد
غرام: طلقني يايونس
يونس بغضب: هو إيه الي طلجني طلجني كل دججتين دي
غرام: مش عايزه اعيش معاك هي عافيه يعني
ليجذبها يونس اليه وبهدوء مرعب جعل الدم ينتفض في عروقها وهو يمسح علي شعرها بطريقه مرعبه: هتعيشي معايا برضاكي او غصب عنك 
غرام: يارب اموت بقي وارتاح من الي انا فيه دا
يونس بغضب شديد: ايااااااااكي اسمع منك كديه مره تاني 
غرام: وهتفرق معاك في ايه 
يونس يضغط علي زراعيها: تفرج وخلاص مش لازم  تعرفي
غرام: مش لازم اعرف!! ماشي روح بقي نام برا يايونس بيه
ليضحك يونس: ومين جال اننا هنام
غرام: انا الي قولت
يونس بابتسامه خبيثه: انتي تجولي ذي ماانتي عاوزه بس انا الي بيقرر هنيه وكلامي الي بيتنفذ
غرام:لا والله طيب وريني بقي هتمنعني انام ازاي
لتلف غرام جسد*ها وتضع راسها علي المخده وبتغمض عنيها
بس يونس بيجذبها ليه وهي مردتش تفتح عنيها عندا فيه
يونس بيبصلها بابتسامه فهي بتعند علي اقل حاجه: عايزه تفهميني انك خلاص نمتي يعني
غرام بتهز راسها بالموافقه وفجأه وجدت شفتيه تلا*مس شفتيها بقوه واضعا يده علي رقبتها والاخري علي ظهرها حتي دا*بت هي بين يده فلم تستطع السيطره علي مشاعرها اتجاهه وحبها لقربه منها ولتلك اللمسات التي تشعرها انها مليكته حتي وضعت يدها علي صدره متجاوبه معه ليطبع هو علامات ملكيته لها في كل مكان حتي جذبها اسفل*ه ظل ينظر لها ويلع*ن فريده الي واقفه حاجز مابينهم وفي ذات الوقت يقسم انه لم يرااا في هذا الجمال ولا هذه البراءه
ظل يقبلها بعنف وقوه وكأنه ينتقم منها علي بعدها عنه كل هذه الفتره 

وبعد قضاء ليلتهم الاولي معا... كل منهم شعر بانتمائه للاخر دون غيره فيونس تمني لو ان يكن لها وحدها فهي جذبته اليها بطريقه عجيبه حتي هو لا يدرك كيف فعلتها 
اما عن غرام هي تظن انه يحب فريده ولا مكان لها هي بقلبه
يونس جذبها لحضنه حتي غفت علي صدره ونامت 
******
في السرايا
زين في غرفته بياخد شاور وخرج وهو عاري الصدر
ليخبط باب غرفته 
زين: مين
بس مكنش في حد پيرد وبيخبط تاني
زين اتجه ناحيه الباب وفتح ليجد ورد امامه باصه علي الارض ثم بصتله بنظره بريئه جدا
ليتركها زين ويدخل.... ورد فضلت تبص حواليها وبعدين دخلت بسرعه وقفلت الباب وفي هذه اللحظه رأتها فريده وابتسمت بخبث
ورد: احم انا اسفه
زين واقف قدام المرايا بيسرح شعره:... 
ورد: زين انت عارف اني بحبك اوي واني مستحيل اصلا اتخلي عنك 
زين بصلها بغضب واخد عده خطوات ليها وهي بترجع لورا: لعبه في يدك انا.... مره عايزاني ومره لا 
انا ممكن اسامح علي اي حاجه بس إلا انك تيجي علي كرامتي وتفضلي راجل تاني عليا
ورد: لحظه ضعف والله انا مش هبقي لحد غيرك يازين 
زين: انا الي مش عايزك ولا طايجك من الاساس 
ورد: لا يازين متخليش مشكله تافهه ذي دي تبعدنا عن بعض
زين: تافهه بالنسبالك لكن مش زين النمر الي اتفضلي راجل تاني عليه ويرجع ذي الاول بكلمتين
هو الي كنتي معاه في المطعم مش كديه

ورد بقلق: اه
زين: وكمان طلعتي كدابه ما شاء الله... بعدين مسكها من شعرها بقوه وهي بتحاول تكتم صراخها 
وجابلتيه كام مره من ورانا علي كديه هاااااا انطجييييي
ورد بعياط: اقتلني موتني انا استاهل بس متبعدش عني يازين
زين: ليه تعملي معايا كديه دا انا لو شوفتك بعنيا بتعملي الغلط هكدب عنيا وديني ياورد لو عرفت انك جابلتيه تاني ابن ال**** ديه لاكون جاتلك وجاتله اما الي بينا تنسيه خالص يلا اطلعي برا
ورد: زين والنبي اديني فرصه تانيه
زين: ولا تانيه ولا تالته انت من هنيه ورايح بت عمي وبس 
ورد:لا يازين مش بنت عمك وبس انا حبيبتك طيب فاكر لما قولتلي اغلطي انتي ياورد وانا هسامحك اغلطي انتي ياورد وانا واجبي اوعيكي الصح من الغلط 
زين: وانتي كام مره تغلطي وانا اعدي واجول صغيره بكرا تتعلم لكن انتي مش بتتعلمي انتي بتتمادي في الغلط ولا نسيتي 
نسيتي صحبتك الي نبهت مليون مره متمشيش معاها وحلفتيلي انك مش هتعرفيها تاني وفجأه الجيها بتكلمني عشان تختبريني بتشكي فيا انا ياورد.... طيب بلاش دي نسيتي كان هيكمل بس هي قاطعته
ورد: منستش وعارفه اني غلطت كتير بس انا بحبك
زين: وانا اعمل اي ببحبك دي انتي هنتي رجولتي عارفه يعني ايه تختاري واحد تاني ياورد المره دي غلطه اتجل من اني اعديها
ورد: هتعديها يازين عشان عارف انا قد اي بحبك ولا انت عندك امل تتجوز واحده تانيه دا انا كنت اصور ميت قتيل هنا فاهمني يازين والله هعمل جنايه 
زين بضيق: روحي نامي عشان انا علي اخري
****
في اليوم التالي 
يونس بيصحي وبيلاقي غرام بتلم في هدومها: في ايه ع الصبح جاتلك الحاله؟ 
غرام بصتله وعنيها مليانه دموع: انت مش خدت الي انت عايزه مشيني من هنا 

يونس قام وراحلها: وسند بإيده علي الدولاب والايد التانيه في جيبه وهي مستمره في أخذ الهدوم من الدولاب وبتحطها في الشنطه: انا مش صعبان عليا غير تعبك عشان الهدوم دي كلها هتتحط في الدولاب تاني
غرام: يعني اي بقي ان شاء الله
يونس بخبث: يعني انا قررت اكافأك علي ليله امبارح الي معشتش في حياتي الزوجيه كلها زيها والمكافأه اننا هنطول هنيه لحد ميجي مزاجي بجي
غرام بعياط: كفايه بقي لحد كدا انت عايز مني اي مش كفايه القر*ف الي حصل امبارح دا 
يونس: كله كان بمزاجك انا مغصبتكيش علي حاجه امبارح نايمه في حضني الليل كله وانهارده جايه تبكيلي متجوز طفله انا
غرام: ماشي انا طفله
يونس: أحلي طفله شافتها عيني 
غرام بتستغرب منه بيجرح ويداوي في نفس الثانيه وضحكت غصب عنها
يونس ابتسم وهو خارج من الاوضه: ضحكت يعني قلبها مال وخلاص الفرق مابينا اتشال
غرام ضحكت اكتر اول مره تسمعه بيغني: والله دماغه فيها حاجه لا يمكن يكون طبيعي ههههه
وفجأه بيجيلها مكالمه من أدهم فبتقفل باب الاوضه كويس: نعم
أدهم: وحشتيني
غرام: وحشتك عقربه عايز اي
أدهم: عايزك يابيبي
غرام: وعايزني في اي ان شاء الله
أدهم: عايزك تجيلي الشقه اصل في كلمتين عايز اقولهوملك علي انفراد كدا
غرام: شقه اما تلهفك يابعيد دا علي جثتي انت  مش اخدت الفلوس عايز مني اي تاني
أدهم: مهو ياغرام لو مجتيش انتي عارفه انا هعمل اي

ياترا غرام هتنيل اي🤔

  •تابع الفصل التالي "رواية غرام نمر الصعيد" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات