Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية شغف الصقر الفصل الرابع 4 - بقلم موني

 رواية شغف الصقر الفصل الرابع 4 - بقلم موني

♥️ Part 4♥️
♥️ شغف الصقر ♥️🦅
♥️ بقلمي موني ♥️🖋️ 
♥️بسم الله الرحمن الرحيم ♥️ 
♥️ اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد ♥️
                    ♥️ نبدا ♥️ 
وقفنا المره اللي فاتت بعد ما صقر وصلتلوا الرساله صقر حاول يرن على الرقم معرفش بق هيتجنن و خايف على بنتو وملكت قلبو زي ما بيقولها 
محمد صاحي و استغرب من منظر صقر 
محمد: مالك يا صقر في حاجه حصلت 
صقر: اسمعني البنات من النهارده مش هيمشوا من غير حراس و كل يوم هنمشي كلنا سوا و بالحرس 
محمد: لي اي اللي حصل لده كلو 
حكالوا صقر على اللي حصل كلو 
محمد خايف على اختو بس حاول يطمن صقر او بمعناه اصح يطمن نفسوا: متخفش البنات مش هيفرقونها و كمان هنجيب سلسلة لكل واحده فيهم بس مختلفة عشان ميلاحظوش و حاول تبان طبيعي قدام البنات 
صقر: تمام 
الكل صاحي و نزلوا يفطروا الكل عمل يضحك ويهزر معاد صقر اللي عقلوا مشغول على بنتو 
مرام: مالك يا ابيه انت كويس 
صقر بابتسامة حنيه: مفيش يا قلب ابيه ووجها كلاموا لي خالي و بابها 
صقر: بابا خالي عاوزكم وانتم كمان قصدوا على محمد واحمد 
شغف بشقوه و مشاكسه: انا عاوزه اجي 😂
صقر بضحك: بس يا حبيبتي العبي بعيد 😂
و مشيوا 
احمد: في اي يا صقر 
صقر: انا هبيع الفيلا دي و القصر بتاعنا و اشتريت قصر تاني هنعيش فيها كلنا 
احمد: انا معنديش مانع بس لي السرعة دي 
صقر: البنات في خطر و خصوصا شغف 
احمد: لي في اي 
حكلهم صقر على اللي حصل و وراهم الرساله 
احمد الصغير: عشق و زينه كده كده معايا مبسبهومش الخوف على مرام و شغف 
محمد: عشان كده هنزل كل يوم الصبح كلنا سوا عشان محدش يلاحظ و هنجيب سلاسل للبنات في جهاز تتبوع و هيبقى متوصل بالفون بتاعي انا و صقر وانت يا احمد 
صقر: احمد انت معك سلاحك ميفرقكش و البنات معك في كل لحظة ميغبوش عن عينك و كده كده هيبقى معك عربيتين حراس و لو حصل حاجه ملكش دعوه خلي بالك من البنات و بس 
احمد: حاضر 
رعد: المفروض هننقل امت 
صقر:انهارده
احمد الكبير: ازاي احنا مش جاهزين 
صقر: عاوزين اي ازياد من الهدوم وانتم عليكم ده و الشغالين هيساعدوكم و القصر زمانوا بيتنضف الوقتي 
الجميع: تمام 
و خرجوا 
لاقوا نها و هند و البنات بيهزروا و يضحكوا مع بعض قعدوا معاهم 
صقر: يلاه يا بنات عشان نمشي و اه اعملوا حسابكم هنطلع من الجامعه و شغل على القصر الجديد 
شغف: لي بق 
صقر: من غير لي و من انهارده هنمشي كلنا سوا 
هند: عاوزين نفهم يا صقر 
صقر: يا خالتو بابا و خالي هيفهموكي تمام احنا هنمشي عشان الجامعة بتاعتهم و شغلي انا و محمد 
الجميع: ماشي خدو بالكم من نفسكم 
اتحركوا كلهم و ركبوا عربيه صقر و اتحركوا و واصل احمد و عشق و زينه لي الكلية بتاعتهم و ساب معاهم صقر عربيتين الحراس 
صقر: احمد متنساش 
احمد: متقلقش بق
صقر: سلاحك معك 
احمد: اه يلا سلام 
و مشيوا في العربيه 
شغف: لي احمد شايل سلاح 
مردش صقر عليها 
شغف بغيظ: بارد 😒
ضحك محمد و مرام و واصل صقر عند جامعه البنات و نزل هو و محمد دخلوا معاهم و دخلوا لي العميد و فاهموا ان البنات هيبق معاهم الحراس ديما و خرجوا و وقفوا مع البنات 
مرام حاست اني شغف عاوزه تتكلم 
مرام: ابيه عاوزه اروح الحمام 
صقر: ماشي يا حبيبتي معاها يا محمد و خدوا معاكم اتنين من الحراس 
اتفضل شغف و صقر 
صقر: شغف اوع تشربوا اي عصير غير اللي الحراس يجبهلكم و لو فيا حاجه ترني عليا علطول 
شغف: انا عاوزه افهم يا صقر ده من حقي 
صقر: شغف بنتو بابا مش قادر يتكلم دلوقتي وعد هحكيلك بليل ممكن 
شغف بقله حيله: ممكن 
صقر: ربنا يهديكي ليا 
ابتسمت شغف 
جاه محمد و مرام 
صقر طالع سلسلة من جابوا و محمد كمان و لبسوهم لي شغف و مرام و كانت بتاعت شغف على شكل قلب محفور فيه اسم صقر و بتاعت مرام علي شكل ورده مكتوب عليها ملاكي 
صقر: السلسلة متتقلعش 
البنات: حاضر 
باس صقر راس مرام و شغف: سلام يا حبايبي وربنا يهديكم 
مسكوا محمد من رقبتوا: متبوسهش تاني ياض 
غمزلوا صقر: انهي واحده فيهم 😉
ضحك محمد 😂: الاتنين 
ضحك صقر و البنات مكسوفين و بيضحكوا و بعد شوي ماشيوا و في فيلا احمد الرفاعي هند و نها مش مبطلين عياط بعد ما عارفوا 
رعد: افهم بتعيطوا لي.
احمد بضحك عشان يهديهم و يطمنهم: والله ما عارف اي نكد 
هند: انت بتضحك يا احمد 
احمد قعد قدمها يا قلب احمد هم كويسين و الشباب معاهم مش هيسبهم متخفيش بق يلا نطلع نجهز بس عشان نتحرك 
نها و هند اطمنوا نوعن ما و طلعوا 
و في مكان اول مره نروحوا في الصعيد 
عزت: عملت اي 
ابراهيم: كلو تمام متقلقش 
عزت: خد بالك صقر مش سهل 
ابراهيم: متقلقيش هو فاكر لم يحط عليهم حراس مش هعرف اوصلهم يبقي بيحلم 
في القاهره 
يتابع......
ياتره مين دول و هيعملوا اي تاني في صقر و شغف ده اللي هنعرفوا البارت الجاي باي ♥️

  •تابع الفصل التالي "رواية شغف الصقر" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات