رواية عشقت من اعتبروها اختي الفصل الثالث 3 - بقلم جاسمين محمد
3
فهد... وانا قولتلك برضوا متلعبش معايا رواح ماسكه بتهور وقلبه علي الارض واخد منه المسد. س ودخلوا الشرطه وحاصرو المكان
صابر... مش هسيبك يافهد مش هسيبك
فهد... هههه هنشوف وسابه وجه يطلع هو ومعتز بس صابر مسك المسد. س وضر. ب عليهم رصا. صه
معتز بصدمه..... فهددددد 🍒🍒🍒🍒🍒🍒
فهد اتلفت والرصاصه جت في كتفه ومعتز جري عليه
معتز بخوف... انت كويس ياصحبي
فهد بوجع... اه اهد الرصاصه جت في كتفي متقلقش وبزعيق اخلصوا خدوهم
معتز... اهدي بس وتعال نروح مستشفي
فهد. حاضر يلا
معتز خد فهد وطلعوا ركبوا العربيه وراحه علي المستشفي
........... ♡.................
قدس فضلت صاحي لحد الفجر وهي قاعده قلقانه حنان مامتها صحت وطلعت تتوضه عشان تصلي لقت النور بتاع اوضتها منور خبطت
حنان... قدس حبيبتي انتي صاحيه
قدس... اه ياماما ادخلي
حنان فتحت الباب ودخلت... اي مصحيكي لحد دلوقتي ياقلبي مالك
قدس... مش عارفه ياماما بس قلقانه وقلبي كان وجعني مش عارفه ليه
حنان. .. ياروحي سلامت قلبك وخدتها في حضنها وقعت تقرالها قران شوي
حنان ... دلوقتي حاسه بي اي
قدس... الحمدلله يلا نقوم نصلي الفجر سوء
حنان بحب .. يلا ياقلب ماما
عند فهد
الدكتور طلعلوا الرصاصه وخيطلوا الجرح
معتز بهزار... وقعت قلبي عبوشكلك ياشيخ
فهد... يحنين ياخوي
معتز... تصدق انك بارد ياض انتي وخلص عشان نروح نجهز نفسنا عشان الطياره كمان ساعتين
فهد... تمام يلا
قدس بزعيق وهي بتنط علي مروان النايم علي السرير.... مروانننننننننننن
مروان قام مفزوعه... في اي البيت بيقع يالهوووي اجرو بسرعه
قدس وقعت علي الارض من كتر الضحك
مروان استوعب اللي حصل وبصلها بشك ... بقا انتي تعملي كدا وقام ينط عليها وهي قامت جرت علي بر وهو طلع يجري ورها
قدس بزعيق... ياماماااااا الحقيني ابنك هيموتني وهي بتجري خبطت في وراحت استخبت ورها من غير متشوف وشه
قدس... عمو الطويل خليني مستخبي وراك وابعد الواد ده عني وحيات عيالك
مروان وهو طالع يجري ورها... بقا انا تن... وقطع كلامه لم شاف فهد واقف ولابس نظارته
مروان وهو بيبلع ريقه وبصدمه... فهد
قدس بعد مكانت مستخبي ورها ومسكه فيه وعامله زي الكتكوت المبلول بعدت عنه وبصدمه... ابيه فهد
حنان طلعت من المطبخ علي صوتهم... والله انتو وحشكم ابو ورده ياشوي عررررر فهد
فهد قرب منها وحضنها... وحشتيني اووي ياماما
حنان بعياط حضنته جامد... انت اللي وحشتني ياقلب امك طمني عليك ياحبيبي
فهد... الحمدلله بخير طمنيني عليكي انتي
حنان... بقيت كويسه اول ما شوفت
فهد خرج من حضن حنان امه ومروان جري عليه حضنه
مروان نط عليه وحضنه... ابو الفهووووو وحشتنيييي
فهد ببتسامه... وانت كمان طمني عليك
مروان... الحمدلله بخير
فهد باصص علي قدس اللي واقفه بعيد ومش مقربه ليه وباين عليها الحزن
حنان... قدس واقفه بعيد ليه ياحبيبتي تعالي سلمي علي فهد
قدس فاقت ومن بعيد.. ها ازيك يابيه بعد اذنكم وسابتهم ودخلت اوضتها وقفت الباب
حنان بحزن... معلش يابني بس غصب عنها
فهد هز راسه... انا عايز ارتاح هدخل اوضتي ارتاح
حنان... ماشي ياحبيبي وانت يامروان يلا ادخل جهز نفسك عشان تفطر انت وقدس وتوصلها الجامعه
مروان... حاضر ادخل اخد حقي منها الاول
فهد بصلوا بصه رعبته
مروان... يالهووي دانا نسيت انك هنا ياعزرائيل ودخل جري علي اوضته
حنان بضحك علي مروان... هههههه روح يابني دول مجانين
فهد... حاضر يامي ودخل اوضته وترمي علي السرير وفضل باصص للسقف بيفكر في قدس
بليل
حنان... قدس يلا عشان نتعشاء
قدس... حاضر ياماما جي وطلعت قعدت علي الكرسي قبل فهد ومروان جنبها وهي بتحاول متبصش لفهد وفهد مش شايل نظرو من عليها
مروان بصوت واطي لقدس... بت الواد ده جه واحنا مش هنعرف نقعد نسمه الماتش النهارده
قدس بهمس... العمل اي طيب
مروان بيبص حوليه يشوف فهد واخد باله منهم ولا لا لاقه باصص عليهم بصه غضب وعروق ايدو براسه وهو بيتحكم في عصبيته راح مروان بلع ريقه وخبط قدس في رجلها عشان تسكت
قدس... ااااه مش تحاسب يازفت انت بتخبطني في رجلي ليه وبصت مكان ما باصص وشافت منظر فهد بلعت ريقها بخوف
قدس بخوف... طيب الحمدلله وطلعت جري علي اوضتها
فهد بعصبيه... مروان انا قولت اي
مروان.... ان حلفتلك بحيات بسيدك االملومي اني كنت بقولها عايزين نسمع الماتش مش هتصدقني
فهد بغيرها... قربكم من بعض ده اي
مروان بستغراب من معاملت اخوه اللي متغيرتش انه مش عايزهم يقربه من بعض ولا قدس تقرب من حد وغيرته الشديده عليها... فيها اي يافهد هي اختي علي فكره
فهد... وانا قولت قبل كدا وهقولها تاني كلامكم يكون من بعيد انت سامع وسابهم وطلع ركب عربيته ومشي
يتبع...
نزلت بارت تاني النهارده اهو تفاعل حلو بقا 🥺
•تابع الفصل التالي "رواية عشقت من اعتبروها اختي" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق