Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اثارة انتقام الفصل الخامس 5 - بقلم دنيا ثروت

 رواية اثارة انتقام الفصل الخامس 5 - بقلم دنيا ثروت 

إثاره_إنتقام
شدها لصدره بقوه =مو'تك من هنا أسهل ياروحي
مسكها من دراعها ونزلها تحت دخلها الاوضه رماها علي السرير
قرب عليها ولمس علي شعرها = انتي عارفة ان ريحه شعرك حلوه
رهف بتزقه بعيد.
صهيب ضربها بكف ايديه شفناها نز' فت
صهيب : هتندمي والله لتندمي
رهف كل ده ساكته ومصدومه من اللي بيقوله قامت اتجهت ليه قربت منه لدرجه أنفاسهم تقاربت = بتحبني!؟
صهيب قرب عليها اكتر : بعشقك لدرجه عذ'ابك هيريحني
رهف مسكت ايديه : مش انا.. صدقني مش انا ياصهيب.
صهيب بعد ايديها : اوعي تفتكري ان أصدق زبا'له زيك...
شي ورزع الباب.. دخل علي اوضه ساره = انتي لسه منمتيش!
ساره : بابا صهيب تعالي منمتش.
مسك ايدها بحنيه :الاميره عامله اي دلوقتي
كانت بتحاول تقوم سندها علي المخده بحنيه = حبيبه بابا عايزة تقول اي.
ساره : عشان خاطري يابابا كفايه عشان خاطري
صهيب : طيب اي رايك هنخرج بليل خروجه حلوه
مستناش رد منها وقام = يلا هستناكي بليل تجهزي تبقي سندريلا
نزل المكتب اتصل بالتلفون =بليل هخرج وهقفل القصر هسيبلك مفتاح تاخده وتدخل وزي ماتفقنا...
جه المساء وجهز بالفعل
دخل عليها الاوضه لاقاها بتلم هدومها 
بيمسك ايدها من معصمها = أي اللي انتي بتعمليه دهه
رهف بتشد ايديه بصعوبه = عايزة امشي سيبنييي. 
بيرمي هدومها علي الارض = وده يعني هيرجعها تمشي هااا انطقي ده هيشفي جرحي هتمشي ولا كأن عملتي حاجه 
رهف بثبات : طالما واثق ان عملت كدا يبقي براحتك انا عايزة امشي ولا كأنك شوفتني ولا عرفتني 
صهيب : هتمشي من هنا وانتي ج'ثه هامده يارهف هانم... 
سابها وقفل عليها الاوضه.. 
ساره بأستغراب : رهف مش هتيجي معانا!؟
صهيب نزل لمستواها: لا ياروحي المره الجايه.
خرج هو وساره...
رهف  بتحاول تفتح الاوضة بالمق' ص بالفعل بعد محاولات فتحته واتبقي ليها باب القصر..
صهيب في المطعم = اطلبلك اي ياعيوني
ساره بابتسامه : اممم ممكن تشيز كيك بالتوت
صهيب : غريب انتي عمرك مادوقتيه
ساره : اه رهف عملتلهولي.. اصل هي اتعلمته عشان عملته يوم عيد ميلاد صاحبتها.. تخيل يابابا عيد ميلادها امتي.
صهيب :امتي ياستي
ساره : كان يوم 16.. قالتلي يومها هي وصحابها طلعو رحله ورجعو بعد 10 ايام حتي استني اوريك الصور بتاعتهم
صهيب : مش عايز مش عايز... بعدين هنتكلم طول القاعده علي رهف
ساره طلعت الصور : شوف كانت حلوه ازاي.
صهيب انبهر من جمالها.. بعدين لفت نظره حاجه = ساره عيدي تاني كان يوم اي؟!!!
ساره : 16 يابابا حتى حفظته انه زوجي ههههههه
في نفس اللحظة اتصل بمعتز التلفون كان مغلق حاول يتصل ويوصل ليه كتير معرفش.. اخد ساره بسرعه واتجهه للقصر
... في القصر
حست حد بيفتح الباب ومكنتئ سامعه صوت عربية حست انه مش صهيب
رهف بصدمه = انت!!!!
معتز : مالج استغربتي يعني.
رهف : انت بتعمل اي هنا اطلع برا برااااا
معتز قرب عليها وهي بتزقه بعيد وبتجري في القصر كله وبتكسر وجريت عرفت تطلع برا القصر مسكها من ضهرها شق فستانها ورماها علي الارض حاولت تتغلب عليه بقوتها
معتز بقر'ف : اثبتي بقا اثبتييييي
رهف : سيبني سيبني ياقا'تل سيينييي
معتز : وعشان حبيت يبقي قتل'ت...
رهف : سيبني سيينيييي
معتز : جوزك اللي جابني هنا ياحلوه بعد ماشرب الطعم وافتكر انك ياحرام دوستي بنته بالعربيه ههههه
حاول يبو'سها من شفتاها وهي بتبعد عنه بكل الطرق
فجأه جت عربيه صهيب
صهيب نزل اخده من فوقها وضربه في بطنه = انت ميييين 
معتز وهو بيشيل الد'م عن بوقه بايديه =جوزها ياصهيب بيه...
اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين ❤️

 •تابع الفصل التالي "رواية اثارة انتقام" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات