رواية اخترقت قلب العشق الفصل الخامس عشر 15 - بقلم جاسمين محمد
15
جو... معرفش بقولك صح في حاجه عايز اقولك عليها بس مش عارف هي صح ولا لا
عشق بقلق... في اي قول قلقتني
جو... ليلي بتقول انها سمعت داليا بتتكلم في التلفون مع حد وبتقوله انت اتجننت كنت عايز تموت صخر انت عارف لو كانت الرصاصه جت فيه كنت عملت فيك اي 🌿🌿🌿🌿🌿🌿
عشق بصدمه... انت قصدك اي
جو... قصدي اللي جه في دماغك بس مش متاكدين
عشق... لو اتاكدت انها هي اللي وره كدا والله مش هسكتلها عشان كدا يبقا تاني مره
جو بستغراب... تاني مره كيف هي عملت اي اول مره
عشق... عملت..............
جو... يابنت ال... بقا هي خدت الملف واتهمتوا فيكي
عشق... اه
جو... طيب هتعملي اي دلوقتي
عشق... معرفش وانت حاول تتاكد وتعرف اذا اللي بنفكر فيه صح ولا لا
جو... حاضر اسيبك ترتاحي شوي.
عشق.. تمام ماشي
عند صخر في الشركه ــــــــــــــــــــــــــــــ
صخر... داليا كدا كل حاجه تمام وورق المناقصه مفهوش حاجه
داليا قامت من علي الكرسي وقربت منه وبدلع... وحشني اووي ياصخر
صخر... مش وقته ياداليا احنا في الشركه
داليا... طيب هتقضي اليله معايا ماشي
صخر.. ماشي هشوف واقولك اقعدي مكانك بقا عشان هنا شغل بس
داليا... حاضر
صخر وداليا قعدو يشتغلوا لحد بليل
بليل صخر وصل البيت واول ما وصل قعد علي الكرسي يرتاح
رحاب... اجهزلك العشاء
صخر... لا بس عشق عامله اي دلوقتي
ليلي... كويسه بس من الصبح عملين نتحايل عليها تاكل ومش راضي
صخر بعصبيه.. وكيف ده امال هتصحي كيف
جو... والله تعبنا معاها وخلينها اكلت في العصر بالعافيه عشان تاخد العلاج
داليا.. اي الدلع والمياصه دي وهي صغيره ولا اي لم متاكلش وتتفعل
ليلي برفع حاجب... عشق مش بتاعت التصرفات الهبله دي ثم اي دخلك في الكلام بينا انتي مش تقربلها اصلا
داليا بعصبيه... بت انتي انتي تحترمي نفسك وانتي قاعده هنا انتي سامعه وانا ادخل في اللي انا عايزه صح ياصخر
صخر بعصبيه... بس انا تعبان داليا مسمعش صوتك وانتي ياعمتي جهزي العشاء عقبال مطلع اغير ووديه اوضه عشق
رحاب.. حاضر ياحبيبي
داليا... صخر انت هتسيبها بتكلمني كدا وتسكت
صخر... داليا بقول تعبان ومش وقت كلام حريم ووجع دماغ وسابهم وطلع اوضه
ليلي وجو ضحكوا ان صخر طنشها وسابها وهي اتعصبت وراحت علي اوضتها
صخر طلع خد دش وغير ورايح لوضه عشق
عشق.... ياماما قولتلك مش هاكل مش كل شوي تطلعي الاكل ثم مين قالك تجيبي اكل
صخر من ورها... انا اللي قولتلها تجيب الاكل
عشق برفع حاجب... طيب انت جعان متاكل في اوضتك جي هنا ليه
صخر... عشان هاكل انا وانتي عمتي سيبي الاكل وروحي انزلي
رحاب... حاضر يابني
عشق... ماما خدي الاكل معاكي انا مش هاكل رحاب سابتها وطلعت وقفلت الباب ورها وصخر قرب قعد علي حرف السرير ومسك الصينيه بتاعت الاكل وحطها قدامه ومسك المعلقه وملها رز
عشق... صخر خد الاكل وروح كل في اوضتك انا عايزه انام ومش عايزه اكل صخر من غير كلام حط المعلقه في بوقها وهي بتتكلم وبعصبيه... مسمعش صوتك وتاكلي وانتي ساكته والا احلف مهاكل حاجه من اللي علي الصينيه واخليكي تاكلي كل الاكل ده
عشق فتحت بوقها بصدمه... نعم اكل كل ده ليه قالولك مفجوعه
صخر... والله محد قالي بس شوفت فاكره لم كنا في امريكا
فلاش بااااك
صخر فتح باب المكتب... عشق عشق واتصدم
عشق كانت قاعده بتاكل بيتزا وماسكه بايدها الاتنين وبتاكل زي المفجوعين
صخر بصدمه... اي يابنتي براحه هي هطير
عشق والاكل في بوقها... جعانه اووي ياصخر
صخر قرب قعد جنبها... وانا كمان جعان اووي ومسك البيتزا التانيه ولسه هيفتحها
عشق شدتها منه... انت بتعمل اي دي بتاعتي
صخر... بتاعتك كيف مانتي معاكي واحدها يامفجوعه هتاكلي الاتنين
عشق... اه عادي وممكن كمان اطلب تاني
صخر فتح بوقه بصدمه... هااا نعم ياختي امال مش باين عليكي ليه اللي عماله تطفحيه ده
عشق... نق بقا واحسدنا
صخر... احسدك علي اي جتك نيله انا هقوم اطلع احسن لو قعدت شوي تاني حاسس انك هتاكليني انا
عشق... لا مش باكل بنادمين عشان بيكون طعمهم وحش
صخر بلا مباله... ليه هو انتي كلتي بنادمين قبل كدا عشان عرفتي طعمهم
عشق بتفكير... بصراحه لا بس ممكن اجرب فيك
صخر... فيا لا سلام عليكم وسابها وطلع من المكتب
الحااااضر
عشق.... يوه مخلاص بقا مقولنا كنا جعانين الاه
صخر... طيب كلي ياختي احسن معمل حاجه تزعلك اخلصي كلي عشان مش قادر لشغل العيال وجي تعبان من الشركه
صخر كان باين عليه الضغط والتعب نومه قليل اليومين فصخر صعب علي عشق
عشق بتفكير... بص طيب اكل بس بشرط
صخر... عشق بقولك مش قادر كلي وانتي ساكته واخلصي
عشق... اسمع الشرط طيب الاول
صخر... حاضر قولي بس خدي المعلقه دي الاول
عشق اشطااا بص اي رايك اخليك توكلني بس انا كمان هوكلك انت متعشتش صح
صخر... بس انا مش عايز اكل
عشق... خلاص يبقا انا مش هاكل ماليش دعوه
صخر بنفاذ صبر... طيب اخلصي وكليني وكلي
صخر وعشق قعدو يوكلوا بعض
عند داليا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داليا.... اي يابابا قولتلك مش هرجع قبل مدمر بنت داود الانصاري واستولي علي كل حاجه ملك صخر انا مش اضيع عمري معا كل كدا وفي الاخر اطلع من غير حاجه
محمد... ايو هي دي بنتي بس خلي بالك من نفسك عشق زي ابوها داود وناصحه
داليا... متقلقش هاخد منها كل حاجه اول حاجه الشركه اللي ابوها خدها منك
محمد.. ماشي خلي بالك من نفسك ولو عوزتي حاجه رني عليا
داليا... حاضر يابابا سلملي علي ماما
محمد... حاضر سلام
داليا... سلام
داليا... والله لوريكم وش داليا التاني عشان تعرفوا تضحكوا عليه
ـــــــــــــــــــــــــــ
عشق... ها الحمدلله كفايه كدا انا بطني التملت
صخر.... هههه وانا كمان والله
عشق سرحت في ضحكته وبسرحان... ضحكتك حلوه اووي
صخر برفع حاجب... وهو انا بتعاكس ولا اي لا انا محترم
عشق ضربته علي دراعه.... عيل بارد والله امشي اطلع بر
صخر... اممم هفكر المهم دقيقه وخد الصينيه ورايح نزلها تحت وطلع
عشق... الساعه بقت 12روح نام بقا عشان اكيد عندك شغل بدري
صخر... انا هنام فعلا عشان عندي شغل بس بعد ما تاخدي الدوره يلا
عشق... طعمه مر والله ياصخر
صخر.. عشق خديه وانتي ساكته بقا اخلصي
عشق... والله طعمه مر
صخر.. ياعشق يلا خدي بقا احسن مدهولك بطريقتي
عشق... انت ياض انت انا مش عشان تعبانه كل شوي هتهددني
صخر بعصبيه... يلا خدي العلاج بقا
عشق خافت من منظرو التحولي وخدت العلاج من غير كلام
صخر... ايو كدا مكان من الاول ويلا اصحفي خليني انام
عشق برفع حاجب... هو انت علقت ولا اي تنام جمبي يلا ياروح طنط علي اوضتك
صخر... شكلك مش بتيجي بالذوق وراح طافي النور وقرب رقد علي السرير و شالها وحطها صدرو
عشق.. صخر ابعد طيب
صخر... انا حابب انام كدا ونامي بقا خليني انام انا جوزك يعني مش حرام
عشق سكتت ومتكلمتش
•تابع الفصل التالي "رواية اخترقت قلب العشق" اضغط على اسم
تعليقات
إرسال تعليق