رواية زواج بالاغصاب الفصل السابع 7 - بقلم دنيا محمد
الفصل / السابع
عمر بلهفة.. اي هو ونا هعملهولك
زهرة بجمود.. رنا هتقطع علاقتك بيها وهتسمع اخويا كلامه والحكاية كلها وفوق كل ده هتعتذر لابويا.. مش كفاية انك اغتص*بتني وصورتني
عمر برفض.. اعتذر لابوكي لا طبعا
زهرة.. تمام براحتك
عمر مسك ايديها.. اهدي طيب واسمعيني انا اتأذيت من اهلك واختي اكتر واحدة اتأذت في وسطيكم
زهرة ببرود.. لما تسمع اخويا كويس هتعرف ان اخويا ملوش ذنب وان مازن الي كان خطيب اختك هو الي خدرهم ونيم*هم جنب بعض
عمر.. مستحيل
زهرة.. انا مستعدة اخدك دلوقتي المكتب ويحكيلك
وفعلا مسكتو زهرة من ايديه وكلوا مستغرب الي هي بتعمله وازاي مسكاه من ايديه كده
ودخلت مكتب كمال وكان ياسين قاعد معاه بيتكلمو في شغل
زهرة.. بعد اذنك ي بابا
كمال بغضب.. انت اي الي دخلك
زهرة بتهدئة.. لو سمحت ي بابا عايزة ياسين يقول كل حاجة حصلت مع اخته ي ياسين
ياسين بتنهيدة.. انا هقول علي كل الي حصل
ياسين بوضوح.. انا كنت مع اختك وخطيبها كنا قاعدين فيه كافية عادي ومازن غفلني لما دخلت الحمام وحط ليا حاجة ول نورين حاجة ف العصير لانه خلاها متاخدش بالها
فلاش بااك
مازن بخبث
اي ي حبيبتي الي علي شعرك ده
نورين بستغراب
في اي
مازن
تعالي هشيل الي علي شعرك ده
وخلاها تدير وشها وحط منوم ل ياسين ونورين ف العصير
نورين
كده بقا شكلي مظبوط
مازن
جدا ي قلبي
وياسين جه من الحمام
ياسين
اي ي عم دحنا ف كافيه حتي
نورين بضحك
ملكش دعوة ي رخم
مازن بحب مصتنطع
هتبقا مراتي يبقا اعمل الي عايزه براحتي
ياسين بضحك
ايوة ي حرااق
وبعد ما شربوا العصير حسوا بانفاسهم تقيلة
ياسين بدوخه
انا حاسس اني دايخ اوي
نورين بنفس الاحساس
ونا اوي بجد
ياسين اترمي علي الطربيزة وفقد وعيه ونورين بعديه
مازن نده الحراس بتوعه يخدوهم علي العربية
ياسين بتنهيدة وبيكمل.. وبعد كده طلعنا بيتي الي انا لما بزعل بروح واقعد فيه وهو عشان كان صاحبي كان معاه نسخه من المفتاح ودخلنا وخلانا ننام جنب بعض وقلعني التيشرت وهي كمان عشان يبان اننا عملنا حاجة مع بعض فعلا..
نورين فاقت وراسها تقيلة وبتوجعها وبصت جنبها
نورين بصريخ
ياااسينن
ياسين قام بخضة وبص حوالية
نورين بعياط
انت ازاي تعمل فيا كده
قام ياسين وكان فيه سائل احمر علي السرير
نورين
انت دمرتني كده مازن مش هيكمل معايا اااه ي قلبي
ياسين
انا مش فاكر اي حاجة انا اكيد معملتش كده
نورين بصريخ
حرام عليك منك لله
وفضلت تصوت وتضرب ف نفسها لحد ما فقدت وعيها
بااااك
عمر بزهول.. مازن يعمل كل ده ازاي وعشان اي
ياسين
مازن واجهني وعمل كل ده عشان كان مش عايز اختك
ولعلمك اختك لسه بنت ومحدش لمس*ها
عمر بدموع.. انا اختي بقت ف عالم تاني مبقتش هي بتاعت زمان بقت مرمية ف المصحه
زهرة مسكت ايديه
صدقني هتبقا كويسة ولما نحكلها الحقيقة هتصدق وهتفرح ان محدش لمسها
زهرة بدموع
بس مش مسمحاك لانك عملت فيا الاسوء
عمر بتنهيدة.. زهرة انا ملمستك*يش
زهرة بصدمة.. اتت كداب والصور والفيديو
عمر باسف.. انا اسف بس مكنش فيه حاجة ف الفيديو اني مصورك ونتي نايمه وبس
زهرة بلجلجة.. ي ياعني انا بنت؟
عمر.. انتي بنت وزي الفل ومكنش هاين عليا برضو اعمل فيكي كده مع اني كان محروق قلبي علي اختي
زهرة عيطت وهي بتضحك.. ي ياعني انا كويسة انا سليمه الحمد لله يارب
عمر.. سامحيني ي زهرة انا اسف
زهرة بجمود.. لو نفذت بقيت الشروط مش هطلق منك وهكمل معاك
عمر بص ل كمال.. انا اسف ي عمي اتمني تقبل اسفي انا بحب بنتك وعايز اكمل معاها حياتي انا قلبي مرداش اني المسها غير لما تكون مراتي وتبقي راضية عني
لاني بحبها من زمان
كمال بجمود.. انا مسمامحك بس صدقني هتزعلها تاني هاخدها ونسافر ومش هتلاقي ليها طريق
عمر بلهفة.. انا هنفذلها كل حاجة هي عايزاها
زهرة.. تنسي رنا وتقطع علاقتك بيها
عمر.. انا رمتها ف الحبس اصلا
زهرة.. انا كنت حاسة انها جاية ترمي بلاها عليك بس فكرة انك لمستها دي مش عحاسبك عليها لسبب
عمر.. اي هو
زهرة.. كل حاجة حصلت ف الماضي قبل مخش حياتك مش هحاسبك عليها انا هغيرك للاحسن بس هنعمل فرح
عمر.. طبعا واحلي فرح كمان
ياسين.. انا عايز اقابل نورين ي عمر
عمر بتعب.. بكره نروحلها احنا التلاته
وتاني يوم عمر راح المستشفي ودخلها هو وزهرة
عمر باس ايديها.. عاملة اي ي حبيبتي
نورين هزت راسها لانها رافضة تتكلم
عمر.. فيه خبر هيفرحك بس عايزك تمسكي اعصابك وتهدي لان مش انا الي هحكيلك
نورين بصتله.. مين؟
ياسين دخل.. انا الي هجكيلك
نورين بجنون.. طلعوا بره طلع الحيوان ده بره بقولك
عمر خدها ف حضنو.. اهدي اهدي هو ملوش ذنب ولازم تسمعي منو كل حاجة
نورين كانت بتشهق جامد
ياسين.. صدقيني انا مليش ذنب انا ضحية زيي زيك وهحكيلك بس ارجوكي تسمعيني
سكتت نورين وياسين حكالها كل حاجة
نورين بصدمة: ياعني مازن هو الي عمل كل ده؟!
ياسين هز راسو بحزن. ووو
يتبعع..
رايكم ي حلوين فاضل كام بارت ونخلصها تفاعلوا بقا 💞🫂
•تابع الفصل التالي "رواية زواج بالاغصاب" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق