رواية رنا واحمد الفصل السابع 7
احمد جه على صويت أمه وانا بردلها الالم
احمد بغضب جحيمي……. رناااااااااا انتي اتجننتي بتمدي ايدك على امي
رديت بصريخ وانا بعيط بحرقه…… انتي لايمكن تكون رااااجل ابدا والله بتهين فيا وفي شرفي امي وعادي واول ما اعملها حاجه بنسمع صوت سيد الرجاله بن امه
قرب مني بغل….. وطي بوسي ايدها واطلبي منها السماح
ضحكت بعزم قوتي وانا بزقه بعيد عني بقرف….. متلمسنيش لمستك ليا بتخليني عايزه ارجع وبعدين جيت بسرعه ياعني من عند دينا
وشه شحب زي الاموات وبصلي بصدمه.. كملت ببرود…. اي ماتبسطش عندها ولا اي بس ذوقك من بعدي اتراجع موت يابني اما تحب تخوني خني ما واحده تستاهل حتى تخليني اغير.. انما اقول اي الرمرام رمرام
بصلي بخوف…. رر رنا انا
صرخت فيه بانفعال….. بلا رنا بلا زفت… انت يااحمد انت تخوني ههه لا وحب 7سنين ياظالم دا انا مستحمله كل القرف دا عشانك ياشيخ حسبي الله ونعم الوكيل فيك وفـ امك تعرف انا سمعتك وانت بتتكلم في الفون وبتقول انك مش فارق معاك موت ابنك ولا انا حتى كل همك تطلع امك من السجن وتستغفلي فاكرني عبيطه انا… قال اي الواد يجي مكانه عشره انما امي ماتتعوضش اتفوووو عليك وعلى امك
مسكني من شعري بغل….. اكتمي احسنلك
ضربته في بطنه بسرعه….. ايدك…. قولتك ايدك متلمسنيييش بقرف منك يا اخي… لمك هدومكو كلكو مالكوش قعاااد معايا في حته يااااالا
احمد بجنون…… دا بيتي انتي الي في ستنين داهيه تاخدك… عارفه لو مكنش نفقك وقيمتك كتيره كنت طلقتك
ضحكت بعزم قوتي….. ما انت مش راجل نقول اي
..
عدى شهر وانا ممرمطاهم شغل وشافيه غليلي منهم واحد واحد
وفي ويوم كنت قاعده في الصالون بتفرج على فيلم
كان احمد قاعد معايا في الشقه بيبصلي بحب كنت مفتقداه منه اوي بس في الايام الي فاتت بس دلوقتي ملهاش اي قيمه ولا معنى عندي
قرب مني بهدوء…. رنا
مردتش عليه.
يارنا
بصتله ببرود…. في هدوم عايزه تتنشر روح انشرها
بصلي بحب…. نشرتها
والمواعين
غسلتها
والاوض
نضقتها
بصتله ببرود اكبر….. اه فضتلي يعني
قعد على ركبته وهو بيمسك ايدي…. رنا انا ندمان واقسم بالله
هزيت كتفي بلامبلاه.. بله واشرب ميه
غمض عيني ك محاوله انه يمسك اعصابه
رنا وحياه ربنا انا ندمان وحابب نبدا صفحه جديده ولو عايزانا نسافر ونبدا من جديد ونسيب كل حاجه انا موافق بس تكوني معايا
ضحكت بخبث….. وامك؟
رد بسرعه….. انتي عندي اهم
ضحكت بعزم قوتي…. لا والله
هز راسه بسرعه… اه والله انتي عندي اهم صدقيني
بصتله كتير ونفضت ايدي منه ايده وانا بضحك….. اممم الي مالوش خير في امه مالوش خير في حد
بصلي بصدمه طنشت ودخلت اوضتي انهي بقا المهزله دي
مسك فوني وكلمت جوز دينا وبعتله الاسكرينات بعد ما بعدت فتره عشان اطمنها واديها الامان وبعدين اخد حقي كلمته شات مردش غير بليل
السلام عليكم
.. مين
حضرتك الاستاذ عز المحمدي
ايوا انا
انا فاعله خير وحابه اعرفك ان مرات حضرتك مستغفلاك وبتجيب راجل الشقه ومسوءه سمعتك خالص
انت كذاب دينا مراتي انضف من امثالك و
استنى بس انا عندي الي يثبتلك وبعتله الشات والاسكرينات الي بينهم بس خفيت اي معلومه عن احمد فيه… انا هاخد انا حقي من احمد وهو عليه مراته.
وقفلت الاكونت الفيك وحذفنه خالص.
احمد بحزن…. رنا اديني فرصه طيب والنبي وربنا انا ندمان والله سامحيني
بصتله بلهفه….. بجد
بصلي باشتياق…. اه والله
ضحكت بفرحه…. عايزني اسامحك
ياريت
معتش هتزعلني
اه والله
هتجيبلي بيت لوحدي
اه الي انتي عايزاه
وتسيب امك وتقاطعها
لو عايزه كدا انا موافق
وهتسيبني اشتغل
بس اهم حاجه تكون معايا ومسامحاني
هزيت راسي ك. علاقه اني موافقه وكدا…… صدمته واتا بقوله طلقني
يتبع…
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية رنا واحمد ) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق