Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية التضحية الفصل الرابع 4 - بقلم إسراء هاني

   رواية التضحية كاملة   بقلم إسراء هاني   عبر مدونة كوكب الروايات 

رواية التضحية الفصل الرابع 4

 أيعقل أنه استيقظ باكرا لانتظارها والتأسف لها
أيعقل أنه تهمه لم تصدق نفسها .. هيا الخادمة وهو البيه
وصلت السوق وقالتله يمشي وهي حتخلص لمح واحد قرب منها كان حيطق لكنها لكمته وهو تمادى
نزل من السيارة عيونه بطق شرار نده بكل صوته اسراااااااء
لفت وجهها عليه اول ما شافته ركضت لعندو بدموعها تتحامى فيه ضمها بقوة من كتفها و هو بيتكلم بعصبية : عايز ايه الزفت ده
هزت راسها بلا و همست من بين دموعها : يلا نمشي يا كريم
كريم : حنمشي مش قبل ما يتربى
اسراء بخوف : لا عشان خاطري مش عايزة مشاكل بسببي و لا عايزاك تتجرح و تتأذي بسببي
كريم : حاضر عشان مش عايزك تتبهدلي بسببي …
بس خد اسم الراجل ده من واحد من البياعين و كلم وحدة معرفة يبعتله البوكس
اما اسراء طلعت في سيارته بتعيط
نظر لها وما زال شكله وهو يتقرب منه لا يفارقه
كريم بعصبية شديدة : انا عايز افهم بتروحي انتي ليه ما تكتبي للبواب للامن اي حد ازاي بتروحي مكان زي ده لوحدك
لم تجب كانت تبكي بشدة
كريم ؛ كان نفسي اقطعه ابن ال &&&& عشان يتعلم يعمل مع بنات الناس حاجة زي كدة …
اقترب منها و جذبها لحضنه حتى تهدأ نظر لها لينتبه بجمالها الساحر
و نعومتها و ملامحها الطفولية عيونها الحمرا وانفها شفايفها
فضلوا يبصوا لبعض فترة و هي قلبها مع الخجل بينتفض وهو بيبتلع ريقه عشان ما ياكلش شفا’يفها
كريم ؛ انا جعان ما فطرتش
اسراء : لما نروح اعملك فطور
كريم : لا تفطري معايا في المطعم اللي هناك
اسراء : ما ينفعش اصلي …

 

 

 

كريم : عفكرة ده امر و يتنفذ على طول يا سروءة
اسراء بخجل : سروؤة
كريم : ايوة ينفع نبقى صحاب مش كدة
اسراء : كدة .
كريم : اذا يلا نفطر بسرعة ..
ربما ظنت للحظة ان الحياة ضحكت ليها لم تكن تدري انها ستتألم بشدة لانها نظرت لأعلى لكن ليس القلب باليد فهي لم تختار
_______ صلوا على النبي
“جميلة”
عندما يكون الجمال جمال الروح و لا ننظر إلى للخارج فقد نظلم
دي بطلتنا التالتة جميلة مش زي بطلات الروايات بعيون ملونة و شعر ناعم لا كانت لابسة نضارات كبار و أسنانها عايزة تعديل و بشرتها مليانة حبوب و شعرها كان مجعد كانت بتعاني جدا من شكلها و كانت ان قالت لحد اسمها جميلة كان بيقولها احنا حنكدب من اولها
كانت دايما بتبكي للأسف الكل بص لوجها عمرو ما حد بص لشكلها كان شاف بنت طيبة جدا و جميلة و صافية و نقية جدا من جوة و قلبها زي التلج …
كانت دايما بتبكي و بتنام بدموعها انه نفسها تحب و تتحب و لما سكن ابن عمها عندهم حبته و تمنته و لم تخطبوا طارت لكن تصدمت لما سمعته …
توضت و وقفت على المصلية بتبكي و بتدعي
جميلة ” يارب انا مش معترضة على خلقتك انا عارفة انه في ناس كتير تخلقت بدون عيون أو ايدين و انا الحمد لله خلقتني كاملة يارب بس خفف حملي و ريح قلبي و هونها عليا يارب اعطيني الصبر و جملني في عيون الناس ..
و من كتر ما بكت على المصلية نامت مكانها …


 

 

جت والدتها تصحي لقتها نايمة على المصلية و دموعها مغرقة وشها
زينب : اصحي يا حبيبتي اصحي .. جميلة : اااه ضهري
زينب : ايه اللي منيمك كدة .. جميلة : نمت و انا بصلي
زينت بوجع : ربنا حيريح قلبك يا بنتي ان شاء الله
جميلة بابتسامه : ان شاء الله يالله الأكل فين انا جعانة …
زينب : من عينيا يا قلبي جهزت والدتها الفطور و قعدت تفطر كان نازل عمر من السلالم
زينب : ما تيجي تفطر ويانا يا عمر .. عمر : معلش يا مرات عمي مستعجل اوي .. جميلة : ينفع اجي الشركة وياك
عمر بدون ما يبصلها : تيجي فين انتي بتقولي ايه خليكي هنا مع والدتك ساعديها بالطبيخ
سابها بحرقة قلبها و خرج و هي كالعادة دموعها نزلت بقوة
زينب : معلش يا حبيبتي معلش ..
هزت راسها بانه عادي و هيا بتتنفس بصعوبة بسبب حزنها الدايم و وجع قلبها …
____________
كريم …
رجع البيت متأخر و كان جعان اوي و الكل كان نايم حاول ينام بس معرفش لانه جعان ..
و نفس الشي كان بالنسبة لاسراء حاطة ايدها على بطنها من الجوع
اسراء : ياريتني رديت على امي و تعشيت مش عارفة انام من الجوع و عند كريم : حاروح اشوف حاجة تحت أكلها
اسراء : حاروح اشوف حاجة في المطبخ اكلها …
دخلت المطبخ بتدور في التلاجة و هو نزل فات المطبخ لمحها بتحط اطباق على الطاولة
كريم بابتسامه : شكلك جعانة زيي ..
اسراء بفزع : حرام عليك خضتني رد
كريم : ههههه معلش مش قصدي
قالت اسراء : انت جعان اعملك معايا
كريم : ياريت واقع من الجوع
اسراء : حاضر


 

 

كريم : ممكن اساعد بحاجة
اسراء ” شغل سخان الشاي و قطع السلطة
كريم : اه تمام شغل خفيف انا تخصص سلطة
اسراء : ههههه اما نشوف
عملت ساندوتشات على التوست و بطاطس و حطت الأطباق على الطاولة
اسراء : كل ده بتعمل السلطة بتعمل صاروخ
مسكت السكينة من ايدو تلامسوا أيديهم رفعت عينها تبصله جسمه تكهرب بصلها مش عارفة ماله
اسراء ” احم اقعد انت كول و انا حاكمل السلطة
كريم و هو بيبص بعينيها و سحرهم : اه ماشي
كانت بتقطع السلطة و هي متلبكة جدا و هو بيحرك بالشوكة
اسراء : مش بتاكل ليه ..
كريم : بستناكي ناكل سوا
اسراء : تمام حصب الشاي لحظة
بدأت تصب الشاي بس ايديها تلسعت
اسراء بوجع : اه
ركض لعندها بسرعة مسك ايدها و هو بيبصلها بقلق : كان خدتي بالك
غسلها تحت المية و جاب برهم من الصيدلية و دهن ايدها و هما عيونهم بعيون بعض و صوت انفاسهم بتعلى و قلبهم بيدق
اسراء : بسيطة يلا عشان تاكل .. بدا ياكل و هي كمان
كريم : الله طعمهم يجنن شاطرة بجد
اسراء : كلهم ساندوتشين مش مستاهلة
كريم : بجد ربنا بعتك ليا كنت واقع من الجوع معرفتش انام … اسراء : و انا متلك ماما قالتلي تعالي تعشي قولت ماليش نفس بس لما جيت انام عصافير بطني كانت تصوص ..
كريم بضحك : بتصوص هههههه
اسراء : الشاي حيبرد …


 

 

كريم : مش طايقه
اسراء : ليه يعني .
كريم و هو بيتأمل بعيونها : عشان حرقك
بصت للارض و هي خجلانة جدا و توترت
كريم : اهدي اهدي مش احنا صحاب و الصحاب بيخافوا على بعض اسراء : اكيد متشكرة
كريم : انا اللي متشكر على إنقاذ عصافير بطني
اسراء : هههههه كانت بتصوص هيا كمان
كريم : ايوة هههههه اسراء : طيب انت تفضل نام و انا حرتب المطبخ
كريم : حساعدك
اسراء : لا طبعا مش شغلتك حكمل انا
كريم : حساعدك تسمعي الكلام و تقولي حاضر و نعم
اسراء : حاضر و نعم …
كريم : ايوة كدة ..
بدا يرتب معها المطبخ ك’سر صحن
اسراء و هي تعض على أسنانها : انا برأيي تقعد و انا حأرتب لوحدي
كريم بضحك : انا قولت كدة برضو
قعد على الكرسي و هي بدأت ترتب المطبخ كانت متوترة من نظراته …

 

 

اسراء : انا برأيي تروح تنام لانك موترني
اقترب منها ظهرها مقابل صدره بيشم شعرها و هيا كانت حيغمى عليها بسبب قربه الزايد
كريم : لسة عايزة امشي
ما كانتش قادرة تتكلم لفت وجهها عايزة تتكلم لكن شفايفه ردت عليها بانه التهم شفا’يفها ببو’سة قوية …
سابها تحت تأثيرها و خرج برة و هو بينهج و مش عارف ايه اللي بيحصل معاه
_____
جميلة
كانت معاملته ليها أسوأ ما يمكن … مش طايق يبص بوشها و بيأجل الفرح دايما كان عندها أمل لما يتجوزوا تقدر يخلي يحبها … مش عارفة انه حب الشكل بس
استنته بالليل عشان تأخر رجع سكران و بيتطوح اول شافها اتفزع
عمر بصراخ : حد يقف لحد بالعتمة انتي شكلك مرعب بدون حاجة
جميلة بدموع : انا كنت قلقانة عليك عشان كدة استنيتك
عمر : ما يعصبش عليكي غالي روحي نامي ما طلبتش منك تستنيني طيرتي الكاسين اللي شربتهم
جميلة : و تشرب ليه انت مش عارف انه حرام
عمر بسخرية : عشان انسى شكلك و اقدر اشوفك جميلة يا هه جميلة سابها و طلع اوضته و هي بتبكي امها سمعته و نوت انها تدفعه التمن …
في اليوم التاني وقفت والده ت قالت بعصبية : بنتي مش بايرة عشان ابنك يعمل معاها كدة و يخليها تعيط كل يوم … عمر بسخرية و هو نازل من على السلالم : بنتك ملكة جمال انا عارف ..
اسماعيل : احترم نفسك و اتكلم عدل لاولع فيك
عمر : انا اسف يا بابا .. ا


 

 

سماعيل : اعمل حسابك الخميس اللي جاي الفرح
عمر : انت بتقول ايه يا بابا
اسماعيل : زي ما سمعت و ان عرفت انك زعلتها مش حيحصل كويس يا عمر باشا
سابه و راح و هو مصدوم ازاي و هو كل يوم بشوف بنات أشكال و الوان يحصل فيه كدة ازي حيشوف دي و ينام جمبها ده ممكن يستفرغ و يرجع
راح الشغل و حب يلهي نفسه دخلت عنده عميلة عجبته و في أقل من ٥ دقايق كان مخدها شقة اشتراها لحاجات زي دي ….
عمر : اهو الواحد يعوض القرف اللي بيشوفوا …
كان بيبعد عنها و بيخليها تعيط دايما لكنها برضو ما فاقتش كانت محتاجة ألم جامد يفوقها ..
اجى الفرح و حاولت تتطلع جميلة لكنها ما كانتش بتشوف من النضارة …. و المكياج مش ظابط اوي بسبب الحبوب اللي على وشها … كان يطق من غيظه ازاي يحصل كدة
خلص الفرح بعد ما حس انه شهور و اخدها على فيلا اشتراه والده ليهم … هدية جوازهم
ارتدت بجامة مكشوفة شويا و هو اخد شاور و غير هدومه كانت قاعدة عالتخت خجلانة و نفسها تكون بحضنه زي ما بتحلم
خرج من الحمام اخد غطاء و راح ناحية الباب و هي بصدمتها
جميلة بلهفة : انت حتنام برة … مش الليلة فرحنا
بصلها بقرف و همس بكلمات دبحتها : فرحنا انتي مش شايفة نفسك و لا ايه
بكت بشدة من كلماته و ذهبت في نوم عميق و عيونها متورمة من البكاء ….
لتلعن الحب الف و الف مرة …
__________

 

 

سمع كلمة قضية خلع انتفض من الرعب و ركض لبيتها دق بكل قوته حتى فتحت و كانت بتبصله بعين قوية
بيسان : اهلا بسيد الرجالة ..
أدهم بصراخ : لو عايزة تموتي ارفعي قضية خلع
.. بيسان : خلاص طلقني
أدهم : هه و لا أسهل منها فاكرني حموت عليكي ده انتي نحس
بيسان : هههههه ايوة العيب مني انا صح …
أدهم بغيظ : انتي …. ..
بيسان ٢ مليون دولار
أدهم بصدمة : نعم ….
بيسان ٢ مليون دولار
أدهم بصراخ و كاد يضربها بحياة امك
بيسان خلاص نشوف القاضي حيحكم بليه
قرب عليها و هي فضلت ترجع لورى مرعوبة
بيسان و ان مدت ايدك حيبقوا ٥ مليون أدهم و ان قتلتك حيبقوا كام
بيسان بخوف : في مليون كاميرة مراقبة برة و في صاحبتي عارفة كل حاجة
أدهم اه يا بنت …. بيسان حيبقوا ٣
أدهم : تمام حدفع .
بيسان : كاش


 

 

أدهم بغيظ ؛ موافق بس مش عايز اشوف وشك في المنطقة كلها بيسان القلوب عند بعضها …
تركها و راح و هي لسة بترجف من الخوف و مش مصدقة انه كلها كام ساعة و حتبقى مليونيرة
و بنفس الوقت كانت بتراقب بسام عشان تعرف امتى تدخل و تضرب ضربة تقسمه …
و بعد فترة صارت مليونيرة معها ٢ مليون دولار اختفت تماما عشان ما يأذيها … نورا خلاص كدة بيسان تؤ تؤ لسة
نورا : مش كنتي عايزة الفلوس كفاية
بيسان : لا مش قبل ما انتقم بأيدي من كل واحد زي بسام و أدهم نورا : و انتي مين عينك قاضي تنتقمي منهم ارحمي نفسك و الحقيها قبل ما تغرقي
بيسان : ان كنتي قلقانة امشي نورا : و اسيبك لوحدك لا طبعا بيسان : انتي قلبي يا نورا …
و دورت في كذا مكان على شركة تانية تشتغل فيها لقت على النت صورة مدير جميل كدة قررت تشتغل فيها بس ما لقت أماكن فاضية
بيسان بابتسامه : تؤ حاشتغل فيها
استنته لغاية ما خرج من الشركة و اول ما مشي بعربيته وققت قدامها كأنها دايخة وقف فجاة و نزل عشان يشتم لكنها عجبته جدا … فهو تخصص بنات حلوة و هيا عرفت كدة من صفحته عالفيس فعرفت انها فريسة سهلة …
عمر : انتي مين
بيسان : انا اسفة بس بقالي كذا ساعة بادور على شغل ليا و جيت هنا برضة ما لقيت عمر : ما لقيتي ازاي
لنفسه : الاغبية موصيهم اي بنت مزة تتوظف على طول
عمر : قومي معايا اعتبري نفسك اشتغلتي
بيسان : بجد يعني ليك واسطة هناك
عمر بضحك : ايوة ليا واسطة و خلال ساعة كانت ماضية العقد و خلاها تشتغل في التيم بتاعه بس عملت نفسها مش عارفة انه هو المدير
______________

 

 

 

كريم : يخرب **، بيتك ازاي تضيع صفقة زي دي
سيف ” صدقني مشبوهة .
كريم : مشبوهة ازاي ايه عرفك
سيف : ما ارتحتش ليهم طلباتهم كلامهم متناقض
كريم : ما ارتحتش ليهم احنا حنتجوزهم انتي ترجع تاني ليهم تكلمهم انك موافق
سيف : مش حيحصل و ان كنت مصمم اعتبرني مستقيل من الشركة سابه و هو بينادي عليه و طلع غرفته
سيف : عايزني أدير الشركة يسيبها ليا اديرها بنفسي مش انفذ طلباته و اوامره مش موظف عندو انا
كريم : غب’ي و متهور مش قادر يقتنع انه الاحساس حاجة و الشغل حاجة و مش كل صفقة نخاف منها نرفضها ما احنا لازم نجازف
ندى : بتكلم بنفسك ..
كريم : سيف المجنون حيجنني معاه
ندى بحب ؛ هو هنا وحشني اوي حاروح اشوفوا
كريم : ليه هو كان مسافر
ندى : مش بشوفوا بالايام الحقه قبل ما ينام
كريم : الحقي ما انته التنين مهاويش زي بعض
راحت تجري لسيف دقت الباب كان لسة حينام
سيف : مش عايز اكل حنام ندى : و لا عايز تشوفني
عدل نفسه و همس : المجنونة القمر تعالي يا قلبي وحشاني
ندى : استنى ثانية حخليهم يجهزوا سفرة لينا حافتح نفسك عالاكل
سيف : انتي تفتحي نفس الدنيا بحالها يا قمر يا ختي مخلفين قمر ندى : ما حدش بيجبر خاطري غيرك
سيف : جبر الخواطر عالله انتي مش عارفة ههههه
ندى : انا حوريك بدت تضرب به بهزار و صوت ضحكاتهم يعلو و يعلو
ضمها لحضنه و همس : أجمل اخت في الدنيا يالا ارغي كل حاجة
_____


 

 

بيسان
كانت خطتها تشوف واحد مليونير توقعه في غرامها يتجوزها مع مهر كبير بعدها ما تخليهوش يلمسها و تهددوا بانها تفضحه أو تخلعه بانه يدفع مبلغ كبير كانت بتتحدى نفسها انه ما فيش راجل عيني مش زايغة و حيسلم بسرعة مقابل ليلة مع وحدة جميلة كانت فكرة انه كل الرجال كرم
بيسان بخبث متشكرة جدا يا استاذ عمر
عمر و هو يمسك نفسه بصعوبة : أستاذ ليه بقى خلينا اصحاب .. نظرت له و هي تحدث نفسها شكلك صيدة سهلة يا عمورة .. ضحكت ضحكة خبيثة و همست بيسان و بتشتغل ايه بقى هنا عمر بضحك يعني شغلانة بسيطة على ما ربك يفرجها بيسان الحسابات …. الامن …. السكرتارية … الأرشيف عمر هههههه و لا واحد حاجة يعني
بيسان اومال ايه المدير .. كانت تعلم انه المدير .. عمر بالزبط كدة
بيسان : يا راجل المدير مرة وحدة حاعمل نفسي مصدقة
عمر : ههههههه انتي حرة بس انا فعلا المدير
بيسان : وطي صوتك ليسمعك و يرفدك عمر : هو مين
بيسان : المدير؛؛ عمر : يرفدني لا حاروح اخلص شغل بسرعة عن اذنك هههههه
بيسان : ايوة كدة قال المدير قال …
و قبل ما يمشي اجت وحدة من اللي بيشتغلوا بالشركة و همست : عمر بيه الوفد مستني حضرتك
عمر بضحك ايوة جاي روحي انتي
بيسان بتلبك : يعني انت فعلا …..
اقترب منها و هيا رجعت للخلف : المدير اللي حيرفدك انتي
بيسان ترفدني عملت ايه … عمر جننتيني …

 

 

سابها و راح و هيا فضلت تضحك على هبله لانه وقع بسرعة و كلها يومين تكون مراته و تطلع منه بكام مليون تاني …
بعد انتهاء الاجتماع ذهب اليها لكنها كانت قد انهت عملها و خرجت لكم الحائط بقبضة يده كانت خطتها ان تجعله يدور حول نفسه حتى يأتيها زاحفا … عمر : لسة حاستنى بكرة …. اممم لو اعرف ساكنة فين
هيا مشيت متعمدة عشان ما يطلب يوصلها أو يتغدو سوا … لانها بتخاف الاشي يزيد و يتعدى عليها
بعد مرور اسبوع و هي تجعله يدور حول نفسه و مش معطياه فرصة حتى يتكلم باي حاجة و دايما بتصده …
اما في البيت فكانت تلك الجميلة بين أربع جدران ما بتلاقيش حد تكلمه أو يكلمها …. ما بيسألش عليها و لا بيدور عليها و تقريبا ما بيكلمهاش و اذا كلمها لازم يقولها كلمتين يحرقوا دمها … كان بيموتها بالبطئ و دموعها ما بتوقفش لانها للأسف بتحبه …
اما أدهم اللي خدت منه بيسان ٢ مليون دولار كان بيكلم نفسه حيتجنن ازاي حصل كدة
سهير ايه يا قلبي مالك . أدهم بضيق : انا مش قولت ما تجيش تاني هنا سهير : وحشتني اعمل ايه …
بدت تبوس وشه و رقبته و تشيل هدومه ليستجيب معها بكل شئ و يفعل معها كل شئ دون أي توتر او تعب اعصاب
سهير : ايه ده تجنن كل ده يطلع منك ده انت تهوس
أدهم طب ازاي .. سهير ” ازاي ايه أدهم ما فيش البسي و روحي و حبعتلك مبلغ حلو
سهير خليني كمان شويا
بدت برضة تعمل معاه نفس الحاجة و كان مستجيب و ما فيش اشي مانعه
سابها نايمة و وقف تحت المية يستحم و هو بيكلم نفسه ليه مع بيسان ما قدرش يعمل حاجة لا يمكن يكون طبيعي اكيد في حاجة غلط …


 

 

لم تعطيه فرصة للكلام أو التقرب اليها كانت تصده بكل الطرق جعلته يفقد اعصابه كانت خارجة ركض خلفها عمر : بيسان استني بيسان بعصبية : عمر باشا لو سمحت انت جبتلي الكلام ريح دماغك لا حاخرج و لا حاروح مكان و ان كنت مصمم حامشي و مش راجعة تاني
عمر : تمشي تروح فين لا طبعا خلاص انا اسف … طيب ممكن ده رقمي تكلميني نظرت له بيسان بضيق
عمر : صحاب اذا ممكن مش حاضايقك في أي حاجة
بيسان تمام يا استاذ عمر عن اذنك
نظر لها و يتطاير الشر من عينيه فهذه اول واحدة تجعله يكلم نفسه بيسان لنفسها : تعبتني يتعب قلبك
عمر : ده انتي خلصتي طاقتي كلها بس انا نفسي طويل حاشوف اخرك ايه
نشفت ريقه و خلته يلف حوالين نفسه و نسي انه متجوز اساسا …
///////
احمد : وحشتيني اوي كل ده تأخير
ندى باصتناع الحزن ؛ معلش ظروف أحمد ” في ايه يا حبيبتي طمنيني ندى بدموع كاذبة : اخويا دخل صفقة خسر فيها كل فلوسنا ابتلع ريقه بخوف و تكلم برعب : يعني ايه ندى بدموع أشد بصعوبة : يعني فلسنا
أحمد بصدمة : فلستوا خالص
ندى : ايوة و حيحجزوا على الفيلا و الشركة
أحمد و قد بدأ عرقه يسيل : ما تعيطيش فداكي يا حبيبتي
ندى و هي تراقب رد فعله : شكلك ما يسرش اما اشوف حتبيع و لا تشتري
بعدما جلسوا قليلا تحجج هو و ذهب
ندى بحزن : ما هي باينة يا احمد الحمد ما تعلقتش فيك
رجعت البيت و قعدت مع اسراء و قالتلها كل حاجة بالتفصيل
اسراء : يمكن يكون مش زي ما انتي فاكره ندى : حيبان

 

 

اسراء : في كل الحالات الحمد لله ندى : اكيد و نعم بالله
احضتنتها و كل منهما ذهب لنوومه بعد قليل وصلتها رسالة : إذا مش نايمة واقع جوع ساندوتشين زي بتوع المرة اللي فاتت اك’سبي فيا ثواب …
ضحكت على تلك الرسالة و ذهبت المطبخ جهزت السندوتشات و الشاي و طلعت عندو اول ما فاتت اخد الصينية منها و بدأ ياكل بصتله بابتسامه
كريم اه اسفة تفضلي اسراء لا كلت متشكرة
كريم مش مهم كمان شويا ونسيني يلا
اخدت الساندوش منه و بدت تاكل و هي بتبصله نفسها تفضل كدة طول الوقت كريم بتبصيلي كدة ليه
اسراء احم لا ما فيش عشان شكلك جعان اوي
كريم : اوي و بصراحة تسلم ايدك انا بقيت ما بحبش اكل برة عشان اكل من ايدك … اسراء : صحة و هنا حجبلك الشاي
قامت من مكانها عشان تنزل مسك ايدها و سحبها لعندو صارت المسافة بينهم لا تذكر ازادات ضربات قلبها و أنفاسها كتير
حط ايدو على اخر وشها و رفع راسها صارت قدامه تأمل بوشها باعجاب نزل لشفايفها و بلع ريقه غمضت عينيها و هو بيقرب و قبل ما يبوسها كانت اختفت من قدامه …
كريم : ايه اللي بيحصل ده تجنن بنت الايه … اوي
نزلت غرفتها و هي بتنهج و دموعها نزلت لانه هيا مش كدا
بعتتله رسالة ” متشكرة على نظرتك ليا انا عمري ما كنت كدة ” و قفلت تلفونها و راحت بنوم عميق
وصلت الرسالة زعل جدا من كلامها و اللي فهمته و ندم فعلا لانه استسلم لمشاعره و إعجابه
ما كانش عارف إعجاب و لا بنت جميلة تقضي الحاجة و هي حست نفسها رخيصة انه عايزها لجسمها ما هو مش معقول حيحب الشغالة

يتبع…




reaction:

تعليقات