رواية لم يكن لي من البدايه كاملة بقلم زهرة اللوتس الجزار عبر مدونة كوكب الروايات
رواية لم يكن لي من البدايه الفصل الخامس عشر 15
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤
شمس بصريخ… ايمننن
ايمن ساب ال كان بيضر*به ولف ورا لقه واحد حاطط مسد*س عل دماغ رباب
الراجل… سيبه وارفع ايدك فوق وال هط*ير نفو*خها
رباب كانت مرعوبه هيا وشمس وال كانو موجودين في الكافيه
ايمن… بهدوء.. نزل يابابا ال في ايدك دا عشان ميعو*ركش
رباب بدموع… وغضب.. انت واقف بتتفوض معاه وهو هيم*وتني
ايمن اتجاهلها وتكلم مع الراجل تاني.. بهدوء… سيبها احسن للكل
الشاب ال كان بينض*رب قام وكان رايح يض*رب ايمن بس ايمن مسك ايدوا ولوها ورا
وطلعت صوت اكنها اتك*سرت
ايمن من ورا الشاب وهو لسا ماسك ايدوا وبيكمل كس*ر فيها… بفحيح الافعي… عيب الضر*ب من الظهر اسمه غد*ر وانا مابحبش الغد*رين والغد*رين وحش*ين محدش علمك كدا عيب عليهم بجد
الشاب كان هيم*وت من كتر الوج*ع
الراجل بغضب… قولت ليك سيبه وكان رايح يضر*ب نا*ر تاني
لقه ايمن في وشه الراجل اتخض وبقا يبص عل الشاب لقه مرمي في الارض ودا قدامه
ايمن ببتسمه شر… تعاليلي بقا وض*ربه براسه الراجل رجع لورا من الضر*به وخل توزانه ايمن شد رباب ورا ونزل ضر*ب في الراجل دا
شويه والشرطه جات واخدتت المسل*حين ايمن كان لسا بيض*رب في الراجل
ايمن بشر… انا هربيك يا 🐕
جه ظابط صاحب ايمن واتنين عساكر شالو ايمن من عليه واخدوا ومشيو
ايمن كان بينهج من كتر الغضب وكان عرقان اوي
لف لقهم واقفين بيعيطو الاتنين
شمس جريت عليه وحضنتو بدموع.. حبيبي انت كويس
ايمن بحنيه… الحمدلله كويس ياحبيبتي انتي كويسه
شمس هزت راسها بمعني اه
رباب كانت واقفه تعيط بس
شمس جريت عليها واخدتها في حضنها
ايمن… بهدوء.. انتي كويسه
رباب وهيا في حضن شمس… اه
ايمن عدل كراسي ليهم وقعدوا هما التلاته… مين دول
رباب بشهقات… دول ابن عمي ورجالتو
ايمن بستغراب… طيب يعمل فيكي كدا ليه
رباب…. عشان بيحبني وعاوزني بلغصب وقبل ما بابا الله يرحمه يمو*ت جه واتقدملي وبابا رفضو ولما ما*ت اتقدملي تاني وابيه برضو رفضو
ايمن… فقال استقوي صح
رباب… بدموع… اه
ايمن… خلاص اهدي هو دلوقتي عندنا هناك وماتخفيش
شمس بضحك… وقع في ايد مابتر*حمش احسن يستاهل
ايمن… ههههه فعلا دا حسابه معايا انا
شمس بضحك… الواد حلو وكيوت حرام ال عملتو فيه يامف*تري
ايمن مسكها من قفها… بتقولي ايه ياماما سامعيني كدا
شمس بخوف… مقولتش يامعلم هو انا اتكلمت اصلا صح ياروبي هو انا نطقت دا نا نسمه
رباب… هزت راسها وضحكت.. فعلا نسمه هههه
وقعدوا يضحكو لحد ما ايمن
❤❤❤❤❤
عند عدي
الشخص لف ليه وضحك… ههههه وراح اخدوا بلحضن
عدي بحب… وحشتيني اوي ياركان
ركان بحب… انت اكتر
عدي… هههه هما ه*بل معقوله كانو مفكرين هيقدروا علينا ويوقعو بينا
ركان اخدوا وراحو قعدوا
… دول شويه اغ*بياء وبس فكروا نفسهم انهم هيفوزوا علينا
عدي بشر… فعلا انا كنت ماسك نفسي باعافيه من اني اخ*لص عليه
ركان… اهو اخد جزاتو وراح عند ربنا يحاسبه هو بقا
عدي… ركان عاوز اسالك سوال محيرني
ركان… اتفضل
عدي… مين ال طلعك يوميها من الح*بس
ماما قالت في شخص طالعك بس مقلتش لينا اسمه مين هو
ركان…. هتعرفوا في الوقت المناسب لانه محدش يعرفوا
وبعدين انت هتقضيها كدا مفيش شغل خالص هتفضل صا*يع كدا كتير
عدي بضحك… عندك ليا شغل يعني بس يكون المرتب كبير
ركان… انت داخل عل طمع عل فكره ههه
عدي… مش مهم المهم المرتب هههه
ركان بضحك… خلاص هتشتغل عندي هنا قولت ايه
عدي… اعرف نوع الشغل الاول
ركان بضحك… متخفش شغلانه انما ايه تحفه
عدي بخوف… ربنا يستر ايه هيا قلبي مش مطمن
ركان… متخفش هتشتغل ساعي شوفت شغلنه انما ايه تحفه
عدي… بصله… يعني بذمتك اخويا رىيس مجلس الاداره وانا اشتغل ساعي دا حتي عيب في حقك
ركان… لا انا راضي ههههه
عدي… ولله انت رخم اوي بس اتحايل عليا شويه عشان اوافق
ركان بغرور وحط رجل عل رجل…. انا مابتحيلش وانت عارف بكدا كويس موافق ولا اشوف غيرك
عدي… خلاص ياعم موافق ين*عل ابو غرورك غرورك دا ال بيطف*ش منك البنات
ركان…. ههههههه لا متخفش عندي وحده موفقه بغروري دا
عدي بفضول… مين
ركان بخبث… شموسه
عدي انصدم.. شموسه مين
ركان اتاكد من ال في دماغو… وكمل بمكر… هو عندنا كام شموسه هيا واحده بس
عدي بلع ريقه بصعوبه… بنت عمتو
ركان… اه اي رايك فيها بجد بحسها ليقه عليا مش عارف ليه
عدي بحزن… فعلا ليقه عليك انا همشي دلوقتي وان شاءلله هاجي بكره عشان استلم شغلي سلام
عدي سلم عليه ومشي
ركان… شمس هتكون مع ال يستاهلها بس ياعدي اذا كان انا ولا انت ولا حد تاني
❤❤❤❤❤❤
عدي عندي كان نازل زعلان اوي
روح البيت ودخل اوضته وقفل عل نفسه
عدي… معقوله انقلب السحر عل الساحر وحبيتك فعلا
ولا دا حب تمللك وبس
عدي بحزن… انا فعلا مستهلهاش زي ماهيا قالت
ازاي ختحبني بعض كل ال حصل واحد ك*سر قلبها ولعب بيها بدل ماهو ال يحميها هو ال اتسبب في اذ*يت…ها هيا فعلا تستاهل ركان
وفضل مضايق من نفسه اوي وانه هو ال ضيعها من ايده
❤❤❤❤❤❤
عند احمد
كان قاعد سرحان
ـــــــــفلاش ـــــــــــــ
بنت… بغيره… احمد متكلمش البت دي تاني
احمد بضحك… ليه
… لانها عينه منك وانا لما بشوفك بتكلمها ببقا عامله زي المج*نونه
احمد بحب… بس انتي عارفه اني بحبك انتي بس صح
… برضو مش تكلمها انا بغير عليك من الهوا مش هغير عليك من الملز*قه دي
احمد بضحك… خلاص مش هكلم اي واحده تاني
… يكون احسن برضو
ـــــــــــــ بااك ـــــــــــــ
فاق من زكراتو عل صوت كان وحشه من زمان
… ازيك يا احمد
احمد… قام وقف ليها وكانو بيبصو لبعض بحب كبير
نادين… شافتهم وجريت راحت عند علي
… علي ياعلي
علي… نعم
نادين… شوفت البنت ال بيحبها الدكتور
علي بستغراب… فين وعرفتيها ازاي
نادين… هيا بره دلوقتي
علي.. بره بره فين وخرج
وانصدم لما لقها البنت
❤❤❤❤❤❤
بعدشهر
كانت شمس خلصت امتحانات وجه يوم ال كان الكل منتظرينو
ايمن بغضب وووو
يتبع….
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية لم يكن لي من البدايه) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق