رواية ليتني احببتك اكثر كاملة بقلم أسيل باسم عبر مدونة كوكب الروايات
رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الخامس عشر 15
اعطيني عشرة دقايق معها ي سارة
خرجت سارة وحور تنظر له بتحدي . وهو ينظر لها بغضب تجراءت وصفعته وفوقه تطلب الطلاق
)والله حور دي مش معها حق 🤣🤣.)
حور بغضب هو. انت لسا واقف قدامي طلقني وروحوا وراءها يلا
ياسين بغيظ حور
حور ببكاء مش معقول انا اذاي بالغباء ده
ده انا حبيتك وسلمتك نفسي وانت في الآخر خنتني
شهر وانا مش عايشة كل ثانية بتعدي عليا ببعدك كنت بتعذب فيها بس انت متستاهلش دموعي ووجعي عليك
دلوقتي ذي الشاطر تطلقني و ترجعني عند ابويا انت فاهم
ياسين بهدوء هو انتي فكرك انه دخول الحمام ذي خروجه
طلاق ومش هطلق متنسيش ي مدام انك حامل في ابني وانا مش هفرط فيه فاهمة
رفعت يدها تريد صفعه للمرة الثانية لكنه امسك يدها بقوة و لوها خلف ظهرها تاوءهت بألم وهو يهمس لها بغضب
ياسين فكرك لو هسمحلك ترفعي ايدك عليا تاني تبقى غلطان . هدى أعصابك ي قطة عشان صحتك لحسن ازعلك جامد اوى واكسرلك كل عضمة في جسمك
ابعده عنها وهو يتحكم في نفسه بصعوبة لاخذها بين ذراعيه
غادر وهو بتحاشى النظر الي وجهها تبكي وتنتهب بصمت فهذا ليس زوجها ياسين التى احبته وتزوجته
ذهب عند سارة ياسين بغضب ترجعيها دلوقتي عند ابوها
والا انا مش مسؤول عن ال هيحصل
سارة بهدوء ياسين
قلب الطاولة أرضا وقال بغضب انا قولت دلوقتي
اوماءت سارة بنعم وهي متغاظة منه لكن لن تخاطر بفقدانه بعد اليوم ..
اخرجوها وهي تنظر له بغضب والغيرة تنهش قلبها فهذه ال سارة لا بأس بها أيعقل انه حدث شي بينهم
حور اي غيرت رايك وقولت تطلقني قدام عشقيتك ولا اي
ذهب وسحبها من يدها . انا ال هوصلها
أخذها من يدها الي الخارج غير مهتمة ب سارة التى تنادي به
سارة للحارس . تروح وراءهم وتقت*لهم كلهم فاهم
اوماء الحارس راسه بنعم وذهب خلفهم من غير أن ينتبه
سارة بغضب مستفدتش منك خاجة ي ياسين بس هخلص عليك معها وتبقى نهايتك وكده اضمن اني متكشفش
أوقف السيارة في منطقة منعزله عن الناس
خور وهي تنظر حولها باستغراب انت جايبني فين .
مش على اساس هترجعني لبابا ولا غيرت رايك وقررت تبيع اعضائي واعضاء ابنك ي خوفي منك ي بن الهواري
ضحك رغم عنه انتي في الشهر الأول ي عبيطة امتى ابنك لحق يتكون ويبقى شخص. حتى يكون له أعضاء
نظرت له بغضب محدش عبيط هنا غيرك والله
ادراها اليه وهو ينظر لها في عينها .. ده انتي زعلانة مني بقى
حور انت بتعمل اي ابعد عني
جذبها لحضنه وهو يشتم رائحتها بعمق
ياسين براحة وحشتني ي حور وحشتيني اوي
ضعفت وهي بين يديه تحاوطه تبادله حضنه بشغف حتى انتقل يقب*ل شفتيها بنهم وتلذذ جن جنونه بها يلتهمها وهي تان بمتعة والم بين ذراعيه ضعيفة بين يديه
ابتعد عنها بعد فترة بحبك ي عمر ياسين بحبك
ثواني وافاقت من سحر اللحظة هي تلعن ضعفها تجاه
لا انت كذاب . انت اذاي تسمح لنفسك تجي جنبي . او تلمسني
ياسين بهدوء اهدي انتي مراتي ي حور
حور بغضب لا مش مراتك . لأنك هطلقني
ياسين ممكن افهم انتي ليه عايزة تطلقي مني وانا وانتي بنحب بعض
حور بصراخ انت هتجنني ي ياسين
انت بعدت عني شهر فاهم يعنى اي شهر انا معرفش عنك إذا كنت عاي*ش ولا م*يت قلبي بيحترق علطول لما افوق ومالقاكش جنبي بصرخ وبنهار ابنك كان هيروح فيها بسبب كمية المهدهات ال كنت باخذها بسببك وفي الاخر لسا بتسأل بكل وقاحة عايزة أطلق منك ليه عايزة أطلق منك لأنك خاين و****
ياسين وهو يحاول ان يهدي من غضبه
انا هقولك السبب ال خلاني ابعد عنك وعن العيلة كلها
حكى لها كل م حدث . مكنش بمزاجي صدقيني اني ابعد عنك
حور ببكاء مهما تقول وتحكى ي ياسين احنا خلاص انتهينا
حاول لمسها كي يمسح لها دموعها لكنها ابتعدت عنه بحدة
حور هتوجع في الأول بس بعدها هتعود وبعدها هنساك واكمل حياتي عادي ولا كأنك كنت فيها من الأساس
نظر للطريق أمامه بغضب وهو يقود بسرعة وغضب
حور بخوف هدى السرعة ارجوك انا خايفة اوي
كان لا يرى أمامه احد افاقه صوت إطلاق الن..ار نظر خارج السيارة وجد عدد لا بأس به من السيارات يحاول قت..له
ياسين بحدة نزلى راسك لتحت ي حور يلا
أنزلت راسها وهي تبكي بشدة اخرج ياسين سلا..حه
يصوب به عليهم وبعد فترة كان قد تخلص منهم
ياسين براحة ارفعي راسك ي حبيبتي خلاصنا منهم
لكنها لم ترد . ناداها مجدد لم ترد أوقف السيارة ورفعها وجدها فاقدة للوعى حاول افاقها لكن من غير فائدة
انطلق الي مستشفى الخاص بهم على الفور
وصل وحملها ودخل بها الي المستشفى ينادي في يوسف
وجده في إحدى الممرات
يوسف بقلق. ياسين
وضعها ياسين على الترولي .. الحقها ي يوسف هي اغمي عليها ومش بترد. عليا. و
صمت عندما رأى ان يده به بعض من الدماء نظر وجدها تنزف صعق وانصدم بل كاد يمو*ت في هذه اللحظة
يوسف شد حيلك ي ياسينهي محتاجك جنبها هي وابنك
ياسين ببكاء مش هتسامحني . ابني ي يوسف
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية ليتني احببتك اكثر) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق