رواية خفايا القدر كاملة بقلم دعاء تهامي عبر مدونة كوكب الروايات
رواية خفايا القدر الفصل الحادي عشر 11
ععند عاصف الاوضة كان رايح جاي مش عارف يعمل اي هتسبها تمشي ي عاصف ده هيا اللي رجعتلك الحياة تاني بعد ما كنت خلاص فقدة الامل معقولة اكون حبتها قلبي بيدق لما تكون جمبي بطريقة غريبه معقولة اكون حبيتها،، طب لو حبتها هسيبها تمشي كده
خرج من افكاره وراح عند غزل الاوضة
غزل: نعم
عاصف: انا جاي اتكلم معاكي ف موضوع
غزل: موضوع اي ؤ
عاصف: مش هينفع علي الباب كده تعالي نقعد جوا او نطلع بره البيت خالص
غزل: اسفه مقدرش اخليك تدخل اوضتي وانا لوحدي ويتقفل علينا باب واحد ولا انت اي رايك
عاصف: معاكي حق انا هستناكي ف العربية لحد ما تغيري هدومك
غزل: تمام
نزل عاصف وبعد شويه نزلت غزل كانت لابسه جيبة سودا وشميز اسود ركبت معاع العربية وهو ساق راح نفس المكان اللي هيا اخدتوا عليه بصت باستغراب وهو نزل من العربية وهيا نزلت بعدوا
عاصف: ممكن اسالك ف اي
غزل: مفيش حاجه
عاصف: ازاي مفيش حاجه ومن ساعة اللي حصل وانتي مش بتكلميني حتي
غزل: وهو اللي انت قولتله كان صح
عاصف: فهمتيني غلط مكنش قصدي اللي انتي فهمتيه
غزل: فهمت زي ما فهمت بقااا انا هسافر خلاص وهكمل حياتي
عاصف: طب وانااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غزل: 💔انت دلوقتي مش محتاجني
عاصف: انا قولتلك كده
غزل: تقول اي فترة العلاج خلصت خلاص وباباك وعدني لو عايزه اسافر بعدها هيتكفل بكل الاجراءات
عاصف: طب واناااا؟
غزل: انت اي
عاصف: مفكرتيش اي اللي هيحصلي بعد ما تسافري ولا اهتميتي بحالتي
غزل: عاصف احنا مفيش بينا حاجه ل كلامك ده 💔وقولت اننا اصدقاء بس وانك بتحب مراتك لحد دلوقتي عايز مني اي
عاصف: فعلا قولت كده مكنتش عايز اصدق اني قلبي ابتدا ينبض تاني ونبض ليكي انتي وبس كل يوم كنت بحاول اشيل الفكره من. دماغي ومفكرش فيكي بقول انتي تستاهلي الاحسن تستاهلي شخص تكوني اول حد ف حياته وتعيشوا ايامكم مع بعض بس مع كل ده حبيتك مقدرتش محبكيش بحب اشوف ضحكتك علي وشك وبزعل لما اشوفك دموعك وببقا نفسي اخدك ف حضني واقولك دموعك غاليه عندي 🤝وعرضت عليكي الجواز عشان كنت عايز ابقا جمبك وقت حزنك مش شفقة زي ما بتقولي انا مفكرتش ف الطريقة بس كنت عايز ابقا جمبك مش اكتر وانتي فهمتي اني شفقان عليكي وزعلتي ومن يومها مش. بتكلميني
غزل: وانت مين قالك اني عايزه حد غيرك عشان تفرض من نفسك وتحاول تبعد 💔🥹انا كنت بتمو*تني بتصرفاتك دايما كنت بدعي ربنا اني قلبي ميتعلقش بيك بس مقدرتش ولما كنت تحكيلي عن مراتك. كنت بحس بشعور الغيرة جوايا ولما ل قيتك لسه بتحب مراتك قررت اسافر يمكن انساك وانسي اني بحبك
عاصف: فكرتك مش بتحبيني
غزل: وطلعت بحبك ي اهبل
عاصف: وانا بحبك ي مجنونة
اخدها. ف حضنه وهيا كانت بتضر*ب فيه
عاصف: اي تاني مش اتصالحنا
غزل: 😒🔪انسان بارد عديم المشاعر
عاصف: بس بحبك والله
غزل: 🤪حبك برص
عاصف: بقا كده
غزل: كده ونص
جي. يمسكها جريت وهو جري وراهااا اتخبت وراء العربية وهو جي من وراهااا
عاصف: مسكتك
غزل: اععع
شالها ولف بيها وهيا مسكت ف رقبته من الخوف
غزل: نزلني هتو*قعني
عاصف: 😹😹ي خوافة
غزل: نينيني 🔪نزلني طيب
عاصف: تؤتؤ
غزل: 🥹ان شاءلله يخليلك. عيالك نزلني
عاصف: معنديش عيال
غزل: 😒طب ان شاءلله تنشك نزلني
عاصف: هتغلطي هرميكي
غزل: بجد بخاف نزلني
عاصف: خلاص صعبتي عليا
غزل: متشكره يسطااا
عاصف: ابو الفاظك
غزل: مالها ي كوتش مش عجباك
عاصف: مش الفاظ دكتوره
غزل: 😾😾بس يابا
عاصف: طب سيبك من الهزار كنت عايز اقولك علي حاجه مهمة
غزل: هااا قول
عاصف: يخرب بيت شكلك وانتي مركزة كده قمر
غزل: عافة 😌😌😌
عاصف: انا غلطان اني بجامل طفلة
غزل: لا وسع كده طفلة مين ي عمو انا دكتوره
عاصف: باين خلاص نرجع لموضوعنا 🤝بابا مخبي حاجه كبيره ووجودك ف البيت خط*ر على حياتك
غزل:انت بتقول اي مستحيل
عاصف: كلام ابوكي وبعدها اتوفي وغير كده اللي قت*له سافر بطيارة الشركة بتاعتنا رغم انه مش من موظفين الشركة كله ده
غزل: قصدك ان ابوك هو السبب
عاصف: احتمال بس لازم يكون ف دليل الاول لازم نعرف الماضي بين ابوكي وابوي
غزل: 🥹🥹يعني ممكن يكون ابوك
عاصف: متخافيش انا معاكي ومش هسيبك بس لازم تعملي اللي هقولك عليه
غزل: انا معاك ف اي حاجة بس انت واخد دور المحقق كدا ليه
صحيح انا معرفش انت بتشتغل اي لدلوقتي
عاصف: انا ظابط متخفي وبتشغل ف الشركة مع بابا بس محدش يعرف اني ظابط غير فريق العمل و بابا كمان يعرف بسودلوقتي انتي بقيتي تعرفي بس بقالي فترة بعيد عشان الحادثة وكده
غزل: رجع. حق بابا ي عاصف
عاصف: اوعدك اني هرجعلك حق ابوكي مهما حصل حتي لو من ابويا بس لازم لما نوصل البيت تعملي اللي هقولك عليه دلوقتي
غزل: قول
عاصف: هت**********
يتبع….
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية خفايا القدر ) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق