رواية لعنه العشق والانتقام كاملة بقلم شروق أحمد عبر مدونة كوكب الروايات
رواية لعنه العشق والانتقام الفصل الرابع 4
فيروز.. نت اي ياخي جنس*ك اي انت اكيد مش من البشر
ايهاب.. اييي موافقه ولا اسحب الفلوس
فيروز بعياط.. موافقه موافقه ياايهاب بس صدقني هتندم
ومشيت م قدامه
روحت البيت لقت مصطفي
فيروز.. مصطفي
مصطفي.. اي كنتي فين يعمري
فيروز غمضت عيونه.. طلقني
مصطفي.. بتهزري مش كدا
فيروز.. طلقني انا مستحقش ابقا معاك نت لازم تحب واحده قلبها نضيف وتحبك
مصطفي.. ليي ليي بتقولي كده
فيروز بعياط وصراخ.. عشان لسه بحبه لسه دا بيدقلو
(وبتشاور عل قلبها) لازم تتطلقني وتنساني
مصطفي.. انا انا عيزك
فيروز بعياط.. ونا مش عايزاك
مصطفي حس ان كرامته خلاص اتها*نت وهو راجل ومش هيستحمل اكتر من كده فاقت عل كلمه (انتي طالق طالق طالق) ياريت تكوني ارتاحتي
فيروز.. انساني يامصطفي انا حبيتك كاخ
مصطفي اوعدك ان انساكي
فيروز مشيت وراحت بيت ابوها
رنت عل ايهاب
ايهاب.. اي وحشك صوتي
فيروز بالم.. لو عايز تيجي تعالا
ايهاب.. طبعا هاجي
قفل معاها ولبس وراحلها
خبط عل الباب فتحت لي فيروز.. اتفضل
ايهاب دخل ق*لع التشيرت وسحبه*ا عل او*ضه النو*م
(عند هاله بطلتنا الي كانت في روايه جحيم ابن عمي)
كانت سرحانه في حياتها الفاتت ازاي عدت كدا واذا هي سامحت اسد بعد دا كله
فلاش باك
هاله كانت مبسوطه ان خلاص هتتجوز حب حياتها والي حبتو بصدق
كانت لبست الفستان وجهزت واستنت اسد بس اسد مجاش
جبل.. اي ياهاله اسد هيجي امتي
هاله بتوتر.. مش عارفه
جبل.. اهدي واتصلي بيه
هاله.. برن مش بيرد
جبل.. اهدي اكيد جاي
هاله.. انا لازم ارحلو
جبل.. نتي اتجننتي
هاله.. سبني ارجوك
جبل.. طب طب روحي
هاله راحت شقتها وان معاها مفتاح بيتها فتحت الباب ودخلت ملقتش حد دخلت اوضه النوم لق*ت اسد مع بنت
هاله بدموع.. مين دي يااسد
اسد ببرود.. دي مراتي عشق
هاله.. نت نت اكيد بتهزر صح دا مقلب
اسد ببرود.. مش مقلب ياهاله انا مش بحبك كويس اني متجوزتكيش انا بحبها
هاله سمعت كلامه ده واغم عليها ومن ساعتها وهي حياتها باظت مم غير اسدها
فاقت لما حد خبط عل كتفها
هاله.. جبل
جبل.. اي الجميل سرحان في اي
هاله.. ولا حاجه
جبل.. انسي اسد خلاص الموضوع عدا عليه حوالي 4سنين
هاله.. انا نسيتو بس منستش كسر*ه قلبي دي ياجبل
جبل.. حقك عليا يانور عيني
وحضنها وفضلت تعيط
جبل.. اهدي يحبيبي
هاله.. نا مكنتش مصدقه ان عمل كدا وكسفني في فرحي في الليله العمر
جبل.. اهدي حقيقي هو خسر جواهره
هاله.. انا تعبت ياجبل
جبل.. اشش محدش يستاهل ان يعيط بنوتي
هاله.. انا بحبك ياجبل حقيقي انت ابويا
جبل.. يخليكي ليا يابنوتي
وفاللحظه دي فيروز دخلت.. الله الله عصفير الحب اجيب لسان عصفور تاكلو
جبل بستغراب.. مش كان اسمها عصفير الحب اجبلكو اتنين لمون
فيروز.. انا غيرت الكلمه نت مالك
جبل.. طب انا همشي عشان اشوف ورايا اي امال فين فريده
فيروز.. فريده في المدرسه مع صحابها
جبل.. انا بقيت اخاف عليها من البنات دول
فيروز.. يحبيبي فريده مبقتش صغيره فريده كبرت وبقت كبيره دي في تالته ثانوي (كبرت فريده عشان ليها دور في الروايه)
جبل.. الواحد حسس الايام كبرته
فيروز.. ولا كبرتك ولا حاجه دا انت لسه شبابي
جبل.. طب تعالي اقلك كلمه
فيروز.. بطل بقا
جبل.. تعالي بس
فيروز فضلت تتضحك عل جنو*ن جوزها
جبل.. امال فين دياب
فيروز.. جبل دياب مع صحابو بس متزعلوش
جبل.. الواد دا بردو م هيكبر دا كبر وبقا عندو 17سنه
فيروز..: معلش سيبو عل راحته
جبل.. اخر دلعك دا هيودينا في داهيه
فيروز.. يوه بقا ياجبل
عند دياب وصحابه
واحد من صحابه.. تاخد
دياب.. اي دا
صحبه فارس.. دي ياسيدي حاجه كده هتوديك عالم تاني
دياب.. وريني نجرب
وشر”ب سجار*ه نو*ع من انوا*ع الحش*يش
دياب.. يااا دي جمده اوي
فارس.. جرب جرب
وفضلو يشر*بو لحد معم*لو دما”غ
وبعدها روح البيت
فريده بنعس.. اي يادياب انت صحي لي
دياب قر*ب من اخته وشافها واحده غريبه
فريده فاقت وفضلت تبعدو.. انت انت بتعمل اي وفضلت تصر*خ وتنادم عل امها وابوها… ياباابااا يامامااااا
صحيو فيروز وجبل
ولقيو دياب مقر*ب من فريده
جبل.. نت بتعمل اي يازبا*له
دياب.. مش بعمل حاجه يابابا
جبل ضر*به بالق*لم.. نت شارب وريني
قرب منه وش*م بو*قه لقي ان شار*ب
ضر*به با*لقلم.. نت بتشر*ب حش*يش نت من امتي بتعمل كده
دياب بخوف.. والله اول مره اشر*بها
فريده كانت عماله تعيط
عند ايهاب وفيروز
قام من عل السرير وقال بصدمه.. انتي ازاي بنت ازايي
فيروز بعياط*”””””
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية لعنه العشق والانتقام) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق