رواية الضابط والدلوعه كاملة بقلم ياسمين سالم عبر مدونة كوكب الروايات
رواية الضابط والدلوعه الفصل الحادي عشر11
بعد مرور وقت علي العمله
طلع الدكتور الكل ركض عليه
مهند ها يا دكتور العمليه عامله ايه
ميرنا بتبكي اخواتي بخير مش كدا
الدكتور الحمدلله العمليه نجحت والمريضه اتعافت وبقت بخير
مهند رفع أيده الحمدلله يا رب الحمدلله انها بقت بخير
وميرنا ضحكت ومازلت بتبكي الحمدلله اختي بقت بخير يا سيف الحمدلله
سيف ايه دا انا اول مره اشوف ضحك بعياط
ميرنا دي دموع الفرح أنا بجد مبسوطه وبدون ما تحس حضنضه
سيف لمس علي شعرها الحمدلله
رهف الحمدلله
مهند طيب أنا أقدر ادخلها
الدكتور بعد كام ساعه هتنتقل لغرفه عاديه وتقدروا تدخلوا تشوفوها
مهند شكرا ليك يا دكتور
الدكتور بعوفيه الشكر لله وحده
وبعد مرور العديد من الوقت
دخلوا الجميع الي عشق
ميرنا اول مدخلت حضنتها
ميرنا الحمدلله بقيتي بخير يا قلبي
عشق الحمدلله بس انا موش فاهمه حاجه ايه الي حصل
مهند حكالها الي حصل
عشق ضحكت ايه قصت المسلسلات دي ههههه 🤣
ميرنا أنا فكرتك هتزعلي أن مازن اخوكي
عشق لا بالعكس أنا فرحت اوي وفهمت أنا ليه كنت متعلقه به اوي ليه عشان هو اخويا ههههه 🤣 القصه عجباني احكيها تاني يا مهند
مهند بدون قصد احكهالك يا قلب مهند
عشق نعم قولت ايه
ميرنا ورهف سيف طلعوا برا عشان يسبوهم لوحدهم ويشوفه مازن
مهند أنا قولت حاجه
عشق اه سمعتك
مهند ولما انتي سمعتي عايزاني اعيد تاني ليه ولا انتي بتحبي تسمعي صوتي لو كده عادي احكيها تاني
عشق استنا استنا عندك صوت ايه الي هيلم علينا الدبان لموخذه ياعني
مهند 😡 بقي صوتي أنا يلم الدبان دانا البنات بتاع الجامعه كانوا بيجري ورايه عشان اغنيلهم دي الجامعه كلها
عشق ههههه 🤣 ههههه مش قادره هههههه 🤣🤣🤣🤣 بجد تحفه بنات الجامعه بيجروا وراك ليه يا نوني
مهند 😡😡😡 ببببت
عشق ههههه 🤣 طول عمي اسمع البنات بتحري ورايه عشان كنت قمر جنتل قمر الجامعه احل شاب في الجامعه لا كن بصراحه اول مره اسمع البنات بتجري ورايه عشان اغنلها ههههه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
مهند يا سلام عجبتك اوي هي
عشق الصراحه اه ههههه
مهند عشق خلاص والله همشي
عشق اول مره تقول عشق كدا عسل وانت بتقولها
مهند بأبتسامه قولي كده تاني بقي بتعكسيني وانا الي فكرتك غيرهم موش زي باقي البنات بتجري ورايه زيهم
عشق لوت شفتيها حيلك حيلك مين دي الي تجري وراك دا انا الجامعه كلها كانت عايزه ترتبط
بيا كانوا بيحسدوا مراد عشان كان الاكس بتاعي
مهند😡😡😡😡 قرب منها ومسكها من شعرها وشد عليه
ايه انتي كنتي مرتبطه وبتقوليها كدا في وجه انتي مجنونه
عشق اه ابعد ايدك يا متخلف انت مالك
مهند انت اتعديتي حدودك معايا
وانا لازم اربيكي
عشق اه وبقت تبكي سيبني
مهند انتبه وتركها عشق انتي كويسه
عشق بتكفف دموعها هو انت عبيط ولا ليك خاله عبيطه
مهند بلاش غلط
عشق انت متخلف هو انا لسه غلط أنا هقول لمازن واخليه يربيك عشان تشدني من شعري
مهند نينيني عليكي انت و مازن يا ختي اعلي ما في خيلك اركبيه ال مازن ال
وتركها وطلع برا وكان متعصب جدا أن كانت مرتبطه كل ميتخيل الموقف أنها مرتبطه يحس بنار بتغلي جواه
عند مازن
رهف بابتسامه عامل ايه يا مازن
مازن بدلها الابتسامه الحمدلله يا رهف وظلوا ينظروا لبعض
سيف الو الو نحن هنا ههههه 🤣
مازن انت بارد يعني انت هنا وانا هناك مثلا من متنيل هنا ايه
ميرنا شايف عصبته الزاي
مازن اه والله فعلا
ميرنا حرام عليك يا سيف قعتله الحظه الرومانسيه ههههههه ههههه 🤣🤣🤣🤣
سيف ههههه 🤣
مازن ورهف في حرج
مازن بقي كده سايبه اخوكي وواقفه معاع ماشي ليكي يوم
وبعدين دخل مهند
منهد عامل ايه يا مازن الف سلامه
مازن الحمد لله عشق عامله ايه
وانت مالك ومال عشق
مازن ههههه 🤣 بلاش بس جو الغيره دا دي اختي مش حبيبته يعني ولا أنا الاكس
مهند افتكر حكايه الاكس والتعصب تاني وطلع برا
وبعد مرور كام يوم شهر
طلعوا من المستشفي
ووصله البيت
عشق اخيرا طلعنا من جو الخنقه بتاع المستشفى دا
مازن والله يا بت يا عشق معاكي حق
عشق علي فكره انت اخد عليا قوي بقيت بتقوله يا بت
مازن اقولك يا بت واديكي بالجزمه مش اخوكي الكبير
مهند جزمه علي دماغك
مازن اوف هو انا كل متكلم مع اختي داخل ليه يعني
مهند بدايقني يا عم
سيف بس عايز اقولكم علي حاجه
الكل قول عايز اتقدم لميرنا بس عيزكم تساعدوني
الكل هو إوعي بقي اخيرا حد هيرتبط
وفي المساء سيف جهز عشاء رومانسي لميرنا وبعتلها فستان جميل جدا وبعتلها العنوان و ….. نكمل البارت الجاي أتمني أن يكون نال اعجابكم واستنوني في البارت الجديد سلاما
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية الضابط والدلوعه ) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق