رواية اسيرة العشق كاملة بقلم شهد وائل عبر مدونة كوكب الر وايات
رواية اسيرة العشق الفصل السابع 7
سجده مالك يا صهيب
صهيب بعصبيه وزعيق ممكن مش ليكي دعوه بياااا
سجده بعصبيه انته بتكلمني كدا لي انا غلطانه أصلن اني سالت عليك
صهيب بعصبيه وزعيق وديني لو مش سكتي هتشوفي وش انتي مش عايزه تشوفي
سجده بزعيق فكرني هخاف لا يا صهيب بيه ولا أنته ولا غيرك يخوفني
صهيب بزعيق سجدههههه اسكتي
اسيا بخوف بعياط بابا
سجده ولبست الخمار والنقاب ولسا هتطلع
صهيب مكانك
سجده عايزه اطلع اتمشا شويه
صهيب اقعدي
سجده اوفف
صهيب صوتك لو عالي تأني عليا هتشوفي مني تصرف تاني
سجده سبني بقا انته عايز مني اي بكرهك يا صهيب
صهيب مش يهمني
سجده انا ماشيه
فعلان طلعت برا
صهيب ماشي يسجده
______________________________________________
ادم عدي عدي
عدي اممم
ادم مالك
عدي فهد
ادم ماله
عدي وحشني موت
ادم مش لوحدك كلنا امتا يرجع
عدي وديني هجيب حقق يا فهد
ادم نمسك بس الزعيم دا
(طبعا في منكم هيسال مين فهد دا مع الاحداث هنعرف)
عدي انا هروح لي المستشفى
ادم ماشي خدني معاك
____________________________________________
شهد يا مامااا
سفيان انا مش عارف انام في ام البيت دا
مريم في أي يا سفيان
سفيان نور وشهد يماما كل يوم مشاكل
نور مين احنا
سفيان لا امي
مريم مهو انا مش عرفت اربي
شهد ماما انا ونور مش بنعمل مشاكل صح يبت
نور طبعا يا اختي احنا حبايب
اسماء ماما انا جيت
مريم نورتي يقلبي يلا عشان الاكل
سفيان ماما
مريم نعم
سفيان في مهما جديده
مريم مهما
سفيان ايوا القبط علي تاجر سلا*ح ومخدر*ات وتجارت أعض*اء و تجارت بن*ات
مريم وهيا كام يوم
سفيان اسبوع
مريم لا يا سفيان
شهد خدني معاك يسطا
سفيان هو فرح امي
مريم مالها امك يا بن جزمه
سفيان مريم انا ظابط يعني لزم الاحترام
مريم الله يرحم
سفيان خلاص يا ست
اسماء ماما بكرا ممكن اطول فل مستشفى
مريم يعني هتيجي امتا
اسماء الساعه ٣
شهد وانا هروح المستشفى وهرجع ١ بليل
مريم وانتي يا نور
نور لا انا وخده اجازه
سفيان اشمعنا
نور مش قادره ادخل انام
دخلت نور الغرفه وكانت بتعيط
دخلت شهد عليها
شهد مالك نوري
نور هيمو*ت يا شهد
شهد مين دا
نور فهد الشاب الي فل مستشفى
شهد بصدمه قصدك فهد لي فل مستشفى من ١ سنه
نور ايوا
شهد انتي هبله دا دخل في غيبوبة يعني ممكن يمو*ت في أي ثا*نيه
نور لا فهد هيكون كويس
شهد انتي بتحبي فهد
نور ايوا بحبه من اول ما شوفته
شهد نور دا غلط سفيان ممكن يعرف
نور انا عايزه نام اطلعي برا
شهد ماشي ماشي يست
______________________________________________
الدكتور يا دكتور محمد
دكتور محمد فيه اي
دكتور احمد المريض اللي في غرفه ٢٠٩
دكتور محمد ماله
دكتور احمد فاق
دكتور محمد بسرعه يلا عل غرفه
الشاب **********
____________________________________________________________
مين الشاب دا
ومين فهد
ونور فعلان بتحب فهد
كل دا هنعرفو فل حلقه الجايه
________________________________________________________________________
تعريف البطال
سجده عزت محمد ابو المجد
بنت جميله عيون زرقاء اللون شعرها طويل بلون الاسود عمرها ٢٠ منقبه تحب الاطفال طيبه ولكن لا احد يعرف من هيا سجده عندما تتعصب
صهيب جمال الألفي
شاب وسيم عيون خضراء شعر اسود عصبي شخصيه بارده جدا ولا يهتم بحد تزوج مره ولكن فشلت وتزوج سجده والقدر لي راي تاني كان ظابط شرطه عمر صهيب ٣٠ لا يعترف بل حب
اسيا صهيب جمال الألفي
بنت صهيب عيون خضراء مثل والدها شعر اسود طويل عمرها ٩سنين
ادم الراوي
صديق صهيب ظابط شرطه عيون عسلي شعر بني غامق يبلغ من العمر ٢٤ سنه لا يعترف بل حب وسوف تأتي من تغير رايو
عدي الراوي
صديق صهيب وأخوه ادم عيون عسلي شعر اسود طويل يبلغ من العمر ٢٣ ظابط شرطه يحب الضحك عصبي شخصيه طيبه يعترف بل حب
فهد محمد الرياحي
صديق صهيب وادم وعدي عيون زرقاء يبلغ من العمر ٢٦ سنه شعر اسود عصبي شخصيه بارده مثل صهيب لا يعترف بل حب
شهد عمار الشمري
بنت جميله طيبه بتحب الضحك هبله في نفسه عيون عسلي شعر طويل بلون البني الفاتح دكتوره جراحه تبلغ من العمر ٢٢ سنه محجبه
اسماء عمار الشمري
اخت شهد طيبه عيون خضراء اللون شعر قصير بلون الاسود تبلغ من العمر ٢٣ سنه دكتوره أطفال محجبه
نور عمار الشمري
اخت شهد واسماء عيون رصاصي شعر بني غامق تبلغ من العمر ٢٢ سنه نور توام شهد دكتوره جراحه محجبه
سفيان عمار الشمري
شاب وسيم عيون زرقاء اللون شعر اسود طويل يبلغ من العمر ٢٥ سنه ظابط شرطه
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية اسيرة العشق) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق