Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت فارس الصعيد الفصل الثالث و العشرون 23 - بقلم حبيبة محمد

      رواية احببت فارس الصعيد كاملة  بقلم حبيبة محمد   عبر مدونة كوكب الروايات


 رواية احببت فارس الصعيد الفصل  الثالث و العشرون 23

 
روح: هعيط🥺
رعد:ثانيه واحده وطلع
ريتال:يخربيتك جننتيه
روح:بضحك اه
ريتال:يلا يلي معندكيش كرامه
روح:اي دا في اي
ريتال:بقي يزن سايبك يومين كنتي هتموتي بعدالشر لا وكان كدب عليكي وكدبه كبيره اووي وانتي تصالحيه بسهوله
روح:علفكرا دي مش قله كرامه بس رعد فضل يضرب فيه اهو وجاب حقي وبعدين جوايا حاجه كدا بتسامح يزن ومبحبوش يكون زعلان مني ابدا ولله مش عارفه لي
ريتال:اوعا بقي انتي بتحبيه
روح:لنا مبكدبش انا معجبه بس شوفتي انا صريحه ازاي
ريتال:اه طب كويس
روح:وانتي بقي من غير لف ودوران بتحبي رعد
ريتال:احم بصراحه مش بحبو بس هوشاب كويس وقمور وحليوه واي بنت تتمناه
روح:اخلصي يختي مبنكتبش قصيده ولا هو جاي يتقدملك دا جوزك
ريتال:معجبه بيه ايوا
روح:بس
ريتال:اه
روح:يعني الاعجاب مش ناوي يقلب لحب
ريتال:مش عارفه بس شكلو هيقلب بلي رعد بيعملوا
روح:هو بيعمل حاجه انتي هبله
ريتال:ما علينا وانتي معجبه بيزن بس
روح:صراحه دا طيب خالص ولله وقمرايه عن رعد العصبي جامد
ريتال:افهم من كدا انك بدأتي تحبيه
روح:مش عارفه ولله مشاعري متلغبطه
ريتال:اممم
عند رعد
بقلم حبيبه محمد
رعد:راح اوضه يزن ودخل بسرعه
يزن:اتخض في اي يزفت خضتني
رعد:احترم نفسك
يزن:في اي
رعد:روح بتاعتك
يزن:وقف بقلق مالها
رعد:متقلقش اووي كدا يخويا مجننه امي وعماله تقولي اشمعنا ريتال مبتزعلش منها وعاوزه شكولاته وانا زعلانه من يرعد ومعتش هكلمك بتحاول توقعني
يزن:توقعك في اي
رعد:مخك ميروحش لبعيد بتحاول توقعني فكلام
يزن:ازاي
رعد:مش هتفهم المهم انت تروح تجبلها شكولاته وتريحني من صداعها دا
يزن:حاضر
رعد:ماشي وطلع
بعدين يزن خلص وغير هدومه وجاب الشكولاته وراح لروح
روح وريتال كانو قاعدين بيتكلمو لقو يزن داخل
يزن:انتي يبت انتي ازاي تطلبي من رعد شكولاته وتكلميه كدا
روح:انا
يزن:عمل نفسو متعصب ايوا امال خيالك
روح:بتوتر في اي ييزن متعصب كدا لي
يزن:انتي ناويه تجنينني
روح:ففي أي
يزن:معرفش هو انا مش قولت مفيش شكولاته عشان انتي زفت تعبانه
روح:خلاص مش عاوزه
ريتال:لسه هتتكلم يزن وراها الشكولاته ف فهمت وسكتت
يزن: انتي ازاي تطلبي من رعد شكولاته هاا
روح:خلاص ييزن
يزن:ضحك ازاي تطلبي منه وانا موجود وطلع الشكولاته خدي
روح:بفرحه الله بقي بعدين زعلت
يزن:مالك
روح:مكنش ليه لازمه تعمل كل دا ييزن
يزن:مهو لو يزن مهزرش ونكد ميبقاش يزن 😹
روح:ماشي ييزن
يزن:متزعليش بهزر معاكي
روح:خلاص ماشي هسامحك بس عشان الشكولاته هاا
يزن:بقي كدا خلاص هاتيها
روح:بسرعه لا لا ازاي مسمحاك ييزن يقمر يجميل يا احلي حد فدنيا خلاص
يزن:ضحك ماشي هعديها 😹
روح:يزينو يقمر
بقلم حبيبه محمد
يزن:اخلصي عاوزه اي
روح:بقي كدا ماشي عاوزه أخرج ونبي بقالي كتير مخرجتش وتعبت
يزن:ماشي خفي واخرجك انتي وريتال
روح:لا لا ريتال سبها لرعد الي مدايق مني وبيكلمها بحنيه يعيني
يزن:مش فاهم
روح:مش هتفهم اصلا المهم خرجني حالن وأنا اجي اكمل العلاج
يزن:لا لا مينفعش
روح:ونبي ييزن
يزن:أما المحلول يخلص
روح:هاجي اكملو
يزن:طب استني أسأل الممرضه ونده عليها
روح:ممرضه مين
الممرضه:كانت بتدلع قدام يزن وبتتمشي بدلع نعم
يزن:كح هو ممكن تشيل المحلول وتكملو بعد شويه
الممرضه:بدلع وسهوكه لا مينفعش
روح:خد ييزن أما اقولك
يزن:راحلها نعم
روح:تعالا اقعد هنا ييزن وبتضغط علي أسنانها
يزن:قعد
ريتال:في اي يبنتي
روح:انتي مش شايفه البت المعفنه دي
ريتال:معلش يزن ملوش فكلام دا
يزن:خلاص شيلهولها وتكملو لما تيجي
الممرضه :برقه حاضر وراحت من جمب يزن تشيل المحلول
روح:قوم ييزن اقعد جمب ريتال أما نشوف اخرتها
يزن:هو في اي
روح:هتقوم ولا تطلع برا خالص
يزن:رفع حاجبو ماشي وقام جمب ريتال
الممرضه :بتحاول تقرب من يزن تمام يا استاذه ممكن تقومي
روح:قامت وزقتها وسعي يختي
الممرضه :اهه حاسبي
روح:لا مبحسبش اصلي تعبانه عقبال عندك
الممرضه :بصتلها بغضب
روح:قوم يزينو وصلني لاوضتي عشان اغير
يزن:انتي اتكسحتي
روح:بصتلو بغضب قوم يزفت
يزن:قام
بقلم حبيبه محمد
روح:مسكت فيزن تحت نظرات الممرضه
روح:مشيت عملت نفسها رجليها اتلوت اههه
يزن:مسكها مالك
روح:رجلي اتلوت ييزن اههه
يزن:انتي حوادث يروح تعالي وشالها
روح:بصت للمرضه وطلعت لسانها
الممرضه :بصتلها وكانت متعصبه وكل دا تحت نظرات ريتال الي مبطلتش ضحك
بعدين يزن وداها الاوضه
روح:الهدوم يخويا
يزن:ادي الي ناقصه بقي
روح:لا اقصد الداده مجهزاهم
يزن:ايوا عندك فلحمام
روح:ماشي يلا اطلع برا بقي
يزن:مبيطمرش فيكي حاجه وطلع
روح:ضحكت عليه وقامت دخلت تاخد شاور
بعد شويه طلعت ويزن كان لبس وراحلها وخبط
روح:ادخل
يزن:خلصتي
روح:اه اي رأيك
يزن:حلو بس الجو سقعه علي ايدك دي
روح:لا متقلقش
يزن:براحتك
روح:كانت لبسه بنطلون وبلوزه بقط
يزن:ماشي يلا
روح:يلا
ومشيو
فيروز:قابلتهم رايحين فين يعصافير
روح:حضنتها فيروز وحشتيني كدا متجيش تشوفيني
فيروز:انا اسفه. ولله بس مكنتش عارفه اجي نحيه الاوضه ولله
روح:خلاص يحبيبتي ولا يهمك
فيروز:متزعليش مني ولله +رايحين فين من غيري
روح:مش زعلانه بس اطلعي اقعدي مع ريتال لأنها لوحدها واحنا خارجين اصل انا زهقت فقولت للاخ يخرجني
فيروز:امم ماشي يستي والف مليون سلامه عليكي
روح:الله يسلمك
بعدين يزن وروح ركبو العربيه ومشيو
يزن:تحبي تروحي فين
روح:اي حته
يزن:ايوا فين برضو
روح:شوف انت عاوز تروح فين عادي
يزن:خلاص هوديكي مكان هيعجبك اووي
روح:ماشي
بعد شويه وصلو
يزن:يلا انزلي
روح:نزلت
يزن:خدها ومشيو حبه اي رأيك
روح:تحفه بجد اي الجمال دا انا بحب البحر اصلا
يزن:وهو بيحبك
روح:ضحكت بس مين قالك ع المكان دا
يزن:المكان دا لما بكون مخنوق ومتعصب باجي هنا وكنت باجي انا وصحبي هنا الله يرحمو
روح:بحزن الله يرحمو متزعلش
يزن:ضحكلها ماشي
روح:تعالا هاتلي دره
يزن:ماشي يستي
روح:فضلت قاعده تتفرج علي جمال المكان ويزن راح يجيبلها
روح:اخدت منو الدره شكرا يزينو
يزن:العفو بالهنا علقلبك
روح:خد
يزن:شكرا لو عاوز كنت جبت
بعدين فضلو قاعدين شويه وبيتفرجو علي جمال المكان وبيتمشو
روح:شافت المكان الي بيعلقو فيه الاقفال وناس بتتمني امنيه وتيجي تعلق قفل راحت جريت تتفرج عليه
يزن:عجبك اووي المكان دا
روح:ونبي ييزن هات أما اتمني امنيه وتعلق قفل
يزن:ماشي وجاب قفلين
روح:انت هتتمني
يزن:اه
روح:ماشي يلا واتمنى وعلقت القفل
ويزن برضو
روح:أن شاء الله هاجي انا وحبيبي نعلق الاقفال هنا
يزن:ضحك أن شاء الله
روح:بتضحك على اي
يزن:مفيش اصل انتي متجوزه ف ازاي ونتي متجوزه هتحبي
بقلم حبيبه محمد
روح:اه مهو أن شاء الله بقي أما احب ييزن
يزن:أن شاء الله ربنا يرزقك ب الي يحبك
روح:اتمنيت اي
يزن:هقولك بعدين وانتي اتمنيتي اي
روح:هقولك بس اما يجي الوقت الي اتأكد فيه
يزن:تتأكدي من اي
روح:هقولك بقي وخلاص
يزن:طيب
روح:خلاص ماشي يلا نروح
يزن:مش عاوزه تقعدي حبه ولا تروحي تاخدي فعلاج
روح:لا لا خلاص خليني
وفضلو قاعدين شويه
روح:المكان جميل اووي
يزن:اه
روح:روح هاتلي ايس كريم
يزن:حاضر وراح بطعم اي
روح: اي حاجه
بعد كام دقيقه جه
يزن: جبتلك توت وحليب
روح: بتحب التوت
يزن: اووي
روح: طيب خد
يزن: م عاوز
روح: ما انت بتحبو خد حته
يزن: لا ولله م عاوز
روح: طيب
بعد شويه
يزن: يلا
روح:شويه صغننين بس
بعد شويه
يزن:كفايه
روح:شويه
يزن:لا يلا بقي وبعدين انا غلطان اني جبتك يعني المكان دا
روح:بزعل خلاص ماشي
يزن:هبقي اجيبك تاني وبعدين فيروز ومحدش يعرف المكان دا اصلا
روح:بجد انا بس
يزن:اه
روح:خلاص ماشي مش هقول لحد
يزن:ماشي يلا ومشيو
روح:وهي ماشيه زينووو
يزن:امم
روح:هاتلي دره انا وريتال وفيروز ونسرين
يزن:زهقتيني حاضر وراح يجيب
روح:كانت واقفه
يزن:يلا بقي
روح :يلا ومشيو
بعد شويه وصلو ودخلو
يزن:اطلعي غيري
روح:حاضر وطلعت
يزن:طلع هو كمان ورعد كان قاعد
عند ريتال
ريتال:كانت قاعده زهقانه لقت فيروز جيت وسلمو علي بعض وفضلو يتكلمو شويه وريتال خلصت المحلول الممرضه شالتو
بعدين روح غيرت وراحت لريتال
ويزن:غير ونام علي السرير
روح:سامووو عليكو
ريتال:كل دا ماشي يروح
روح:خلاص بقي متزعليش خدي جبتلكم دره اهو
ريتال:خدتو حبيبتي بس برضو زعلانه منك
فيروز:انتي الي جبتيه برضو ولا يزن
روح:عادي بقي انا ويزن واحد
فيروز:غمزت اوعاا يشبح
روح:تؤ متكسفتيش بقي
فيروز:ضحكت

ريتال:روحتو فين
روح:عادي اتمشينا علي البحر وخلاص
ريتال:لا ونبي كل دا علي البحر
روح:ايوا
فيروز:ماشي يستي هنعمل نفسنا مصدقين امال يزن فين
يزن:انا اهو
فيروز:يرتني كنت بجيب فسيرت ربع جنيه
يزن:ماشي يستي مقبوله منك
روح: ييزن مش كنا بنتمشي علي البحر بس
يزن:اه لي في حاجه
روح:اصلهم مش مصدقين
يزن:سيبك منهم المهم يلا عشان تكملي المحلول
روح:بخنقه طيب
ريتال:معلش خليكي قويه بقي انا خلصت بتاعي
الممرضه دخلت وبصت ليزن
يزن:علقيلها المحلول
الممرضه:من عيوني وراحت تعلقو. لروح
بقلم حبيبه محمد
يزن:بصلها بقرف
روح:اههه حاسبي يغبيه
الممرضه:بصتلها بعصبيه
يزن:اهدي يروح
الممرضه:حضرتك هذيتي الكنوله ولازم تركبي واحده تانيه عشان تكملي المحلول
روح:زقتها لا مش هكمل حاجه اوعي
يزن:اهدي يروح ولازم تكمليه معلش
الممرضه:بدلع ايوا قلها يا استاذ
روح:اوعي وانتي مسلو*عه ومقر*فه كدا
يزن:ضحك اهدي يروح متتعصبيش عشان متتعبيش اكتر
روح:يزن مشي البت المسهو*كه دي من هنا اصل مرارتي هتفرقع
يزن:حاضر بس اهدي واسكتي بقي
الممرضه:بصتلها وكانت متعصبه خالص انا معملتش حاجه
روح:انتي بتعملي دا انا الي هعمل اطلعي برا
الممرضه:اي
روح:بزعيق برااا
الممرضه:بصتلهم بغضب وزعل وطلعت
يزن:خلاص يروح اهدي محصلش حاجه وبعدين هي عملت اي
روح:معرفش منتا فرحان بلي بتعملو بتدلع وتتسهو*ك قدامك وانت بتتفرج ومبسوط
يزن:مبسوط اي يروح انتي عارفه اني مليش ف الارف ده
روح:ماشي ييزن خلاص
ريتال+فيروز:ريتال كانت عارفه أن روح غيرانه من الممرضه عشان معجبه بيزن أما فيروز كانت مستغربه هي روح بتعمل كدا لي
يزن:خلاص اقعدي وانا هجيب ممرضه غيرها تعلق المحلول
روح:لا مش هاخد حاجه انا
يزن:بصلها بغضب انا قلت مره اقعدي
روح:قعدت بزعل
يزن:طلع برا رن علي المستشفي تبعت ممرضه تكون محترمه وكويسه غير دي بعدين دخل
روح:كانت زعلانه من يزن
يزن:هيبعتو واحده تانيه
ريتال:ماشي نا هقوم اخد شاور عشان تعبانه
يزن:ماشي
فيروز:خديني معاكي ومشيو
يزن:مكشره لي
روح:…
يزن:يرومي
روح:بصتلو بزعل
يزن:مالك
روح:انت علطلول بتزعقلي وتخوفني منك ييزن
يزن:انا
روح:اه
يزن: امتي خوفتك
روح:حالن بتبصلي بعصبية وبتخوفني منك
يزن:ضحك لا متخفيش
روح:متضحكش عليا
يزن:فضل يضحك
روح:زعلت اكتر وهي بتكره الي بيضحك عليها راحت معيطه
يزن:اي دا بتعيطي لي
روح:ملكش دعوه بيا
يزن:مالك بس
روح:بدموع انت بتضحك عليا وانا بكره الي بيضحك عليا
يزن:مسح دموعها خلاص مش هضحك متعيطيش
روح:بدموع لا
يزن:عمال يمسح فدموعها متعيطيش بقي
روح:..
يزن:هزعل منك
روح:ماشي
يزن:كدا خلاص هروح اهزر مع ريتال وأخرجها واعملها الي عوزاه وهسيبك
روح:بدموع ماشي
يزن:طب نا همشي
روح:..
يزن:وقف ومشي شويه
روح:معملتش حاجه
يزن:قرب من الباب وهيطلع
روح: راحت معيطه وعلت صوتها
يزن:جري عليها وضحك بتعيطي لي حالن
روح:.. عيطت اكتر
يزن:اسكتي بقي
روح:🥺..
يزن:حضنها بحب خلاص متزعليش
روح:لا انت هتروح تعمل مع ريتال كل حاجه وتغظني
يزن:ضحك لا مش هعمل حاجه
روح:لا
يزن:ولله مهعمل حاجه ومتعيطيش بقي
روح:يعني توعدني مش هتعمل مع ريتال الي بتعملو معايا
يزن:اوعدك
روح:ماشي وتوديني معاك تاني
يزن:موعدكيش
روح:بصتلو وعنيها فيها دموع
يزن:حب شكلها الكيوت
روح:مش هتاخدني
يزن:لا ولله خلاص هاخدك
روح:طب اوعدني
يزن:وعد يقمر انتي
روح:ضحكت
يزن:بس عشان اخدك واعملك الي عوزاه بشرط
روح:اي
يزن:انك تكملي العلاج عشان مزعلش ومش هعملك حاجه
روح:بس
يزن:مبسش وهكون قاعد جمبك ماشي
روح:ماشي خلاص
الممرضه جيت ورعد طلعها
رعد:دخل لقا يزن حاضن روح
رعد:انت بتعمل اي ييزن
يزن:بعد عن روح مبعملش اصلها كانت بتعيط ومش راضيه تسكت
رعد:ضحك منا عارف
روح:اتخبت فيزن من الكسوف
رعد:متتكسفيش يروح انا زي اخوكي برضو 😹
يزن:رعد خلاص
رعد:الممرضه اهي ييزن
بقلم حبيبه محمد
روح:بصتلها لقتها محجبه وشكلها محترم
يزن:ماشي
رعد:فين ريتال
روح:بقالها سنه بتاخد شاور
رعد:ماشي هروح اشوفها ومشي
يزن:الممرضه الي قبلك قالت إنها لازم تركب كانوله تانيه
الممرضه:تمام انا هشوفها وراحت تشوف روح
يزن:بعد عنها
الممرضه:ايوا هي حركتها ف لازم تركب واحده تانيه
روح:بس
يزن:تمام ماشي
الممرضه:بدأت تشوف الي هتعملو
روح:يزن
يزن:نعم
روح:انا خايفه
يزن:متخفيش انا جمبك اهو
روح:لا تعالا جمبي
يزن:حاضر وراح جمبها
الممرضه :يلا يا انسه
يزن:مدام لو سمحت
روح:بصتلو بستغراب
الممرضه:بحترام اسفه يلا يا مدام
روح:ماشي
يزن:بصي النحيه دي متبصيش ليها
روح:ماشي
يزن:خلاص بصي فعنيا
روح:انت هتمحن ييزن
يزن:انا غلطان
روح:ولا اقولك خلاص ماشي لونها حلو برضو
يزن:كان من الاول
روح:مسكت ايدو جامد ضوافرها دخلت فإيدو
يزن:كان ماسك ايديها وبيكلمها وهي بصه لعينو
يزن:خلاص بكره اوديكي زي النهارده وهجبلك الي عوزاه
روح:بجد.
يزن:اه ولله
روح:ماشي اتفقنا
الممرضه:خلاص يا مدام ركبتها بس متحركيهاش تاني وركبت المحلول اهو
روح:اي دا يزن انا محستش بيها
يزن:ضحك بس يهبله
الممرضه:سابتهم وطلعت
روح:هاا هتاخدني بكره
يزن:لا انا كنت بقولك كدا عشان اجذب انتباهك بس ومتحسيش
روح:بزعل يعني كنت بتضحك عليا
يزن:اه
روح:ماشي
يزن:هاخدك أما تخفي
روح:وبكره
يزن:هشوف
روح:ماشي
يزن:اروح انام انا بقي
روح:واقعد انا لوحدي
يزن:علي ما يخلص
روح:وهتسيبوني لوحدي كلكم
يزن:هروح انام
روح:أما يخلص
يزن:هو انا الي تعبان ولا انتي حرام عليكي ولله دا انا بحس اكتر منك
روح:معلش
يزن:لا هروح انام ولله تعبان
روح:عشان خاطري
يزن:عاوز انام
روح:خلاص روح نام هناك هنا
يزن:وضهري يوجعني اكتر
روح:معلش
يزن:لا
روح:عشان خاطري لو بتحبني
يزن:ماشي وراح علي الكنبه
روح:كانت بتبصله معلش ييزن ضوافري عورتك بس عشان كنت خايفه
يزن:ولا يهمك نامي حبه انتي كمان
روح:ماشي ونامت
بعد شويه
روح:نامت
يزن:كان لسه منامش قام عدل ايديها ونومتها ورجع مكانو تاني
بقلم حبيبه محمد
بعد شويه
يزن:نام
الممرضه:دخلت لقت روح ويزن نامو والمحلول خلص راحت تشيلو من ايد روح
روح:بوجع اهههه
روح:بوجع حرام عليكي
يزن:قام في اي وراح لروح
روح:شدت ايدي جامد جابت دم ووجعتني
يزن:بعصبيه مش تشوفي انتي بتعملي اي ولا انتي غبيه
reaction:

تعليقات