رواية احببت فارس الصعيد كاملة بقلم حبيبة محمد عبر مدونة كوكب الروايات
رواية احببت فارس الصعيد الفصل الرابع عشر 14
(ومن هنا تبتدي الروايه بقا وادعولي فضلا انا بنزل وانا ولله تعبانه خالص وحوقلو بنيه ان ربنا يفرح قلبكم جميعا♡♡)
يزن:😳هو انتو بتمقلبوني ولا دا بجد
فيروز:😳بجد ولله لايقين علي بعض وانت ييزن مش هتلاقي اهبل من روح وانتي يروح مش هتلاقي اجمل وأخف من يزن
يزن:طب بقلكو اي منش فاضي للهبل والمقالب دي انا ماشي
روح:خد بس هقولك
يزن:لاه وقفل
فيروز:يخربيتكو دا بجد ولا لا
روح:اه ولله وريتال هتتجوز رعد شوفتي
فيروز:الله احسن حاجه اخيرا رعد الكئيب هيتجوز كنت هموت وأشوف مين الي هتتجوزو
ريتال:عملت ايموجي حزين اه
فيروز:بهزر بس بجد الي قلته مش هزار صح
روح:ايوا ولله
فيروز:اه طب مش هتيجي تحكيلي حصل اي بقي
روح:لا هاحب تعالي برايفت عشان هما في الجروب وكدا
فيروز:اهو
ريتال:ونا يجزم
روح:هبقي اكلمك انتي 😹
ريتال:ماشي يستي ماشي
عند يزن
يزن: جه
ايهاب:كان قاعد. بهيبه ومستنيه
يزن:مساء الخير يبوي وراح بأس ايدو
ايهاب:مسائك ورد يبني اجعد عاوزك
يزن:خير يبوي نعم
ايهاب:بص يبني نا كوبرت ونفسي اشوف خلفتك انت و..
رعد:دخل ببرود
يزن:اهلا
رعد:مردش
ايهاب:خد يرعد عاوزك
رعد:راح نعم يبوي
ايهاب:اجعد اسمع الي هجوله دا انت واخوك
رعد:حاضر وقعد
ايهاب:زي مقولتلك اني كبورت يبني ونفسي اشوف خلفتك جبل ما اموت وعشان كدا نا قرأت فتحتكو
يزن:بصدمه نعمم
ايهاب:علي روح وريتال انت يا رعد لريتال وانت يايزن لروح وهما زمانهم في الطريق جايين والفرح اخر الاسبوع دا ومفيش مناقشه
رعد:كان قاعد وبيسمع كل. حاجه ببرود ولا كأن هيتجوز
يزن:بس يبوي نا ورايا حجات اعملها ومنش فاضي للجواز خالص
ايهاب:انا جولت الي عندي
يزن:بعصبيه بس مبينش بس نا معوزش اتجوز عاد
ايهاب:قام وقف وبعصبيه وصوت عالي ونا جلت الي جلتو وكلمتي مهتنزلش الأرض وفضل يكح عشان هو تعبان
يزن:قام مسك ايدو اهدا يبوي
رعد:قام مسكو. هو كمان
ايهاب:بتعب يبني نا صحتي خلاص ونفسي افرحلكو جبل ما اموت
يزن:متجولش أجده يبوي بعد الشر عليك
ايهاب:وافجو يبني همه طيبين وافجو عشان ابجي راضي عنيكم ووصيتي ليكم انكم تتجوزوهم
يزن:بقله حيله اي الي يرضيك يبوي ونا اعملو
ايهاب:اتجوز روح واخوك يتجوز ريتال
يزن:بحزن حاضر يبوي المهم انت ارتاح ومتشغلش بالك عشان صحتك
ايهاب:بحب ورضي عنهم ربنا يهديك انت واخوك يولدي
رعد:طب عن اذنك يبوي وطلع اوضتو
يزن:عاوز حاجه يبوي
ايهاب:سلامتك يبني انت عارف ان رعد مش عاوز يتحددت معاي بس جلو إن بكره هتروح تجيب الشبكه معاهم
يزن:بحزن حاضر يبوي وطلع
عند ريتال
ركبو العربيه ومشيو قبل الساعه سبعه كمان عشان يوصلو بدري
الساعه بقت1:00بليل
طارق قال للسواق يقف ب العربيه شويه
ريتال:انا تعبت
روح:وانا
سحر:خلاص يحبايبي تعالو كلو في كافي هنا اهو اطلبو وكلو وبراحتكم
طارق: استريحو شويه
روح:حاضر
بعدين دخلو يطلبو وطارق وسحر فضلو واقفين بره
بعد شويه طلعو وكان معاهم الاكل
ريتال:سوسو دا اكلك انتي وطارق
سحر:ماشي يقلبي
وقعدو ياكلو
روح:زمان يزن في صدمه
ريتال:اه وفتحوا التليفونات ع الجروب
ريتال:نمتوو
فيروز:لسه
ريتال:اي الي مصحيكي لغايت دلوقت
فيروز:بذاكر
ريتال:ربنا معاكي يقلبي هتيجي الصعيد بعدنا علطول صح
فيروز :ايوا يحبيبتي مهو كلمت ماما وقالتلي ف نخلص الحجات دي وهاجي بكره أن شاء الله
روح:أن شاء الله
فيروز:يزن ورعد اون لاين
ريتال:منا عارفه
فيروز:شكلهم بيكسرو في الدنيا هناك من عصبيتهم
ريتال:ممكن مش عارفه
فيروز:اهاا فهمت يشاهدون في صمت يعني بيقرأو الي بنقولو وبس
روح:اه
فيروز:حاسه أنهم عاوزين يقتلونا
ريتال:لي احنا عملنا اي يعني
فيروز:مش عارفه بس اصلا رعد بيكره الي بيتحكم فيه أو مثلا يجوزو وهو رافض فكره الجواز اصلا من زمان جدا أما يزن ف معرفش
ريتال:اه علفكره انا عملت فكره لنصيبه الي احنا فيها
فيروز:أي هيا
ريتال:أما تبقي تيجي بقي نبقي نتلكم. كلنا بس مش واتس
فيروز:لسه هستني
ريتال: معلش
بعدين قفلو
بعد مرور سبع ساعات
ريتال:نزلت بتعب
روح:اههه ياني
ريتال:ضهري اتكسر
روح:وانا ولله
طارق:معلش منتو مسمعتوش الكلام
سحر:معلش يلا عشان تدخل وارتاحو
ريتال:راحت مسكت في ايديها انا هنام جمبك يسوسو
سو:ماشي يقلب سوسو تعالي ندخل بس
روح:وانا
سحر:وانتي كمان
بعدين دخلو ومحمد جد ريتال رحب بيهم وخله الخدم يدخلو الشنط وكان ظبط اوض ليهم
محمد:اهلا بيكو ولله نورتوني
طارق:نورك يحج ولله طمني عنك انت عامل اي
محمد:في نعمه والحمدلله
ريتال:انا تطلع انام
روح:وانا
محمد:كل واحد ليه اوضه
ريتال:لا يجدو انا هنام جمب سوسو نا وروح
محمد:لا عشان يرتاحو هما كمان
ريتال:لا يجدو مش هيبقي كل حاجه كدا حياتي ونومي حرام بجد
محمد:كان لسه هيتكلم
سحر:بحب معلش يعمي هي بتحب تنام جمبي وانت فاهم بقي
(سحر تقصد أن هي بتحب تنام معاها كأنها مامتها يعني وكدا)
محمد:بحب ماشي يبنتي نا بتكلم عليكي انتي وطارق بس
سحر:متقلقش يعمي هنطلع احنا بقي عاوز حاجه
محمد:سلامتك يبنتي
بعدين طلعو وطارق هو كمان طلع عشان يرتاح أما محمد ف كلم ايهاب
بعدين كل واحد نام
الساعه 8:00
سحر :كانت قامت ونزلت وبتعمل الاكل مع الخدم وسابتهم نايمين ونبهت أن محدش يدخل عليهم لان هي عارفه أن ابن خال ريتال بيتحر**ش بيها لأن ريتال بتحكيلها
بعدين طلعت عشان تصحيهم
(ملحوظه هي حاولت تخلي ريتال تقول لجدها بس ريتال رفضت عشان ممكن جدها يجوها لسليم)
سحر:ريتااا روح يلا قومو
ريتال:كانت صاحيه بس مغمضه عنيها نعم
سحر:يلا يحبيبتي قومي عشان رعد وعيلتو هيجو هو ويزن
ريتال:لا مش عاوزه اقوم
سحر:مينفعش كدا
ريتال:يسوسو نا اصلا مش عاوزه اتجوز
سحر:امال مين الي كان موافق يبت هاا.
ريتال:هاا منا موافقه بس
سحر:بضحك ماشي يستي يلا قومي بقي
ريتال:بحزن حاضر وقامت
سحر:روح روح
روح:…
سحر:بت يرومي
روح:محدش يقولي كدا
سحر:طب يلا يرومي قومي
بعدين قامت واخدت شاور ولبست وسرحت شعرها هي وريتال ونزلو
عند رعد كان مخنوق ومتعصب ع الي بيحصل ومش موافق بس لازم يعمل كدا
ايهاب:يلا يولدي جهزت
رعد:بخنقه ايوا يبوي
ايهاب:هات يزن وتعالو يلا
نجوي:نا مش مصدقه أن خلاص هيتجوزو
يزن:بحب لا يحبيبتي صدقي
نجوي:حبيبي ييزن
رعد.:طب يلا
ايهاب:يلا
بعدين كل واحد راح بعربيتو
بعد شويه وصلو
ايهاب:نزل وهما وراه وخبطو
نفسيه:فتحت اتفضلو وراحت تقول لمحمد أنهم جم وكان بتبص ليزن ولرعد اووي
عند ريتال وروح
نفيسه:بعد معرفت محمد وطارق أنهم جم راحتلهم
ريتال:في اي
نفيسه:جم يريتاا جم
سحر:اه فين
نفيسه:في الصالون
روح:عادي يعني
نفسيه:لاه لاه دا مشاء الله عليهم مشاء الله فارس الصعيد كلها بنفسة هنا وجمال اي وجسم اي مشالله مشالله
ريتال:مخلاص يختي يلا روحي شوفيهم
نفيسه:ومعاه توجمو يزن بيه مشالله عليه بصراحه
روح:طب يا نفيسه يحبيبتي يلا روحي شوفيهم يشربو اي بقي
نفيسه:ضحكت ومشيت
سحر:في اي هو مش انتو مش بتحبوهم متسبوها تعاكسهم
ريتال: بتغير الموضوع مش وقتو يسوسو يلا ننزل
روح:اه يلا ونزلو
رعد ويزن وطارق ومحمد وايهاب كانو قاعدين بيتكلمو ونجوي طلعت لروح وريتال عشان مينفعش تقعد وسطهم
نجوي:قابلتهم
ريتال:حضنتها عامله اي
نجوي:انتي الي عامله اي وحشتيني اووي ولله انتي وروح يريتا
روح:سلمت عليها وانتي اكتر يحبيبتي
نجوي:وحشتوني ولله
ريتال:انتي اكتر بقولك دي سوسو مامت روح
سحر:سلمت عليها انا سحر ام روح وام ريتال برضو
نجوي:بضحك مشاء الله ونا نجوي ماما رعد ويزن وفيروز هتيجي انهارده بليل
ريتال:لا بكره
نجوي:لا منا كلمتها قبل ماجي وكانت فرحانه وقررت انها هتيجي وجهزت الشنطه وفطريق
روح:اه وحشتني هي كمان ولله
نجوي:انتو اكتر يحبايبي ولله
سحر:طب يلا ننزل
نجوي:لا مينفعش نقعد في وسطهم
سحر:اه صح
ريتال:لي
سحر :عشان هنا في الصعيد عيب نقعد وسط الرجاله وكدا
روح:اهااا
بعد كام دقيقه وكانو بيسمعو الي بيقولوه جيت نفيسه وقالتلهم ينزلو
ونزلو
محمد:تعالي يريتال انتي وروح
روح:نعم
ريتال:نعم
محمد:الفرح هيبجي اخر الاسبوع ده روح علي يزن وريتال علي رعد
روح:…
ريتال:..
طارق:اعرفكم ب ام روح وريتال سحر
ايهاب:نورتينا يمرت اخوي
سحر:بنورك
سحر:انت رعد وانت يزن صح
يزن:لا نا يزن وهو رعد
سحر:طب معلش بقي اصلي مبفرقش بينهم ع العموم الف مبروك يحبايبي
يزن:ابتسم بس
سحر:كانت مستغربه ان رعد مفتحش بقو وشكلو صارم مش زي يزن وقاعد متعصب
سحر:اهلا يرعد
رعد:بهدوء اهلا
ايهاب:طب بنجول تروحو تجيبو الشبكه ولا اي
محمد:ايوا يخوي
ايهاب:روحي يريتال يبنتي انتي وروح مع رعد ويزن ونجو الي يعجبكم
روح+ريتال :حاضر
نجوي:يزن يحبيبي الي عينهم بس تبصلة هاتوا
يزن:بحب حاضر
نجوي:وانت يرعد
رعد:حاضر وقامو عاوزين حاجه
الكل:شكرا
بعدين طلعو
روح:اوووف
ريتال:خنقه ولله
ريتال:في خطه احنا عملنها أن بعد مده من الجواز هنحاول نعمل المشاكل وأننا مش متفاهمين وكدا وهنكون قدامهم في أول الجواز كأننا مرتاحين وكدا بعدين بقي نبقي نطلق
يزن:وانتي شايفه أن ده صح
روح:بحزن هو في غير كدا احنا هرينا وجابونا نعمل اي طيب
يزن:من رأي تتجبلوا الي ربنا كاتبهولكم
روح:مردتش
بعدين مشيو
بعد شويه وصلو عند الي محل الدهب ونزلو
روح:احنا نجيب خاتمين شبه بعض وخلاص
ريتال:ماشي
يزن:مينفعش كل واحده تجيب دهب ليها كويس عشان محدش يجول علينا امجصرين ماشي
ريتال:مهو اصلا احنا مش هنعيش هنا
يزن:بنفاذ صبر ماشي
بعدين جابو خاتمين ورعد ويزن جابو دبلتين برضو
يزن:متأكدين أن مش هتجيبو حاجه تاني
روح:لا شكرا
بعدين مشيو
بعدين وصلو للبيت
كان الكل قاعد وبيضحك. لقوهم داخلين
نجوي +سحر :هااا جبتو اي
روح:بحب جبنا دبلتين حلوين اووي
نجوي:دبلتين اي فين الشبكه
ريتال:مهي دي
نجوي:بصت لرعد ويزن هو دا الدهب
روح:ايوا يطنط
نجوي:لا دي دبله بس يحبيبتي المفروض تجيبي كام طقم دهب علي بعضو كدا
روح:لا مهو احنا اصلا مش هنلبسهم
ريتال:بسرعه عشان تصلح الي قالتو قصدها أن احنا مبنحبش الدهب
نجوي:ماشي يحبايبي العموم أن دي برضو مش دهب
ريتال:أن شاء الله هنجيب بعدين
ايهاب:طب نستأذن احنا بجي
محمد:انت منورني يواد عمي
ايهاب:لا عشان نشوف مصالحنا بجي
نجوي:ريتاا تعالو اقعدو معايا حبه نا قاعده لوحدي
ريتال:بس مش هينفع
نجوي:بحزن ريتااا انا مش حماتك انا زي ماما بظبط بس براحتك يقلبي ابقي تعالي
سحر:زعلت عشانها لا هنيجي نقعد معاكي حبه
نجوي:عشان ميدايقوش خلاص
روح:لا هنيجي ومتزعليش
ريتال:بعتاب انا اسفه ولله مقصدش ازعلك
نجوي:بحب لا يحبيبتي ولا يهمك
وسمعة صوت تخبيط ع الباب
نفيسه فتحت
فيروز:دخلت بسرعه وقالت ي دبله الخطوبه عقبنا كلنا تراراراا ونبني طوبه طوبه في عش حبنا ترارار الف مبروك يزينو الف مبروك يرومي الف مبروك يريتااا الف مبروك ي ….. وسكتت
نجوي:احم انا اسفه ع الي الهبله بتعملو بس هي كدا معلش
ريتال:حضنتها فيرو وحشتيني
محمد:بضحك لا عادي متعودين علي كدا ما ريتال وروح زيها وهي اختهم برضو
بعدين روح سلمت عليها هي وطارق ومحمد وايهاب
روح:فيرو دي سحر مامتي انا وريتال
فيروز:بمرح اهلا اتشرفت بيكي
سحر:انا اكتر
فيروز:راحت ليزن بمشاكسه وحشتني يزينو
يزن:بهدوء اكتر
فيروز:مالك يزينو زعلان ولا اي
يزن:اتنيلي اسكتي يفيروز هتفضحينا قدام الناس بهبلك
فيروز:بزعل بقي كدا ماشي يزينو نا زعلانه منك وراحت لريتال
ريتال:بهمس مسلمتيش علي رعد
فيروز:بهمس لا يختي دا مبقربش منو
ريتال:اه
سحر: كانت سمعاهم لي يبت هو مالو
فيروز:هبقي احكيلك يسوسو
سحر:ماشي
نجوي:طب يلا بقي
ايهاب:يلا
محمد:منتو جاعدين
ايهاب:لا يواد عمي هنمشي بجي وهبجي اخلي رعد ويزن يجيبوهم
محمد:ماشي يواد عمي طول مهما عندك اني طمن
سحر:قالت بصوت واطي لطارق أنها هتروح معاهم
طارق:بحب ماشي يحبيبتي بس متتأخريش
سحر:حاضر
بعدين مشيو
بعد شويه وصلو ودخلو
رعد:دخل مكتبو ويزن مكتبو أما الحريم ف قعدو وايهاب طلع ينام شويه
سحر:ولله فرحانه اني عرفتكم
نجوي:احنا اكتر يحبيبتي
فيروز:ماما ونبي خليهم يعملو حاجه تسلينا
نجوي:لا أما تتعشو كلكم نبقي نقعد نتكلم بقي ونتسلي
فيروز:اشطاا
بعدين نجوي قامت تحضر الاكل معاهم
سحر:قولي بقي رعد مش زي يزن لي
فيروز:بصت لريتال ب أنها تتكلم عادي ولا في مشكله
ريتال:ضحكت دي سوسو يعني بنقولها كل حاجه حته حوار ابن خالي
فيروز: 😳بجد
سحر:اه 😹
فيروز:اصل رعد مش زي يزن يزن بيهزر ويضحك وكدا أما رعد محدش بيكلمو والكل بيخاف منو
سحر:اه منا حسيت انو كدا
فيروز:اه يسوسو يا ام إحساس قوي
سحر:اماال😹😹
فيروز:يابنات انا فرحانه أن هتتجوزو ومين اخواتي
ريتال: بابتسامة ربنا يفرحك ويضحكك طول العمر ♥️
فيروز:نا وانتي يعمري
بعد شويه نجوي يلا يابنات الاكل جهز ونادو للشباب علي ما اطلع اقول لايهاب
البنات:حاضر
سحر:بغمزه روحي يريتااا نادي لرعد وانتي يروح ليزن
روح:هااا ما فيروز هتروح
فيروز:لا مهو نا مش قادره جايه من سفر بقي وكدا معلش
روح:طيب يحبيبتي
بعدين قامو
فيروز:بصت لسحر وسلمو ع بعض وضحكو
عند يزن ورعد
رعد:كان قاعد وكل ميفتكر انو هيتجوز وهو رافض الفكره دي وكمان طبيعه شغلة متسمحلوش انو يتجوز دا ظابط اما يزن ف كان قاعد زهقان ومش عارف يعمل اي وبيفكر
ريتال: فتحت وقالت بهدوء ممكن ادخل
رعد:عاوزه اي
ريتال:الاكل جهز
رعد:روحي انتي
ريتال:تمام ومشيت وكانت متعصبه انو بيعاملها كدا لي وهي مش ذنبها
عند يزن
طق طق طق
يزن:ادخل
روح: زينو الاكل جاهز يلا
يزن:نعم
روح:بتوتر قصدي يزن بتقولك طنط الاكل جهز
يزن:تمام جاي اهو
بعدين مشيت
وهو راح وراها
بعدين الكل تجمع علي السفره
نجوي:خدي يرومي كلي الحته دي
روح:بغضب اطفال اسمي ريري
سحر:بضحك بتكره الاسم دا
يزن:(حب يدايقها مهو مش هيتخنق لوحده)كلي يرومي كلي
روح:بصتلو وسكتت
يزن:ماما بقولك هو احنا عندنا رومي جوه
نجوي:كتمت ضحكتها اه
يزن:اه فكرتها خلصت كنت هشتري رومي
نجوي:لا يحبيبي في جوه رومي كتير
يزن:طب كويس
روح:كانت بتجز علي أسنانها بسبب يزن هي عارفه هو بيعمل كدا لي ف استأذنت وقامت
نجوي:ينفع كدا زعلتها اهو
يزن:وانا مالي
رعد: بجدية يزن خلاص مفيش كلام ع الاكل مش كفايه مخلتهاش تكمل أكلها كل وانت ساكت
يزن:كمل اكلو وسكت
سحر:كانت بتبص ليزن ولرعد وفرق الشخصيات وقالت إن ايام ريتال هتبقي سودا بسبب رعد لانو عصبي
رعد:قام ومكملش اكلو
بعدين خلصو اكل وقامو
سحر:بتوشوش نجوي
نجوي:هقولها وغمزت حلو يلا
سحر:قوليلها انتي يلا
نجوي:ريتاا
ريتال:نعم
(ملحوظه كانو قاعدين علي تليفوناتهم)
نجوي:بتمثيل حزن خدي الاكل دا واديه لرعد عشان مكلش
ريتال:نا مالي انتي عارفه رعد
نجوي:مهو مش هيرضي غير بيكي يلا بقي دا مكلش اصلا ومبيكلش حلو اليومين دول ولله
ريتال:لا لا
نجوي:بزعل طب يحبيبتي
ريتال:خدتو بنفاذ صبر خلاص هوديه
وطلعت
سحر:بصت لنجوي وضحكت أن الخطه هتنجح
ريتال:راحت لاوضه رعد
رعد:كان نايم عاري وباصص للسقف وسرحان
ريتال: خبطت محدش رد فدخلت رعد
رعد:…
ريتال:رع… 😳اي دا لقيتو نايم عاري
رعد:قام بسرعه انتي بتدخلي هنا ازاي ومين سمحلك اصلا
ريتال:نا خبطت محدش رد
رعد:بغضب مفيش رد يبقي تنزلي من مكان مجيتي فاهمه ومحدش مسمحلو انو يخش الأوضه دي
ريتال:لا بقولك اي أنت كلمتني وحش قبل الاكل قلت ممكن يكون مخنوق لكن لا يبابا انا مبشتغلش عندك انا جايه اقولك خد اطفح الاكل دا عشان طنط الي قالتلي اديهوله عشان مكلش ونا اصلا مكنتش عاوزه اطلع بس عشان متزعلش
رعد:فهم انو عاوزه تعمل اي طب بصي اتكلمي معايا بحترام عشان معملش حاجه مش هتعجبك تمام
ريتال:مردتش واديتو الاكل ف ايدو
رعد:ببرود اطلعي برا
ريتال: 😳انت بتطردني
رعد:اه يلا برا ولو شفت ولا عرفت حته انك دختلتي الاوضه دي هتشوفي مني حاجه مش هتعجبك
ريتال:بصتلو بستحقار حقيقي مشفتش اوقح منك بجد ونزلت وهي زعلانه
رعد:رمي الاكل علي الارض
ريتال:سمعت صوت تكسير طلعت بسرعه تاني
رعد:كان متعصب جامد منها
ريتال:فتحت ودخلت بسرعه ليكون حصلو حاجه
ريتال:حصل اي انت كويس
رعد:بصلها بغضب اعمي
ريتال:استوعبت انها طلعتلو تاني وحست أن كرامتها ف الأرض
رعد:مش قلت متدخليش هنا تاني بزعيق
ريتال:بخضه علفكره انا جيت عشان فكرت أن حصلك حاجه
رعد:قرب منها جدا حته لو حصلي انتي مالك
ريتال:بترجع لورا بخوف ااااا
رعد:بزعيق انتي مالك
كان صوت زعيقو وصل لتحت ف يزن والبنات طلعو ع الصوت
رعد:بغضب وزعيق اموت اعيش انتي مالك متسبيني في حالي مش كفايه الي بيحصلي من وراكي
ريتال:بخوف ودموع ممش ذنبي ان باباك جبرك انك اتجوزني انا كمان مجبره علي دا ولله
رعد:كشر وجه بغضب بقولك اطلعي برا
ريتال:انت حيو*ان يرعد
رعد:بزعيق بقولك اطلعي برا بقي
يزن:فتح الباب وروح وفيروز وسحر ونجوي وايهاب كانو معاه
يزن:دخل بسرعه لقي رعد عريان و مقرب من ريتال خالص وهي خايفه منو وبتعيط و….
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية احببت فارس الصعيد ) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق