رواية احمد و حور كاملة بقلم جاسمين محمد عبر مدونة كوكب الروايات
رواية احمد و حور الفصل الحادي العشرون 20
زينب… ماشي ياروحي ياحبيبتي ولسه هتمشي حور راح اغمي عليها
زينب بخضه… حور وجرت مسكت التلفون ورنت علي احمد
احمد… اي يازينب في حاجه ياحبيبتي
زينب… احمد الحقني حور اغمي عليها
احمد خد مفاتيح العربيه وطلع جري علي البيت بالعربيه
في المستشفي
احمد… ها يادكتوره حور مالها اغمي عليها ليه
الدكتور ببتسامه… اطمن هو شي عادي انها يغمي عليها
احمد بص لزينب بستغراب
زينب… عادي كيف يادكتوره
الدكتور… اي واحدها حامل لازم يغمي عليها اي مالكم
احمد هو وزينب بصه لبعض بصدمه ورجع احمد بص لدكتوره
احمد بصدمه.. انتي بتقولي اي حور حامل
الدكتور… اه وكمان البيبي كويس ومافيش خطر عليه اووي بس لازم ترتاح
احمد… قولي والله انها حامل
الدكتور بضحك علي منظر احمد… والله حامل
احمد حضن زينب وبفرحه… اخير هكون اب
زينب بفرحه… وانا هكون عمتو الله
احمد… بس هي ليه مفاقتش لحد دلوقتي
الدكتور… انا مديها حقنه وخمس دقايق بتفوق بس في كذا حاجه لازم تعرفها
احمد رجع قعد علي الكرسي وبخوف وستغراب… اي هي الحاجات دي
الدكتور… متخافش بس انت عارف ان دي معجزه من معجزات ربنا انها تكون حامل والطفل يكون كويس ومافيش خطوره اووي
احمد… اه فاهم
الدكتوره… يبقا هي مينفعش تتحرك كتير والاحسن انها تفضل رقده وحركتها متكونش كتيره ابدا لحد متولد
احمد… بس كدا حاضر
الدكتوره… اه بس اطمن بقا عشان وشك بقا لونه احمر 😂😂
احمد… ههههه معلش ممكن ناخدها ونروح
الدكتوره… اكيد
احمد شال حور ونزل حطها في العربيه وركب هو وزينب ومشي
وهو سايق حور بدات تفتح عينها
حور بتعب… انا فين
احمد…. متخافيش انتي معايا
حور بستغراب… انا اي جابني العربيه وكنا فين ورايحين فين
احمد وصلنا البيت انزلي وندخل وهتعرفي كل حاجه
حور نزلت ولسه هتمشي احمد قرب منها وشالها في الشارع
حور بسكوف… احمد نزلني الناس بتبص
احمد… قولتلك قبل كدا مالكيش دعوه بالناس وراح دخل بيها وطلع بيها علي فوق
حور… نزلني بقا وفهمني في اي
احمد قرب من ودنها وحط ايدو علي بطنها وبصوت واطي… هنا في نونه صغنن
حور بصتلوا بدهشه ومش مستوعبه … انت بتقول اي
احمد… بقول ان انا هبقا بابا وانتي هتكوني ماما
حور جت تتطنط من الفرحه احمد مسكها
احمد… اهدي مش ناقصين وحيات النبي
حور حضنته وبفرحه… اخير ياحمد ربنا استجاب لدعوين
احمد بحب… اه ياروحي اخير بصي بقا الدكتوره قالت انك متتحركيش خالص لحد متولدي والطفل كويس متخافيش
حور بحب… حاضر
بعد سبع شهور في المستشفي
حور عماله تصوت…. انت السبب ياحمدددد منك للله اااااااه
احمد… وانا كان ذنبي لوحدي
حور بصويت… مش انت اللي عايز عيال ااااااه
احمد…. يعني هو انا عايز لوحدي مهو انتي اكتر مني بس اهدي بس ومتخافيش
حور…. بكرهااااا ياحمد بكرهاااا ودخلت اوضت العمليات
احمد واقف رايح جي وعمال يدعي وخايف هو وزينب وخالد قدام اوضه العمليات
خالد بمسخره… يابني انا ليه حاسس من الخوف اللي في وشك ان انت اللي هتولد مش اللي جو
زينب…. هههههه حصل والله ياخالد
احمد… اتلموا انتوا الاتنين عشان مزعلكمش وبيبص سمع صوت عيل صغير
احمد بفرحه… خالد سامع الصوت ولدت ولدت وحضن خالد بحب وبيبصه لاقي الممرضه طالعه وشايله طفل في ايدها وادته لاحمد…. الف مبروك المدام جابت بنت
احمد شاله ومشاعره ملينه فرح وحب شاله وباسه…. حور عامله اي
الممرضه… بتولد الطفل التاني
احمد بص لزينب وخالد بدهشه وسمعه صوت الطفل التاني والممرضه طالعه شايله…. الف الف مبروك المدام جبتلك ولد
زينب قربت شالت الولد من الممرضه وبصت لاحمد واحمد باسه
خالد قرب منه وبفرحه… الف مبروك ياخوي
احمد….الله يبارك فيك ياحبيبي
حور نقلوها من اوضه العمليات لاوضه تاني
احمد دخل عليها وهو شايل البنوته وزينب قربت من حور وادتها الصبي واحمد قرب منها وبحب… الف مبروك ياقلبي
حور… الله يبارك فيك ياروحي
زينب وخالد… احم احم
زينب… اه صح هتسموهم اي
احمد… البنت هيكون اسمها مليكه
حور… والولد اسمه مالك
حور بصت لحمد بحب…. احمد بحبككك اووي
احمد… وانا بعشقك ياحوريتي
“ربنا دايما بيعوضنا بس لم بنصبر ونتحمل الصبر وعلي قد صبرنا بيدينا الفرج” 🤍🤍
وبكدا احب اقولكم فركششششش واخير خلصت عايزه رايكم ويارب تكون عجبتكم 💜💜
دمتم بخير 🥹💜💜💜
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية احمد و حور) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق