رواية عشق الجراح كاملة بقلم أفنان سعد عبر مدونة كوكب الروايات
رواية عشق الجراح الفصل الثاني عشر 12
<<<(فالقصر)>>>
سالم:مريم مش بنتك
زين:ايييه!
سلوى:انت هنا من امتي
زين:يعني انتي مش جدة لارين
سالم:زين
زين بيقفل الباب
زين:لو لارين عرفت كدا هتروح فيها وأنا م مستعد اخسرها الموضوع دا يتقفل وكأنها مااات لارين لو عرفت مش هيحصل طيب ومحدش يعرفني لم اتعصب
سلوي:مريم بنتي
سالم:مش بنتك يا سلوي انتي خدتيها من ملجأ وهي عمرها شهور انتي مبتخلفيش
سلوي:انت بتقول ايه
سالم:الحقيقه انا خوفت لم الي حصل حصل تكون مريم حامل وعرفت أنها م حامل وانها م بنتك عرفت كل حاجه يا سلوي
زين:حصل اييه
سالم:محصلش
فجأة يسمعوا صوت لارين بتصرخ
<<<(عند مازن )>>>
بيكون ف طريقهم للبيت
مازن:سلمي تعالي اوصلك
سلمي:لاا نا هروح لوحدي
مازن:اركبي يا سوس المنشاوي
سلمي:انت عرفت الاسم دااا منين؟
مازن بقلق:هو حد قالك الاسم دا قبل كدا
سلمى بتسرح
مازن:يبنتي روحتي فين
سلمي:مروحتش افتكرت حاجه
مازن:هاااا
سلمى:يببني خلاااص قربنا نوصل
مازن:بصراحة جعان جداا نفسي اجرب اكل طنط
سلمى:نااااهد لااااااا
مازن:يخربيتك اهدي
سلمى:وصلنا وبتطلع تجري عشان مازن مبطلعش معاها
بس يطلع وراها مازن ويخبط وتفتح ناهد
مازن:يعني ينفع أكون موصل سلمي لحد البييت واقولها جعان تسيبني وتطلع تجري
سلمى:مييين ينهوود
وبتروح لحد الباب
سلمى:يصلاة النبي هسلم علي الشهداء النهاردة
مازن:وسعييي كدااا يا سوس المنشاوي
ناهد بصوت منخفض:مازن
مازن يقرب منها: اهدي مرات عمي
سلمي:دا دا دكتور مازن زميلي فالمستشفى
ناهد:اتفضل
بتدخل سلمي اوضتها تغير
مازن:جعاااان اوووي يمرات عمي
ناهد:تعالي يقلب مرات عمك
مازن بحزن:هي سلمي مش فاكرني فعلا
سلمي من وراه: فاكرة
مازن:هااا!
سلمي:انا كنت بس بقول ممكن تكون انت دا لحد ما اتاكدت واحنا جايين دلوقتي لم قولتلي سوس. المنشاوي محدش كان بيقولي كدا خالص غيرك يا مازن
مازن بدون إدراك يضمها ليه جامد
مازن:انا كنت هموت واشوفك ياسلمي كنت مستني اليوم الي اقدر اوصلك فيه لكن انتي اتغيرتي جدا ملامحك وكنت هادئه اوووي ايه عفرتك كدا 😂😂
سلمي:لارين😂😂😂
ناهد:طلع البت من حضننك يااااض
مازن :اسف وربي
ناهد:انت عارف الحضن داااا معناه ايييه
مازن:ايه
ناهد:كتب الكتاب والخطوبة الاسبوع الجاي
مازن بصدمه:هاااا
سلمى بتصنع الحزن :لازم تصلح غلطتك
مازن:ياللهوي بس كدا من عيوني
ناهد:طيب يللا يخويا الاكل
<<((القصر))>>
نوال:اسمك ايه يبنتي
لارين:لارين يا داده
نوال:هو انتي
لارين:مالي؟
نوال:زين عمال يتكلم عليكي ولا كانك ايه
لارين:اكيد بيشتمني انا بعصبه كتير
نوال:خالص دا شكله
بيقطع كلام نوال دخول زين
زين:بتتكلموا علي مين يا دادا
نوال:هاا
لارين:علي جدو سالم دادا كانت بتقولي انه يبان قاسي لكنه طيب جدا وقلبه كبير
نوال:ايوة
زين:ممكن تسيبني لوحدنا يدادا شوية
نوال:خاضر يبني
)()()()()عند صقر المخابرات (ادم)()()()
ادم:بص يععم ادهم هنعمل صفقه والربح كله ليييك
ادهم:تحت امرك بس اخرج من هنا
آدم:يبقي تسمع الكلام
ادهم :اعتبره حصل
ادم:اولا كداا اياد هيموت ويوصلك ويوصل للارين ف انت كالجدع هتكلمه وتحدد معاه المكان وتقوله انك موصلتش للارين بس لقيت الوررق دا فالاوضه بتاعتها في مكان مش باين
ادهم:بس ممكن يقتلني ان لارين هربت
ادم:ميقدرش الصقفه عنده اهم من اي حد وكمان لارين وسلمي خطوط حمرا م خط واحد
ادهم:حاضر
((💜💜عند اياد 💜💜))
يجيله اتصال من ادهم
اياد:الو يا حيوان فين الرجاله ولارين
ادهم:اسكت رجاله زين طلعوا علينا بس اتا قدرت اهرب وعندي ليك الي اهم من لارين
اياد:ايه
ادهم:لقيت ورق فالخزنه بتاعتها فللاوضه مكتوب عليه مشروع السويس
اياد بلهفه:هاتو بسرعه
ادهم:ترجع الي خدته
اياد:اعتبره حصل
ادهم:قابلني فالمكان ****الساعه ****
اياد:ماشي
💜💜فالقصر💜💜
منه:الو
اياد:الو
منه:في بت قمر اوي مع البيه هنا اسمها لورين ولا لروين
اياد:لارين.؟
منه:ايوة يباشا هي
اياد:تعرفي تقتليها
منه:لكل شئ مقابل يباشا
اياد:تممي وتستلمي
منه:حاضر يبه
:::::عند زين:::::
بيقعد زين رايح جاي فالاوضه ولارين علي السرير
زين:لارين
لارين بتقوم وتقرب ليه
لارين:زين انت كويس حصل ايه
زين بدموع ويضمها:انت كويسه انا كنت حاسس ان روحي رايحه مني وانتي مع الكلب اياد كنت حاسس اني هموت لو لمسك
بتبادله لارين الحضن بدون وعي وتقوله
لارين:انا كويسه جدا وهو ملمسنيش وبعدين دا انا كنت ممكن اجبله شلل لو قاعدت معاه ساعتين زياده
بيبدا يعيط زين
لارين بتبعد شويه وتبص ليه
لارين:زين انت كويس حاسس بتعب انادي جدو
زين:لا
بيعدي فالوقت دا سالم وسلوي الي بيكونوا رايحين لزين ولارين بس بيوقف سلوي سالم
سالم:اول مرة اشوفه بيعيط
سلوى:بيحبها بيرتاح معاها قلبها ابيض
سالم:وهي كمان بتحبه باين في عينها الخوف عليه
سلوي:هتاذيها؟
سالم:روح ابني التاني فروح بنتك التانيه هووالزمان بيعيد نفسه يا سلوي
سلوي:بيعيد بس ياريت تكون أتعلمت من غلطك
عند زين
زين:انا انا مش مرتاح انا اول مرة أكون كدا
لارين:هاات أيدك هات أيدك بس كدا
بتاخده لارين ويطلعوا للبلكونه ويقعدوا
لارين:اهدي بقي كدا وشم شوية هوواء عشان اخجك اكلك ايس كريم
فالوقت دا بيجي اتصال للارين
سلمي:..
لارين:ليييه لاا مستحيل
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية عشق الجراح ) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق