رواية حور الفهد كاملة بقلم دنيا احمد عبر مدونة كوكب الروايات
رواية حور الفهد الفصل الخامس 5
وصلنا لحد لما الباب خبط
حور فتحت الباب لقيت فهد مع راجل وواقف حزين 😔
قالتله في اي
فهد حط راسه في الارض وامر الراجل ان يمشي
فهد بص لحور وقال البقاء لله
حور قالتله في مين قالها في والدك
حو من الصدمه معرفتش تقول اي وفاجئه وقعت في الارض وقعدت تبكي
فهد مستحملش بكاء حور واخدها في حضنه علشان يهديها
حور بتقول لفهد انا مكنتش بكره رغم ضربه ليه هو ليه سبني وامي مشيت وسبتني انا تعبانه اوي
فهد اهدي ي حوري انا معاكي ومش هسيبك
حور. فهد وديني عند بابا ونبي حاضر البسي وتعالي اوديكي
حور لبست هي وفهد واخدها وراحو المستشفى وساله علي الاوضه ال فيها ابو حور
حور طلبت من فهد ان تدخل وحدها
فهد نفزلها طلبها
حور دخلت الاوضه وشافت ابوها وجهه مغطي وقعدت تبكي وتقوله ليه تسبني انا عمري مكرهتك ونبي يابابا قوم وانا مش هقدر اعيش تاني وانت مش معايا وقعدت تبكي لحد مدخل فهد واخدها وطلعها وتم دفن ابو حور
حور اصرت ان تروح بيت ابوها وفهد وافق
حور دخلت اوضه ابوها وقعدت تفتكر كل حاجه كان يعملها فيها ابوها
حور لقيت جواب من ابوها مكتوب فيه
حور حبيبتي انا اسف على كل ال عملته فيكي تعرفي انتي اول ماجيتي علي الدنيا دي انا كنت اسعد واحد في العالم كنت
مبسوط الانك فرحتي الوحيدة وكنت ناوي اجبلك القمر لوطلبتيه بس حصل ال مكنش في الحسبان انا مريض سرطان ي حبيبتي ودي المرحلة الاخيرة يعني ايامي كانت معدوده بس عاوز اقولك معاملتي ليكي مش عشان بكرهك عشان متتعلقيش بيا ذياده وتتعبي من بعدي انا اسف يبنتي وبالنسبه لجوازك انا وفقت علشان عارف فهد عايحافظ عليكي
سامحيني ي بنتي علي كل حاجه انا بحبك اوي 💔وخلصت الرساله وقعدت حور تبكي ودخل فهد لقيها بتبكي اخدها في حضنه هششش اهدي ي حبيبتي هو في مكان احسن مننا
فهد حس بثقلان علي صدره عرف انو حور نامت شالها وحطها علي السرير وغطاها كويس واخدها في حضنه
فهد انا هاعوضك علي كل حاجه ي حوريتي وبعدها نام فهد وحور في حضنه
تاني يوم صحي فهد قبل حور وقعد يتاملها ويشوف قد اي هي جميله وبعدين قرب منها وقبلها قبله بث فيها كل مشاعره وبعدين بعد عنها وقالها مش عارف انا حبيتك امتي ي حوريتي بس انتي بقيتي ملكي انا وبس وبوعدك اني عاتغير علشانك بحبك ❤ وبعدين فهد قام دخل الحمام اخد شور وطلع لقه حوريته لسه نايمه نزل تحت وعملها فطار واخده وطلع بيه وبعدين قعد يصحي في حور وبعدين حور صحيت وقعدت تفرك في عنيها زي الاطفال
فهد ضحك عليها وقالها صباح الخير علي حوريتي
حور استغربت كلامه بس قالتله صباح النور يفهد انت ال عملت الفطار
فهد شاورلها بايديه بمعني اه
حور قالتله عملت ليه اكل انا مليش نفس ومش عاوزه اكل
فهد قالها مينفعش مش تاكلي قومي غسلي وتعالي
حور سمعت كلامها لانها مش عاوزه تتكلم معاه كتير وبعد شويه طلعت حور من الحمام وقعدت على الكرسي
بس بحركه اخدها في وقعدها علي رجله حور اتكسفت اوي انت بتعمل ايه عيب في
فهد عيب اي انا جوزك ي هبله اقعدي ومتتحركيش عشان معملش حاجه تضيقك
حور قالتله متقدرش تعمل حاجه
فهد بيقرب منها ويقلها متاكده
حور اتوترت من قربه ليها وقالتله انت بتقرب ليه وبحركه واحده فهد قبلها قبله بث فيها كل حبه ومشاعره وبعد شويه بعد عنها فهد لما لقيها مش قادره تاخد نفسها
فهد حط جبينه علي جبينها وقالها ها اقدر اعمل ولا لا
حور بعدت عنه لانها كانت مكسوفة اوي وجريت على الحمام بسرعه وقفلت الباب
حور لنفسها انا ليه حبيت قربه ليه
حور مسكت قلبها وبتقوله انت مالك بدق كده ليه وبعدين حطت ايديها على شفايف*ا وضحكت
وبعدين حور طلعت من الحمام لما اتاكدت انو طلع وبصت للاكل ومكنتش عاوزه تاكل حاجه عشان ملهاش نفس بس اكلت حاجه بسيطه عشان كلام فهد
كانت الساعه اتنين باليل وفهد مرجعش وحور كانت قلقانه عليه اوي
وفجاه الباب اتفتح وحور بتشوف مين اتصدمت من ال شافته
ياتري حور شافت اي 🤔
وايه ال خلاها تتصدم
وياتري حور عاتحب فهد زي ماهو حبها🤔
- تبع الفصل التالي اضغط على ( رواية حور الفهد) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق