Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل الخامس والعشرون 25 - بقلم نورا محمد

   رواية حب عبر السوشيال ميديا (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر كوكب الروايات بقلم نورا محمد

رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل الخامس والعشرون 25

 

عند محمد واريج

‏محمد سحبها بعنف بعد ما سمع أنه موافقه وكان بيقبله بعنف و شغف وحنيه ومشاعر متلغبطه كتير وكان بيثبت لنفسه قبلها أنه متنفعش لغيره ولا هو كمان لغيره

‏محمد بعد لما حس انها مش قادره تاخد نفسها

لكن لسه فى حضنه

اريج بدموع: لدرجاتي انا رخيصه بالنسبالك

محمد بحب وحزن عليها وهو بيمسح دموعها: انتي غاليه اووووووي ومفيش زيك انتي حبيتي وقلبي وعقلي انا اسف على كل حاجه واسف اني حاسستك انك قليله والله ما اقصد ابدا عارفه اليومين إلى بعدي فيهم انك كنت ميت عايش بدون روح لانك روحي

اريج بصت فى عنيه وكأنها بتشكيلها : يومين على فكره بقالنا بعاد اربع شهور ويومين و٨ساعات

محمد :بس انا كل يوم بليل بجيلك وتبقي نايمه بس من يومين إلى فاتوا كنت مسافر

اريج : بتجيلي ازاي بطل بقي تضحك عليا وابعد بقي

محمد : اهدي طيب مش يوسف هو إلى جايلك الشقه وقبل ما ايديكي المفتاح كنت ناسخه وبالاماره من يومين كنتي لابسه قميص نوم احمر وكان جنان عليكي

اريج بخجل : انت قليل ادب

محمد بهيام: بس بحبك وقبلها فى خدها وبموت فيكي وقبلها فى خدها التاني وبعشقك وقبلها على جبهتها ومقدرش اعيش من غيرك وقبلها فى ارنوبة أنفها ب ح ب ك وقبلها جنب شفايفها وانت اي

اريج بجمود : حرام كدا يا محمد انا مش مراتك ومش هرجعلك اوعي تفتكر اني مش عارفه علاقتك بنوران بنت خالتي اه صح هو انت متجوزتهاش ليه اجوزها وانا كمان هتجوز

محمد قربها منه لدرجات أنفاسه كانت بتلفح وجهة بالكامل وشفايفه لامسه شفايفها بصوت رجولي: بصي فى عيني وقولى انك مش بتحبني وصدقني هبعد ومش هتشوفي وشي تاني

اريج تاهت وبصت فى عيونه وقالت بتعب واضح: انا بحبك اه لكن ارجعلك لاء انت اذتني وخنتني

محمد بفرحه باسها بعمق: انا هحكيلك كل حاجه نوران كانت عارفه أننا كنا بنتكلم مع بعض على سوشيال وكانت ماسكه محادثات بينا وقالت إنها هتنزلها وهتفضحك وكنت خايف عليكي علشان كدا قربت منها علشان اخد منها الموبيل وامسح كل حاجه

اريج بصدمه : ايه ط طب ليه دي بنت خالتي بس انت غلط انك مقولتش وخليتني اتعذب وكمان هنتني وذلتني

محمد : انا اسف انا لما شوفت الشات كنت فاكر انك بتخونيني علشان كدا كنت بعاملك كدا لحد ما عرفت انه دا الشات بتاعنا انا وانتي

اريج : انت معندكش ثقه فيا

محمد بنفي: لاء عندي علشان كدا دايما كنت تحت عيني فاكره لما طلبت منك تروحي الكافيه ولاقتي شاب هناك وحاول يقرب وانتي هزقتيه

Flash back

اريج راحت الكافية

نوران كانت قاعده مع شاب

نوران بصوت عالى: ااااريج

اريج برسميه: مين دا يا نوران وازاي قاعده معاه كدا

نوران : دا صاحبي

اريج بغضب :نوران انا بكره كدا ولو حد شفنا يقول ايه انا همشي

نوران بدموع:والله مش زي ما انتي فاهمه اقعدي بس شويه هروح الحمام ونمشي سوي

اريج بقلق: تمام بس متاخريش

الشاب : على فكره اسمك حلو اوي

اريج بقرف: محدش خد رأيك رابع عشر

الشاب :اي على وشك دا

وفجأة حط أيده على وشها

اريج بعصبيه زاحت ايده : انتي عبيط ايدك دي انا ممكن اقطعهالك ووقفت والشاب مسك أيدها

الشاب :ما لسه بدريه

اريج نفضت أيده ورفعت صبعها فى وشه : شكلك مش بتفهم بذوقك انا خط احمر

مشت بسرعه وخبطت فى نوران

نوران:اريج مالك

اريج بغضب:انا غلطه اني جيت هنا وانتي عمرك ماهتتغيري

نوران رجعت للشاب : مش عارفه تقعدها شويه كمان

الشاب :البنت شكلها محترم دا شويه وكانت هتضربني

نوران :مش مشكله انا لقت كام صوره حلوين ههههه

‏الشاب:فين الفلوس

‏نوران :اتفضل


Came back

اريج : ماله

محمد : نوران صورتك وحاطت التتش بتاعها على الصوره وبتذتني لاطلقك واتجوزها لتفضحك

اريج بوجع

   •تابع الفصل التالي "رواية حب عبر السوشيال ميديا" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات