Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مجنونتي الفصل السادس 6 بقلم حبيبة الرحمن

 رواية مجنونتي الفصل السادس 



رواية مجنونتي الفصل السادس 

مجنونتي 😂♥️


حب مين مبقتش احب بني ادمين بس بقيت احب العواصف والبرق والرعد 👀


رعد:عوض عليا عوض الصابرين يارب 🥹


حبيبه؛رعودي بتحبني 


رعد اتصدم من كلمها واتوتر ومعرفش يرد فضل كده يجي بتاع خمس دقايق


رعد قام بغضب وقال : كلها شهرين وهنطلق أساسا


حبيبه:مع السلامه ياقلب امك بس لو سمحت ممكن بدل متدفع مؤخر كبير ممكن عادي تجبلي اكل ألم بيه مشاعري المجرو'حه 


رعد كان ادايق ومكنش حابب يتعصب عليها اتعود علي جنونها ومش حابب يتعود عليها اكتر خرج رعد وحبيبه فضلت قاعده


حبيبه لنفسها:هو متجوزك وانتي بنت الخدامه وهتفضلي في نظره بنت الخدامه الي مش من مستواه عامل زاي سردينه امه كتهم نيله 


وبعدين افتكرت مامتها وفضلت تعيط تعيط تعيط ياروحي ياحبيبه 🥺🥺🥺🥺🥺


حبيبه انا لازم افوق ببقي للأجانب دول طلما المصريين مبيحسوش والله لتچوز ساري عربي يجولي ليش زعلانه اجوله نفسي في ايفون يجولي أحدث تلفون يؤبورني عيونوا هي يكون اسمه من الاسامي العادي مش من العواصف 


رعد:عواصف اي ياشيخه الله يسامحك


حبيبه:انت سمعت اي 


رعد:سمعت يكون اسمه من الاسامي العاديه مش من العواصف


حبيبه:لكش دعوه بيا وديني اتفسح تحت يله


رعد:طب ادخلي البسي ويكون لبس طويل 


حبيبه:اشطا اشطا 


دخلت لبست ونزلوا


حبيبه:أحيه يارعد البت من فوق بترضي ربنا ومن تحت بترضي عباده 


رعد بص لحبيبه وضحك


حبيبه:الحجاب عندها في ذمه الله طيبه قلبها ديه هتودينا في داهيه 


رعد مكنش قادر يمسك ضحكته اكتر من كده


حبيبه هو بيضحك لي🙂


رعد امشي يا مجنونه فضحتينا امشي


حبيبه كانت ماشيه جنب رعد يبص جنبه ميلقهاش يلقيها بتتنقل من مكان لي مكان


رعد وهو بيجري ورا حبيبه يبت اقفي مش واخد بنت اختي معايا


حبيبه:امسكنيني يابطه تلفونك معايا اهو


رعد:هتروحي فين يعني في الاخر هجيبك


حبيبه:اعاااا اوبا كنا هنقع في الكمين دخلت عليك 😂😂


رعد يحيوانه خضيتيني عليكي 


حبيبه؛طب اسحب بقي الكلمه الاولنيه 


رعد:لاء


حبيبه:اسحبهاا😑


رعد:مش هسحبها


حبيبه :طب متتكلمش معايا


رعد:احسن برضوا


ميشوا وكل واحد باصص قصاده


حبيبه:هاتلي بلونه اكني مطلبتش


رعد:موافق كأني مردتش


راحوا عند بتاع البلالين 


رعد:هات اتنين بلونه 


حبيبه:ابغيهم كلهم


رعد:هات التلاتين 


الراجل ب .......


رعد:ماشي خدهم ميني كاش 


دفع الفلوس وميشوا وحبيبه حضنت البلالين كأنهم ولادها 


حبيبه: رعد انت ليه سموك رعد


رعد:علي اسم جد جدي يعني انا اسمي رعد خالد فريد رعد الزيني 


حبيبه:هو انتوا بقي العيله كلها مزه في بعض قصدي يعني وارثين كلكم العيون الملونه


رعد:ورثنها من جدي 


حبيبه:لو كان جدي يااه كنت شقطته


رعد:بتقولي حاجه


حبيبه:لاء ياقلب امك سردينه يله علشان تعبت وعايزه اروح


رعد كان بيبصلها كتير اوي 


رعد في نفسه خايف تضيعي مني كأنك حاجه مهمه ليا 


روحوا البيت وحبيبه دخلت لبست اللبس الفرعوني


حبيبه: يله استعنا علي الشقي بالله


حبيبه:رااااااعد 


رعد الله يخربيتك ياشيخه هااااار اسوح 


حبيبه:شو رأيك فيني جمرين ولا جمر


رعد:زفت زفت قطعتيلي الخلف منك لله ياحبيبه منك لله 


حبيبه: الملكه كليوباترا لو كانت عايشه كانت هتغير من جمالي


رعد: بالنسبه للون الروج الاصفر ده اي 


حبيبه:رمز للموناخ في قديم الزمان


رعد:وهما كانوا بيرفعوا رجل بنطلون وينزلوا التانيه ياحبيبه و بيحطوا احمر كتير في خدودهم 


حبيبه:كل متحمري كل ميقع في حبك 


رعد:منه لله الي مفهمك ان ده دلع


حبيبه:هات بوثهههه واحولت


رعد:اه ياحوستي السوده ياني ياما


حبيبه لي بس ارعودي 🌚🌚


حبيبه:بقولك ايه الجو سقعنانه اوي نام انت علي الارض وسبلي الكنبه


رعد:يعني انا بسبلك السرير طويل عريض وبتنامي علي الارض


حبيبه استنا بس ادخل امسح الميكب حبيبه الدباح السفاح ده واخرج نتخانق علشان مش شيفاك من الرموش الي حطاها ديه 


دخلت وغسلت وشها وحطت روچ لونه بني هادي وسابت شعرها ولبست بيجامه حمرا وخرجت


حبيبه:نام علي الكنبه برضوا ماشي يا ابن ام رعد 


طلعت علي السرير وصوتت 


رعد قام مفزوع من النوم قام واقع من علي الكنبه


حبيبه:هنط عليك 


رعد لاااااا ااااااه يبنت المجنونه 


حبيبه :بخووووو واحولت 


رعد: عيالك هيطلعوا حول كده 


حبيبه؛قمرات زاي امهم 


حبيبه ورعد :في نفس واحد منك لله ياحبيه منك لله 


مجنونتي 😂❤️

 ❤️🌚

  •تابع الفصل التالي "رواية مجنونتي" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات