Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببتها رغم عجزها الفصل السادس والعشرون 26 بقلم الكاتبة الصغيرة

 رواية احببتها رغم عجزها الفصل السادس والعشرون 

رواية احببتها رغم عجزها الفصل السادس والعشرون 


 مازن... فاطمه ابعدي عنها انتي حسابك معايا انا 
فاطمه... ههههه معاك انت بعد مخلص عليها يلا الكل يودعها هعد لحد تلاته وهموتها واحد 
مازن... فاطمه هموتك سيبيها 
فاطمه... اتنين 
كيان بعياط... مازن 
مازن.... فاطمه سيبيها طيب وانا موافق هتجوزك 
فاطمه... ههههه عشان تضحك عليا تاني يلا سلام ياكيان 
وصوت من ورها.... هتقتلي اختك 
فاطمه بصت ورها ومازن جري شد كيان من فاطمه وخدها في حضنه 
مازن... انتي كويسه 
كيان بعياط... اه 
فاطمه... اختي مين 
_ايو اختك كيان تؤامك 
فاطمه بصت لكيان ورجعت بصت ليه تاني... تؤام مين وانت مين اصلا 
_انا بكون عمك سيد اللي كنت شغال في الميتم اللي انتي كنتي فيه لحقتي تنسي سيد يافاطمه 
فاطمه بتفكير... اممم افتكرتك بس دي اختي كيف 
سيد.. هحكيلك الحقيقه 
فلاش بااااك 
انا كنت واقف بعيد بشرب سجاره وببص لقيت عربيه وقفت ونزل منها واحد وعمال يعيط وشايل طفل علي ايدو فانا رميت السجاره وطلعت جريت عليه 
سيد... اتفضل اتفضل يابيه في حاجه 
احمد البنهاوي... انت مين 
سيد... انا شغال هنا في الميتم يابيه عايز تاخد طفله ولا اي 
احمد.... لا بس عايز اسيب الطفله دي هنا 
سيد... تسيب بنتك يابيه ده الناس نفسها في طفل انت تيجي تسيبه 
احمد... غصب عني بس ارجوك خلي بالك منها واوع تتباع او حد ياخدها واي فلوس تعوزها هدهالك 
سيد... ماشي بس في اي 
احمد... مينفعش اقولك بس ارجوك اوع حد ياخدها 
سيد... متخافش ياباشااا في عيني 
احمد... شكرا وانا اسمي احمد البنهاوي وانت اكيد عارف شركه البنهاوي اي حاجه تعوزه تعال ليا الشركه 
سيد... حاضر يابيه 
احمد حضن الطفله وباسها وبيديها لسيد وبيعيط... سلام ياروحي 
الحاضر. 
سيد... وسابك وقتها ومشي 
فاطمه... وطبعا هو مهتمش بيا فانتو رحتو بعتوني 
محمد.... لا محصلش كدا 
الكل بص نحيت محمد 
بوسي... بابا 
محمد... استني ابوكي مرمكيش ولا سابك اللي حصل وقتها ان ابوكي كان مهدد 
فلاش بااااك 
محمد.... مالك ياحمد قاعد علي المكتب وزعلان ليه كدا متفك شكلك عامل زي الوليه اللي جوزها مات افرح دانت ربنا رزقك بتؤام بعد خمس سنين صبر 
احمد... رزقني بيها وشكله عايز ياخدهم لا ياخد واحدها منهم يامحمد 
محمد بصدمه... انت بتقول اي في اي احكيلي 
احمد.... الجماعه اللي كنا شغلين معاهم اللي انا فسخت ليهم العقد بسبب الادويه بتاعتهم الفساد وهددتهم اني ابلغ عنهم 
محمد... اه مالهم 
احمد... مهدديني انهم هيقتلو عيالي الاتنين 
محمد... انتي بتقول اي 
احمد.... اللي سمعتو مش عارف هعمل اي ساعدني 
محمد... بلغ عنهم 
احمد. انت عارف انهم محدش هيقدر عليهم دول ليهم جوسيس هنا في الشركه وفي كل مكان 
محمد... طيب والعمل اي 
احمد... مش عارف غير انقذ واحدها بس منهم 
محمد... كيف هتعمل اي 
احمد.... فتحيه الخدامه اللي عندنا بنتها ماتت امبارح وطبعا هي في عمر كيان و كياره عندها اسبوعين فقولت هديها واحدها منهم علي انها بنتها وتربيها وانا اقول ان بنتي ماتت 
محمد... طيب كويس كدا 
احمد... طيب والتانيه هوديها فين 
محمد... يادي المصيبه وبعد تفكير 
محمد... لقيتها بص 
احمد... اي 
محمد.... هتدي كيان لفتحيه وكيار هنوديها الميتم وهنبها عليهم ياخدو بالهم منها وهنكلم واحد نكون كويس ونعرفه واللي يعوزه ياخدو ولم الدنيا تهدا تبقا تروح تاخدها 
احمد... فكره كويسه بس خايف احسن يحصلها حاجه 
محمد... لا متخافش ابقا وديها النهارده ونبدا نجهز للجنازه 
احمد بحزن وفقدان الامل... حاضر 
محمد... اسيبك دلوقتي اروح اخلص شغل واجيلك 
احمد... ماشي روح 
الحاضر
محمد... ووقتها ودناكي وكل فتره ابوكي كان بيبعتلك فلوس بس عمك سيد جه ومراته تعبت يومين فنزل البلد ليها وانتي اتبعتي في اليومين دول وهو رجع ملقكيش رن وحكي لابوكي ودورنا عليكي الدنيا كلها ملقناكيش ابوكي حتي فضل يدور عليكي لحد ما مات يابنتي يعني محدش رماكي كان غصب عنه في حد يرمي حته منه 
فاطمه بصت لكيان وبدات تعيط والمسدس وقع من ايدها 
كيان بعياط... انتي كياره اختي 
فاطمه بعياط... اه وجرت حضنتها فاطمه... سمحيني والله مكنتش اعرف ان انتي اختي انا اسفه 
كيان.... هس هس مسمحاكي 
مازن... مخلاص بقا هتعيطوني انتو الاتنين 
كيان وفاطمه مع بعض... هو في راجل بيعيط وبصه لبعض وضحكه والكل ضحك 
مازن... اعمل اي شايف مراتي بتعيط واخت مراتي موافقه تكوني اخت مراتي ولا هتحاربي تاني 
فاطمه... ههههه لا تعبت كفايه كدا 😂😂😂
الكل... ههههههههههه 
مازن.... طيب الحمدلله مدام كدا تعالي هاتي حضن لخوكي 
كيان.... وحيات طنط 
مازن... حضن اخوي والله هي مش اختك يبقا اختي ولا اي 
الكل بيضحك    كيان.... اختك بس مش توصل انك تحضنها 
مازن قرب من كيان وبصوت واطي... وانا مقدرش احضن حد غيرك ياكياني وراح حضنها 
الكل ضحك عليهم 
مازن... مبتطله ضحك ويلا خلوني اتجوز واطلع انا ومراتي بقا اي ده 
معتز... مستعجل ليه هتطلعو بس اهدا 
مازن... مالكش دعوه انت عشان ما وافقكش 
معتز... ها لا براحتك ياكبير مش هتكلم 
مازن... ايو كدا شاطر 
بوسي... ميوافقكش علي اي 
معتز... ها ولا حاجه 
بوسي... في اي 
مازن... موافقكش علي جوزاكم اصل الاستاذ هيطلب ايدك النهارده ونقرا الفاتحه كمان قدام كل الناس 
بوسي بفرحه... بجد يامعتز 
معتز... اه ياقلب معتز 
مازن... نبطل محن قدامي ها 
معتز... كيان خدي جوزك واطلعو 
الكيان... ههههه انا مالي انتو الاتنين مع بعض 
خالد ماشي مازن شافه وهو ماشي 
مازن... رايح فين كدا ياخالد 
خالد... ماشي وراي مشوار 
مازن... افضل شوي احضر الفرح شوي طيب 
خالد.... بس وكيان قطعت كلامه 
كيان... خليك شوي عشان خاطرو طيب 
خالد... حاضر 
معتز بصوت عالي.... اشطااا شغلو يابرنسسس 
وشغلو الاغاني وبداو يهيصه فاطمه واقفه عماله تصقف وبتتفرج علي مازن وكيان والكل وهو بيرقص ويهيص 
وواحد جه وقف جمبها 
_هاي 
فاطمه... اهلا 
_ممكن اتعرف بيكي انا اسمي شريف 
فاطمه... اتشرفنا في حاجه 
شريف... لا بس حبيت اتعرف عليكي 
فاطمه... شكرا وسابته وبعدت شوي وهو مشي ورها خالد كان واقف بيعيد باصص عليهم ومتابعهم ولم لاقيه مشي ورها قال راح عندهم 
مازن... في حاجه يابرنس فاطمه بصت ورها 
شريف... ها لا مافيش حاجه 
مازن... تمام يلا روح مكانك 
شريف... تمام 
فاطمه... شكرا خالد بصلها ورجع قعد مكانه فاطمه بصت عليه وهو مبصلهاش 
الفرح خلص ومازن خد كيان وطلع فوق اوضتها وفاطمه دخلت اوضتها وجت تنام لاقي رساله وصلتلها 
_اول مره احس اني بحبك بس منكرش اني بكرهك برضو بس بدات احس بشعور من نحيتك بالحب اووي ومش عارف هتنسي مازن وتحبيني ولا اي 

•تابع الفصل التالي "رواية احببتها رغم عجزها" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات