رواية احببتها رغم عجزها الفصل الخامس والعشرون
رواية احببتها رغم عجزها الفصل الخامس والعشرون
الماذون... بارك الله عليكم وبارك لكم
فاطمه... لولولولولولوي الف الف مبروك ياحبيبي
بوسي واقفه عماله تبصلهم بقرف
معتز... اضحكي شوي
بوسي... اضحك علي اي مش شايف اللي بيحصل
معتز... اضحكي عشان المفاجاء اللي هتحصل وجهزي نفسك عشان هنرقص ونهيص
بوسي بستعراب... انت شكلك اتجننت زيو
فاطمه... مازن انا مش مصدقه نفسي اني خلاص بقيت مراتك
وصوت من علي السلم من فوق... ولا انا ياغاليه
الكل بص علي مكان الصوت
فاطمه بصدمه... مازن
مازن... ههههههه آه مازن
فاطمه... امال مين اللي جمبي ده وبصت علي اللي واقف جمبها
_هههههه انا عملك الاسود يافاطمه وراح شال القناع بتاع مازن
فاطمه بصدمه... مين خالد
خالد.... هههههه اه فاكره خالد اللي اهانتيه وضربايه بالكف قدام الناس
فاطمه... مستحيل بقا انا تعملو عليا لعبه زي دي
مازن... ههههههه ولسه الماذون ده كمان مزيف هههههه
فاطمه... ههههههه طلعت شاطر وعرفت تلعب وتمثل عليا بس شوف بقا هتوصلها كيف
مازن.... هههههه مين قصدك كيان ونادم بصوت عالي ممكن تتفضلي ياحرم مازن المصري
الكل بص علي الباب وكيان دخلت عليهم وهي لابسه فستان طويل اووي من وره وبنات مسكه وجميل اوووي ولابسه نقاب ابيض عليه
فاطمه بصدمه... مستحيل
مازن وهو معدي من جمبها عشان يروح عند كيان... هو اي اللي مستحيل ومسك ايد كيان وباسها ومسك ايدها ووقف جمبها
مازن.... نفسي افهم انتي كيف صدقتي اني ممكن اتجوزك وانا مش هكون لحد غير ليها وبس ومحدش هيقدر ياخد مكانتها ابدا
فاطمه بستغراب... طيب كيف وصلتلها
مازن... ههههههه احكيلك كيف اول حاجه كنت ملبس كيان خاتم وفيه جهز تتبع وطبعا انتي طلعتي ناصحه منكرش دي وجبتيها هنا عشان مستحيل ان يخطر علي بالي ان ادور عليها هنا المهم الجهاز جبلي انها هنا في البيت فانا قولت يبقا هي خلعت الخاتم وشتمتها وبص لكيان اسف ياروحي
كيان... حسابنا بعدين بتشتمني
مازن... مخلاص اسفين وانتي اصلا مسمعتنيش فعادي 😂😂
كيان... لا والله
مازن... والله ياروحي استني نكمل القصه بقا عيب تقطعي جوزك وهو بيتكلم
كيان... هههه كمل طيب ياجوزي
مازن... قلب جوزك المهم فانا عملت جهاز تتبع يعرف ليآ مكانك فين وانتي بتكلميني فعرفت ان انتي هنا برضو ففهمت وقولتلك يلا جهزي نفسك وسمعت كلامك واول مانتي روحتي عند الكوافير نزلت انا بقا
فلاش بااااك
مازن نازل عمال يتسحب ويدور في حد ولا لا وبيبص لاقي اتنين واقفين علي الباب
مازن... يالهوووي دول بياكله اي دول اي العضلات دي بس انا اقوه ربنا يسترها خليك معايا يارب وراح اتهجم عليهم
ومازن ضربهم وراح كسر الباب ودخل لاقي كيان مرمي في الارض جري عليها
مازن بخوف... كيان كيان حبيبتي
كيان فتحت عينها واول مشافت مازن حضنته
كيان.بعياط.. مازن انت جيت
مازن... اه ياحبيبتي جيت اهدي متخافيش انا معاكي
كيان... يعني مش هتتجوز فاطمه
مازن... هههه وفيها اي لم اتجوزها مش الشرع محللي اربعه ولا اي ياشيخه كيان
كيان بعدت عنه وضربته في كتفه... مهو انا بالاربعه ياستاذ مازن ووريني هتتجوز كيف وربنا اقت*لك فيها
مازن بهزار... يالهوووي يعني انا جي انقذك تموتيني طيب ليه بس دانا جيلك عشان اخليكي تحضري الفرح
كيان... قصدك جنازتكم
مازن... هههههه مجنونه وربنا بس بعشقك
كيان... وانا مش بحبك
مازن... هتحبيني غصب عنك مش بمزاجك
كيان... لا والله امال عايز تتجوزها ليه
مازن ضربها علي دماغه... انتي هبله يابت انا مقدرش ثم انا فعلا متجوز الاربعه
كيان فتحت عينها وضربت بايدها علي صدرها وبصدمه.... وقعتك مطينه اتجوزتهم ايمتا
مازن... هههههههه هموتتتت ياخربيتك
كيان... دانا اللي هموتك مين ياض انت الاربعه دول
مازن.... هههههه بصي ياستي اول واحدها كياني وتاني واحدها حبيبتي وتالت واحدها عشقي ورابع واحدها مراتي وطبعا انتي الاربعه دول كياني وحبيبتي ومراتي وعشقي الابدي
كيان احمر وشها وبكثوف... طيب مش تقول كدا من الاول
مازن بضحك... مانا قولت اهو وملقتش كلمه حلوه حته غير ان انتي بقيتي شبها الفروله 😂😂
كيان.... ربنا يخليك ليا يارب
مازن.... متقوليلي ربنا يسترك احسن هو ده الكلام بدل متقولي كلام حلو يلا ياجعفر نطلع من هنا يلا
كيان.... هههههه يلا
مازن قام... يلا
كيان... شيلني
مازن... امشي بقا مش قادر لسه ضارب حمارين بر
كيان... هههه شيلني
مازن... يلا ياختي وشالها
كيان بصوت واطي وهو شايلها جمب ودنه... بعشقك ياقلب وعقل كيانك
مازن.... كان فين الكلام ده بس وانا كمان ياروح قلبي
الحاضر
مازن... وبس وخدتها ووديتها عند الكوافير عشان تجهز نفسها عشان عروسه وادينا جينا اهو عشان نتجوز اي رايك بقا يافاطمه
فاطمه... يابن ال
مازن... اوع تكمليها واه صح ماما حبيبتي مش ناويه تقفي جمب حبيبتك
ملك... حبيبتي كيان هاجي اقف جمبها اهو
مازن... ههههه حبيبتك فاطمه هو انتي تحسبيني لسه نايم علي ودني ولا اي انا عارف كل حاجه وعارف كمان ان انتي اللي بتساعديها اصلا هي متعرفش الباب السري بتاع المخزن ولا تعرف تدخل وتطلع براحتها الفله غير بمساعدت حد وطبعا الحد ده انتي
ملك بصدمه... مستحيل انا اساعدها
فاطمه... متخلصي وتعملي حاجه في دنيتك واعترفي بالحقيقه دانتي خلاص خطوه والقبر
ملك... حقيقي اي اسكتي انتي
مازن.... ههههه متخافيش ياماما أنا سمعتك وانتي بتكلميها وكمان كنت حاطط كامرات مراقبه في الكوافير بتاعها وشوفتك وانتي هناك
كيان... ليه بتعملي كدا دانا حبيتك وعتبرتك مامتي
ملك... عشان انتي عاجزه وانا كنت عايزه لبني واحدها سليمه
كيان بحزن... واهي العاجزه بقت بتمشي دلوقتي وبقت زيك ليه
ملك... عشان بكرهك ومش بحبك
فاطمه خلتهم بيتكلمه وسحبت ووقفت وراها كيان ورفعت عليها المسدس
كيان... مازن
فاطمه... هس هس خليك واقف مكانك اوع حد تحرك والا هموتها
مازن... فاطمه ابعدي عنها انتي حسابك معايا انا
فاطمه... ههههه معاك انت بعد مخلص عليها يلا الكل يودعها هعد لحد تلاته وهموتها واحد
مازن... فاطمه هموتك سيبيها
فاطمه... اتنين
كيان بعياط... مازن
مازن.... فاطمه سيبيها طيب وانا موافق هتجوزك
فاطمه... ههههه عشان تضحك عليا تال
وصوت من ورها.... هتقتلي اختك
•تابع الفصل التالي "رواية احببتها رغم عجزها" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق