رواية مجنونتي الفصل العاشر
رواية مجنونتي الفصل العاشر والاخير
مجنونتي الأخيرة 😂♥️✨
خالد:ده ورق طلاقكم
رعد وحبيبه بصوا لبعض بصدمه ودخلت عيله حبيبه عيله مهران
حبيبه :ا أنت بتقول اي يا بابا خالد
خالد قرب منها ومسك إيديها وقالها انا معاكي متخافيش
ودخلت سيرين وقالت قولهم ياخالد علي اللعبه
رعد:لعبه لعبه اي
سيرين:ابوك ياقلب امك كان متفق مع عيله حبيبه وبدران انك هتحبها بس انت محبتهاش ولما انت معترفتش بده خسر الرهان وهياخدوا حبيبه منك في خلال تلات ايام
حبيبه ورعد بصوا بصدمه وعدم استوعاب
حبيبه بعياط بقوا انتوا بتلعوبوا علنيا اللعبه ديه ضحكتوا علينا
رعد بغضب :انتوا ازاي تعملوا كده فينا راح ومسك إيد حبيبه وقال حبيبه مش هتروح في حته
حبيبه بصت لرعد بصدمه
بدران كبير العيله:قصدك اي يا ابن الزيني
رعد طلع سلاحه وقال خروج حبيبه من الاقصر ده علي جثتي
بدران وولاده طه وفرج طلعوا السلاح هما كمان ورجاله بدران ملوا السرايا ورجاله رعد
رعد ودا حبيبه ورا ضهره وبصلها بعيونه
رعد:طلوعك من هنا شبه مستحيل يامرات الزيني
حبيبه:اديلهم من كل لون يابطستطا طلع الوحش الي جواك
رعد:ياشيخه اتوكسي احنا في ولا في .
خالد زعق وقال جره ايه عاد مش عاچبكم كيس الجوافه الي واجف ولا اي اسمع يابدران بنتي حبيبه مش هتطلع من هنا خد ولادك واتوكلوا علي الله
بدران:انت كلامك منقاض لبعضه لي
خالد :مش مناقض لبعضه انا مطلقتهمش من بعض اقرأ الورق ده ورق الاملاك انا كنت بعمل عليكم اللعبه ديه علشان أكشفكم علي حقيقتكم وانتي ياسيرين هانم انتي طالق
سرين:خالد بس انا
خالد:اخرچي بره وانتوا اتوكلوا علي الله بنات الاقصر ده مبيخرجوش منه غير علي مو'تي
طه جه يتلكم بدران سكته
بدران:اصلا حبيبه مش تهمنا في حاجه خليها تتنازل عن الاملاك لينا واحنا هنسبها
حبيبه:حقي مش هسيبه ومش ذنبي ان جدي كاتب كل حاجه ب اسمي وعند فيك يابدران مش هتنازل
فرج طلع سلاحه وقال يبقي تمو'تي الاول
وطلق الرصاصه بس جت فيي
حبيبه:رعد
بدران وفرج وطه جم يهربوا بس معرفوش
خالد:رعد ياولدي اتمسك انت كويس انت كويس
رعد : بابا خلي بالك من حبيبه آمانه عليك
حبيبه:شش الجرح بينز'ف
رعد:حبيبه أسمعي عايز اقولك علي حاجه مهمه
حبيبه لاء متتكلمش اسكت
خالد:شال رعد ووداه علي العربيه وساق ب اقصي سرعته
رعد:مش ..... وكح ....هتلحقوا ....
حبيبه علشان خاطري يارعد استحمل شويه قربنا نوصل خلاص قربنا
رعد:بحب ... واغمي عليه
حبيبه جاي تقولها دلوقتي يابن الموكوسه بسرعه يا بابا بسرعه
راحوا بيه علي المستشفى وبسرعه دخلوه اوضه العمليات
حبيبه:يارب يبقي كويس يارب
خالد:حبيبه يابنتي
حبيبه حضنت خالد وقالت حب الطفوله والمرهقه والشباب يابابا أنا بحب رعد اوي ومش هستحمل اي حاجه تحصله
خالد:أنتي نسيتي ولا اي رعد كبير الصعيد كبير العيله كبير الزيني
حبيبه:ياعم ده معايا بيبقي كتكوت مبلول
خالد؛علشان بيحبك رعد عصبي بس معاكي انتي بيبقي طفل صغير مبيعرفش يتعصب عليكي ولاوبيتعصب منك علشان بيحبك انا عارف ابني
حبيبه :انشاء الله هيبقي كويس
الدكتور خرج وقال عازين فصيله دم o سالب فصيله نادره جداا جداا لازم كيس ضروري
خالد:انا فصيله دمي كده
الدكتور اتفضل ادخل معانا
خالد دخل وابتدوا يسحبوا منه الدم
الدكتور:علقيله محلول واديله عصير يشربه بسرعه يله
بعد شويه طلعوا الرصاصه من قلب رعد وبقي كويس الحمدلله
الدكتور:هننقله العنايه المركزه ادعوا ان الاربعه وعشرين ساعه دول يعدوا علي خير
حبيبه: يارب يادكتور يارب فين بابا خالد
الدكتور:شويه وهيخرج
حبيبه طيب شكراً
خرجوا رعد وودوه الرعايه وهي وقفت تشوفه من ورا الازاز
حبيبه يخربيت امك وانت صاحي قمر وانت نايم قمرين بقي انا متجوزه الحلاوه ديه كلها لوحدي بسم الله مشاء الله رموش عيونه اطول من شعري والله محد فهمله لون عين يوم تبقي رمادي ويوم تبقي خضرا ويوم تبقي زرقا ويوم تبقي عسلي
عدي اربعه وعشرين ساعه ورعد بقي كويس
الدكتور:تقدروا تخشوا تشوفوه
خالد:ادخلي انتي الاول
حبيبه:لاء انت ابوه ادخل انت الأول
خالد:حبيبه مش هنضحك علي بعض خشي يختي
حبيبه:ماشي يخويا لولا بس انك بتحلف ياخي مبحبش حد يحلف عليا
حبيبه دخلت ولقيته متوصل من الاجهزه في كل حته
حبيبه :انت اتشلوحت ياقلب امك
حبيبه قعدت جنبيه ورعد ابتدي يفتح عيونه
حبيبه: حمدالله علي السلامه كأني مسلمتش 😒
رعد:مالك بتكلميني كده لي واكل حق اليتامه وانا معرفش
حبيبه:لاء ياقلب امك فيها انك لو حصلك حاجه مكنتش هعرف اعيش بس وانت مالك تيجي قصادي لي
رعد بتعب: علشان مش هقدر اشوف فيكي اي حاجه ياحبيبه
ولو الموقف اتعاد هكرر الي عملته ده تاني
حبيبه: اسكت مخنصاك
رعد:وابعد عني انا مش طيقاك
حبيبه:سبني مش عايزه ابقي معاك
رعد؛متورنيش وشك تاني
حبيبه ضحكت وفضلت بصاله شويه
حبيبه:هو انت ازاي كل يوم بلون عيون شكل
رعد؛الله واكبر الله واكبر
حبيبه:انت قمر اصلا
رعد:متكسفنيش بقي يابوبا
حبيبه:بتحبني
رعد:قولي انتي الاول بتحبيني
حبيبه؛بعشق امك
رعد؛وانا بعشق الي خلفوكي
خالد حب يديهم مساحه شخصيه بعت لحبيبه انه روح البيت هيرتاح وهيرجع تاني
جه بليل وكانت حبيبه نايمه مع رعد فس في نفس الغرفه
رعد الجرح كان بيشد عليه لكنه مكنش عايز يقلق حبيبه
حبيبه قامت مفزوعه من النوم وقالت رعد
رعد حاول يبين انه كويس
حبيبه:انت كويس
رعد؛في اي يبنتي
حبيبه؛مفيش حاجه بتوجعك مكنتش بتنده.دلوقتي عليا
رعد؛لاء.مفيش.
حبيبه طب انا هنده الدكتور
رعد:قولتلك مفيش وبعدين تعالي هنا في حد بيصحي مفزوع وقمر كده
حبيبه يارعد مبهزرش والله
رعد:ولا انا بهزر
(فرج اتحولت اوراقه الب فضيله المفتي وبدران وابنه التاني خدو مأبد )
عدي ست سنين عليهم 🥺♥️
حبيبه كانت ماسكه العصايه ومقعده خالد ورعد وأيلين بنتهم جنب بعض
حبيبه:اعترفوا ياقمامير مين الي واكل التورتايه الي كانت في التلاجه
رعد مش انا
خالد ولا انا
أيلين مث انا ياثريره هانم
حبيبه يبقي هقطع عليكم النت
خالد ورعد وأيلين لاء ونبي ياحبيبه حرمنا خلاص
حبيبه الطم ولا أجيب لطامه 😂😂✨♥️
#مجنونتي
#الاخير
هطلب منكم تكتبولي رأيكم في الكومنتات وياريت محدش يطنش كله يكتب رأيه عن. الروايا في الكومنتات وانا هرد عليه بجد رأيكم مهم اوي وبيشجعني اني.أكمل كل كومنت مهم اوي بالنسبه ليا ياريت محدش يطنش ويكتب القصه كانت ازاي
•تابع الفصل التالي "رواية مجنونتي" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق