رواية احببتها رغم عجزها الفصل الخامس
رواية احببتها رغم عجزها الفصل الخامس
مازن... وه وه في اي لا فوق كدا يامازن بس بصراحه البت صاروخ بكرا ابقا اسال كيان عليها بس اقولها اي المهم كبر يامازن واتخمد عندك شغل بكرا وابوك هينف"**خك وراح نايم
عند كيان راقدها عليها السرير وعماله تفتكر مازن وهو بيلعب ويهزر مع الاطفال
كيان... فوقي ياكيان مازن بقا مش بيحبك وبيحب واحدها تاني وهيتجوزها ويسيبك طلعي من دماغك بقا يارب طلعو من دماغي وقلبي مدام مش هيكون ليا 🥲
وراحت نامت
الصبح
كيان صحت من النوم واتوضت وصلت وراحت تفطر
عند مازن صحي ولبس ونزل تحت
مازن... صباح الخير.
الكل... صباح النور
مازن.. بابا انت كنت عايزني في اي
محمد... بص هتاخد كيان وهتروح انت وهي تشوفوه فستان حلو للفرح عشان خلاص بعد بكرا
مازن... هو دهه اللي انت عايزه انت مش كنت عايزني في الشركه
محمد... لا خلاص روح بس لكيان وخدها دلوقتي
ملك... وهو لازم ياخدها يعني هي اصلا مش هيبقا مهم هتلبس اي كدا كدا هتكون قاعدها علي كرسي ومش هتتحرك ولابسه نقاب كمان يعني اي نيله تلبسه وخلاص
محمد بصوت عالي... اتكلمي عدل عليها هي زي البنات واحسن وانضف منهم واياك اسمعك تقولي عليها كلمه تاني انتي سامعه
مازن.. بس بس وانتي ياماما متقوليش كدا تاني عليها
ملك... والله براحتكم اللي عايزين تعملو اعملو كدا كدا محدش بيسمع كلامي وكلامي بيبقا كخه وراحت سابتهم ومشت
مازن... بابا اهد
محمد... بلا اهد بلا زفت مش شايفها بتقول اي
مازن... كبرلها المهم ماشي هروح اخدها ونروح نشوف فستان في حاجه تاني
محمد... لا روح
مازن.. تمام باي وسابه ومشي
ملك في اوضتها رايحه جي وراحت مسكت الفون ورنت عليها فاطمه
ملك.. الو يافاطمه عامله اي
فاطمه.. الحمدلله بخير ياطنط انتي عامله اي
ملك.. الحمدلله بخير ياروحي بقولك
فاطمه... قولي
ملك.. مازن واخد البتقول العاجزه دي وهيروح يجبلها فستان الفرح النهارده
فاطمه.... كيف ده هو قالي ان انكل محمد محتاجه النهارده في الشركه ومرداش يسهر معانا يبقا كدب عليا
ملك.. مش عارفه بس هو رايح دلوقتي قولت اقولك عشان تمنعي العاجزه دي انها تاثر عليها زي ماثرت علي محمد
فاطمه.. تمام ياطنط متحافيش يلا باي دلوقتي وابقا شوي واكلمك
ملك... ماشي ياحبيتي باي
عند مازن وصل عند كيان
فتحيه... ازيك يابني اتفضل
مازن... كيان فين ياداده
فتحيه... كيان في اوضتها قاعدها
مازن... تمام ممكن تنادميها
فتحيه... ادخلها انت انا مش فاضيه وسابته ومشت واسبته وهو معدي بيبص لاقي برضو الاوضه اللي كانت مفتوحه مفتوحه وبيبص عشان يشوف البنت اللي شافها راح فتح الباب شوي وبيبص لاقها قاعدها قدام المرايه وحاطه طرحه علي راسها
مازن... يالهوووي علي القمر ده لا انا لازم اعرف مين دي ولسه هيفتح الباب ويدخل لاقي الفون بيرن
مازن.... يوووه هو وقتك يافاطمه دلوقتي وراح فاتح عليها
مازن... الو
فاطمه بصوت عالي... انت فين دلوقتي
مازن... في اي صوتك عالي ليه كدا وراح طالع بر
فاطمه... انت في الشركه دلوقتي
مازن بتوتر وهو بيكلم نفسه.. لو قولتلها اني مش في الشركه ورحت عند كيان عشان تجيب فستان الفرح هتزعل وتتخانق معايا
فاطمه... رحت فين يامازن مش بترد عليا ليه
مازن ها.. لا معاكي اهو
فاطمه... انت فين دلوقتي
مازن... في الشركه
فاطمه.. ولا بتعرف تكدب ماشي يامازن خليك مع كيان ومش عايزه اعرفك تاني وخليها تنفعك
مازن... اهدي بس وافهمك كل حاجه
فاطمه قفلت في وشه السكه
مازن... يوه بقا لازم اروحلها دلوقتي حالان
فتحيه... كيان ياحبيبتي مازن مجاش هنا ليكي ولا اي
كيان... لا هو جه
فتحيه... اه وكان عايزك وقولتلو روحلها انت وانا روحت عشان كان في الاكل علي النار
كيان.. طيب استني طلعيني اشوفه راح فين
وطلعت كيان هي وفتحيه وعملين يتلفته فين البيت وينادمه علي مازن مش لاقينو
كيان... فين مازن ده
فتحيه... والله معرفش يابنتي والله كان هنا ومعرفش راح فين
كيان... لم كان هنا يبقا راح فين
فتحيه... معرفش رني شوفيه فين
كيان... حاضر ورنت علي مازن
مازن كان بيسوق العربيه بيبص لاقي كيان بترن
مازن... الو
كيان... سلام عليكم
مازن... وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
كيان... داده فتحيه بتقول انك كنت هنا رحت فين
مازن... اه كنت عندكم بس جالي مكالمه ضروري تخص الشغل فروحت
كيان.. طيب انت لم جيت كنت عايز حاجه
مازن... اه كنا هنروح نجيب فستان الفرح بس مدام طلع عندي شغل هبعت فساتين البيت وانتي اختاري منهم عشان مش هينفع تروحي هناك لوحدك
كيان بحزن علي حالاته... لا عادي قولي فين بس وانا هروح
مازن... قولت خليكي والفساتين هتيجي وانا هكلمك فديو وانتي بتختاريها
كيان بيائس.... ماشي
مازن.. تمام يلا باي
كيان... سلام
مازن... اسف سلام وراح موقف العربيه وراح عند شقت فاطمه وفتح الباب ودخل
فتحيه...ها كان في اي يابنتي
كيان... مافيش حاجه كنا هنروح نختار فستان الفرح عشان الفرح بعد بكره
فتحيه... طيب ومشي ليه
كيان... جاله شغل ف هيبعت الفساتين علي هنا وانا هختار منها
فتحيه... الف الف مبروك ياحبيبتي وربنا يسعدك ان شاء الله
كيان بحزن... ان شاء الله ياداده اروح ادخل الاوضه
فتحيه... ماشي روحي
مازن دخل الشقه... فاطمه فاطمه
فاطمه.. نعم
مازن... في اي بقا مالك
فاطمه... بتكدب ليه عليا يامازن
مازن.. بصي اهدي وانا هفهمك علي كل حاجه
فاطمه... مانا هاديه اهو يلا فهمني
مازن... بصي وآلله معرف بابا كان عايزني في اي غير الصبح ولم عرفت وكدبت عليكي في التلفون عشان مكنتش عارف هقولك اي وخفت تزعلي فكدبت عليكي
فاطمه...هصدقك انا كدا يعني
مازن.. لازم تصدقي عشان انتي عارفه اني مش بكدب عليكي
فاطمه... ماشي يامازن هصدقك بس متتكررش تاني
مازن... ماشي ياروحي تعالي بقا نطلب اكل عشان جعان
فاطمه.. ماشي يلا
عند كيان قاعدها وتبص ناس داخله عليها
كيان... نعم
_الفساتين ياهانم اللي استاذ مازن طلبها
كيان... تمام استني ارن عليه وراحت مسكت الفون ورنت عليه مازن كان قاعد بياكل هو وفاطمه
فاطمه... مين بيرن
مازن... كيان متتكلميش خالص دلوقتي ماشي
فاطمه... هوف حاضر
مازن فتح علي كيان... ايو
كيان.. الفساتين جت هتختار معايا
مازن... حاضر وفاطمه قاعدها هتولع ومازن عمال يبصلها تهدا
مازن... تمام افتح الكاميرا ووريني
كيان... تمام وفتحت الكاميرا وبدات توري مازن الفساتين وكل ميشوف واحد ميعجبهوش وعمال يهزر مع كيان ويضحك وفاطمه ياختييي فاضلها عود كبريت وتولع 🙆♀️😂😂😂
مازن... بصي ده هيكون جميل اووي خدي ده
كيان.. هو فعلا حلو تمام هاخد ده
مازن... اشطااا وبص لفاطمه ياختييي
كيان... اشطااا
مازن... يلا سلام دلوقتي اخلص الشغل وكلمك وراح قفل بس الكاميرا ونسي يقفل السكه كلها وراح سايب الفون وراح قعد جمب فاطمه
مازن... اهدي بقا عشان خاطري
فاطمه... اهد وانا شيفاك عامل تهزر وتضحك معاها وكمان بتختاره فستان الفرح اللي هو المفروض يبقا انا اللي مكانها والبسه
مازن... اهدي بقا مهو انتي هتكوني مكانها بس بعدها وهتاخدي مكانتك في كل حاجه بس وقت بقا العاجزه دي تاخد مكانك وتاخد مازن منك عيب حتي مازن لفاطمه بس
فاطمه.. ايو خدني بكلمتين حلوين زي كل مره كدا
مازن... مقدرش دانا سيبتها وجتلك يلا هتيلنا عصير نشربه
فاطمه.... حاضر ياعيوني
ده كله وكيان ماسكه الفون وعلي ودنها وبتسمع كل حاجه وراحت قفلت السكه
كيان بعياط... خدو كل الفساتين مش عايزه حاجه
فتحيه... ليه بس كدا ياحبيبتي حصل اي
كيان.. مش عايزه اتجوز يلا خدو كل حاجه
البنات اخدت كل الفساتين ومشت
فتحيه... في اي بقا احكي مالك
كيان قعدت تعيط وترمت في حضنها
فتحيه... اهدي ياروحي مالك
كيان... الواطي بيخوني معاها
فتحيه... كيف ده
كيان.. هو عندها في الشقه دلوقتي ومش في شغله انا مش هتجوزها خلاص
•تابع الفصل التالي "رواية احببتها رغم عجزها" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق