رواية سجينة طارق الفصل الثاني
رواية سجينة طارق الفصل الثاني
روح بتدوس علي الاسانسير والباب بيتفتح بتلاقي طارق قدمها
روح طارق انا كنت جايه عشان
طارق قطع كلامها وشدها من ايديها
في مكتب طارق
هو انا مش قولتلك انك مراتي وكل فعل بتعمليه بينعاد عليا
روح بس انا
طارق بس انتي اي وحشك الاستاذ فمقدرتيش متشفهوش فقولتي تيجي تشوفيه هنا
وانا بقا اي كيس الجوافه اللي مبينكم
السكرتيره بتقطع كلامهم
طارق بيه محتاجين ملف الثفقه دلوقتي يافندم
طارق كنت حطه هنا راح فين
روح اتفضل ملفك المهم اهو ـ ولعلمك هو ده اللي جبني وراك
روح ـ انا اه بحب ماجد مش هنكر بس انا دلوقتي ست متجوزه وعارفه كويس يعني اي ست مجوزه ويعني اي زوج حتي لو بكرهو بس لازم اكون عارف ان سمعتي من سمعته
روح سبت الملف لطارق ومشيت
ذياد صاحب طارق
ماتسبها تعمل اللي هي عايزه انت مش كده كده هتطلقها
طارق اكيد هطلقها بس طول ماهي علي زمتي تمشي تحت امري
ذياد بخبث اي عملت
طارق عملت اي في اي
ذياد اه دري علي شمعتك تقيد بقا بس بصراحه البت قمر ومتستهلش المعامله بتاعتك الزفت دي
طارق ولا شايفها انا كل اللي هممني أميرة وبس وانها تكون كويسه
ذياد طب ماطلما انت مش شايفها ماتسبها للي يقدرها يعم
طارق بغضب وراح ماسك ذياد من رقبته يكاد انو يخنقه
انا اه مبحبهاش ولا بطقها بس الست دي مراتي لما ابقي اطلقها ابقا اتفضل اعمل اللي انت عايزه معاها انما طول ماهي علي زمتي تحترمها انت فاهم
طارق بيسيب ذياد وبيمشي
ذياد زي ماكل حاجه بتخدها انا برضو ذياد اللي مفيش حاجه بتقف قدمي وخلاص بقا هي دخلت في دماغي وهخدها منك
في قصر طارق
أميرة حبيبتي انا جيت اخدتي العلاج
أميرة هتفضلي تتعملي معايا كده كتير علي فكره باين عليكي طارق ديقك صح
روح متخفيش عليا انا هتأقلم المهم دلوقتي علاجك ياهانم ويلا عشان نعمل التمارين
روح بتسيب أميرة تكمل مذكرتها وبطلع تاخد دوش
طارق أميرة حبي انا عامله اي انهارده
أميرة مبتكلمش معاك
طارق ليه بقي ياجميل واحنا نقدر علي زعلك
طب مين اللي هيخد الشكولاته الحلوه دي
أميرة مش عايز حاجه
طارق مالك ياأميره اي المعامله دي لاخوكي الكبيى
أميرة نفس المعامله اللي اخويا الكبير بيعاملها لمراته
أميرة روح طيبه اوي ياأبيه وانا بحبها عشان خاطري متزعلهاش بعدين بقا البت قمر ومزه
طارق قمر ومزه انتي بتقعدي مع ذياد كتير ولا اي
بعدين مش هتروحي عند خالتك
أميرة انت عارف اني مبحبش اروح هناك ياطارق
طارق انتي لو مرحتيش هي هتجيلك وهتجيب اكرم معاها
أميرة مش عارفه اكرم ده اللي اتبليت بيه
طارق انتي عارفه ان خلتك طلبتك مني اكتر من مره وأكرم مستعد يستني لحد ماتخلصي دراستك
أميرة انت عارف اني مبحبوش ياابيه لو سمحت متفتحش معايا الموضوع ده تاني
طارق انا عمري ماهفرض عليكي حاجه انتي مش عايزها بس لازم تعرفي ان مش اي حد انا هوافق عليه
طارق بيسب أميرة وبيطلع الاوضه ولسه بيفتح باب الحمام
لقي روح بتفتح هي كمان وراحت واقعه في حضنه وهي بالبشكير
طارق بيبص في عيون روح وبيكلم نفسه
اي بحر العيون الواسع ده والعيون البني اللي تسحرك زي لحظه غروب الشمس
طارق بيعدل روح وبيمسكها من جمبها
روح انت بتعمل اي
طارق وهو حاطط صباعه علي بوقها هوص متتكلمش 🤭
روح ابوس ايدك سيبني انا والله معملتش حاجه ماجد هو اللي كان في الاسانسير
طارق قرب من روح وراح مكتف ايديها وراح طابع بو*سه عميقه علي شفايفها الوردي
طارق فجأة فاق لنفسه وراح دافع روح بعيد عنه
طارق اطلع من الحمام تكوني لبسه انتي فاهمه
روح نزلت علي الارض وقعدت تبكي
طارق دخل بس كان سامع صوت روح اللي بتبكي بصوت مسموع
طارق في نفسه اي مقدرتش تمسك نفسك شويه بعدين ماكفايه بقا اللي انت عملته فيها مش شويه ورغم كده لسه بتعالج اختك
انا لازم اتأسف علي اللي عملته
طارق بيطلع من الحمام بيلبس هدومه وبيطلع لروح اللي كانت في جنينة القصر وبتكلم في التليفون
روح انت جبت رقمي منين
ذياد مش مهم منين المهم انا معجب بيكي انتي خساره في طارق وانا اقدر اساعدك تطلعي من سجن طارق
طارق بيقرب من روح وعايز يعرف هي بتكلم مين
•تابع الفصل التالي "رواية سجينة طارق" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق