رواية فتاة حطمت كبريائة الفصل الحادي والعشرون
رواية فتاة حطمت كبريائة الفصل الحادي والعشرون
جاسر ابتسم هوا مش هيطلع اصلا فا الاحسن تسيبك منو و ركزي معايا اقلا*عي هدومك
جني بصت بصدمه و جاسر قرب منها و هي بدأت تتوتر سندت علي الحائط وراها و بقيت قدامه هوا قرب اكتر بقيت في حض*نه بدأت يبص لشفا*يفها و هي بتتحرك ثم ابتسم و هي ابتسمت بخوف و بدأت الملحمه بدأت يعا*نقها بع*نف و يحس*س علي كل حته في جس*مها و رفعها عن الأرض جني نزلت منو بهدواء و طلعت من تحت دراعه .. ارجوك لحد كده و كفايه بلاش الي جه في دماغك ده
جاسر حد نفس طويل و اتنفس .. انا اسف مكنش قصدي بس زي متقولي كده مقدرتش اقاوم قدامك اعذريني
جني .. جاسر انت حبيتني ولا كان مجرد شهو*ه و وقت حلو مع واحده حلوه و عدي و هل انا بقيت في نظرك رخيصه
جاسر ابتسم .. الصراحه انا حبيتك من اول مرا شوفتك فيه لاني شوفتك قبل كده و انتي مش رخيصه بس الي حصل ده خارج ارادتي انا و انتي اوكيه
جني ابتسم ... طب ممكن تجبلي اي حاجه البسها من عندك لحد ما اغسل الهدوم ده و تنشف
جاسر جابلها بنطلون برموده و تيشيرت بنص و هي لبست و حطت الهدوم في الغساله تتغسل بعدين طلعتهم ينشفو جني كان شكلها مغر*ي قوي بالنسبه لجاسر و هي بتضحك دخلت تعمل اكل و هوا بيراقبها بعيونه
عند عمر و مليكه بعد ما خلصو اكل مليكه .. ممكن ترجعني يا عمر و انا اوعدك اني هعمل كل حاجه اقدر عليها عشان نكون مع بعض
عمر .. نفسي ارجعك بس خايف تروحي مني و لسه مخدتش حقي من اخوكي كمان يعني مينفعش يا مليكه
مليكه بدموع .. انت لو جيت عندك اخويا انا مش هحبك ابدا و لا عمري هيجمع بينا بيت واحد يا عمر
عمر .. هتحبيني و هحبك و هنتجوز و هنعيش في بيت واحد بس زي متقولي كده اني لازم ادبه عموما انا خارج اجيب حاجه و ارجع هيكون اخوكي هنا
مليكه بصت لعمر بشر و هوا خرج و هوا خارج رن علي جاسر .. حابب اقولك أن اختك عندي
جاسر ضحك.. زي ما تكون واخده من علي لساني انت كمان اختك عندي بس الفرق الي بينا انك لسه جوز اختي يعني شرفك انما انت الي اختك تحت ايدي و مقولكش البت حلوه ازاي هههه
عمر بغضب .. اقسم بالله لو جيت عندها لاندمك علي عمرك انت فاهم اختي ملهاش دعوه بالي بينا ده طلعها برا الموضوع الحكايه بتحمعني انا و انت و مليكه بلاش جني
جاسر بصوت جوهري.. اسمع بقي يا عمر لانك انت جبت اخرك معايا مليكه لو قربت منها اختك هتقري عليها الفاتحه بكره ده غير الي هعمله فيها و اياك ثم اياك تفكر تعلب معايا لانك لحد الان مشوفتش الوش التاني
عمر .. زي مانت بتحذر انا كمان بحذرك انت تسيب جني و انا اسيب مليكه و انا و انت و نشوف مين هوا الي هيعلم علي مين
جاسر .. و أنا موافق سيب مليكه تروح و انا هجيلك و اختك اعتبرها في البيت
ثم قفلو السكه و كل واحد بس للبنت الي معاه عمر .. عايزك تسامحيني يا مليكه انا اتهانت من اخوكي و لازم اخد حقي عايزك تعرفي أن كبريائي هوا الي بيتحكم فيا و انتي بعد ما حطمتيه اخوكي بناه من تاني ارجوكي سامحيني
مليكه بدموع قامت و اتحركت نحيت الباب و هي بتقوله مجنون انت مجنون طلعت و واحد من الرجاله خدها وصلها لأقرب مكان في ناس أما عمر فقعد مكانه و انتظر جاسر
عند جاسر .. بوصي يا جني لازم تعرفي أن اخوكي هوا الي فاضي لللعب و موراهش حاجه غيري فلازم تعرفي اني عمري ما ها*ذيه عشانك انتي انا بس هقرص ودنه
جني ابتسمت ... و انا مصدقك بس لازم تعرف اني بحبك و بحب عمر اكتر لانو حته مني فلو عملت في حاجه حتي لو صغيره انا هكرهك ماشي
جاسر ابتسم و مسك خدها بايده .. و انا عمري ما هزعلك
نزلت جني روحت علي البيت و مليكه نفس الوضع دخلت مليكه البيت جريت علي الغرفه المكتب بتاعت ابوها و حكتلو الي حصل
مليكه .. و دلوقتي عمر و جاسر هيقتلوه بعض و انا خايفه قوي
مظهر بهدوء عكس الموقف .. و انتي بقي خايفه علي اخوكي و لا علي جاسر
مليكه .. جاسر حسسني بكل حاجه في حياتي الحبيب و الصديق و السند و الاخ و كل حاجه في وقت قصيره فاكيد جاسر بس يا بابا لازم تعرف اني بحب عمر غصب عني و الله قلبي هوا الي حبه مش بايدي
ثم دخلت ملك ضحكت... و قاعده مع بابا تحكي عن الحب يبقي فيها عريس صح يبت
مظهر .. استني دلوقتي يا ملك يعني انت عارف أن جاسر هيروح لعمر المكان الي كان خاطفك فيه قوليلي علي المكان ده فين و متاخفيش ولا عمر و لا جاسر هيحصلهم حاجه
ثم خرج مظهر و اتبقي مليكه و ملك .. ملك انا مش فاهمه حاجه عايز اعرف مالو عمر و كان خاطفك ازاي حكتلها مليكه كل حاجه من اول اليوم
ملك ... يخرب بيت الموضوع انتي تعرفي الي يعمل كل ده و في الاخر يكابر و يقول عايز انت*قم من اخوكي يبقي كداب ده بيموت فيكي يبنتي بيعشفك بس مش عايزه يظهر لانو اكيد متوتر و حاسس انو كبريائو بيتحطم فعايز ينت*قم و خلاص بس هوا بيحبك
مليكه .. بس مقدرش اعيش معاها ده مجنون اينعم بيحبني بس بيحب نفسه اكتر انا هطلع ارتاح عن اذنك
مظهر كلم مختار أبوه عمر و حكاله الحكايه كلها و طلعوا هما الاتنين عند عمر وصل جاسر نزل و اتقدم لقدام طلع ليه عمر و هوا بيضحك .. اهلا حلو انك جاي لحد عندي و مش قلقان انك مترجعش
جاسر ابتسم و طلع السلاح رماها و رفع أيده و شاورله يجي بصباعه عمر ضحك و رفع السلاح في وشه ثم وصلت عربيه أبوه و نزلت جني تجري منها و وقفت قدام جاسر ... بلاش يا عمر انا بحبه متكسرش قلب اختك
عمر اتصدم و محسش بنفسه غير و هوا بيضرب طلقه و حد صرخ و هوا اتصدم و
•تابع الفصل التالي "رواية فتاة حطمت كبريائة "اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق