Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت صعيدية الفصل الحادي عشر 11 بقلم وفاء يوسف

 رواية احببت صعيدية الفصل الحادي عشر 



رواية احببت صعيدية الفصل الحادي عشر 

اسر قام وراح نام في الجنينة و كان متعصب جدا من اللي عمله. و انه خلاص مبقاش ينام في حضنها و زعل منها و بعد فتره من التفكير راح في النوم


في الصبح


أسر صحي بيلاقي غطا عليه فرح جدا


أسر : اكيد دي مسك


دخل بسرعة على الفيلا  


الخدامة : صباح الخير يا أسر بيه.اسفة بجد لو كنت عملت 


حاجه غلط انا بس شوفتك مش متغطي فاجبت غطا ليك


أسر بزعل : يعني انتي الي جبتي الغطا


الخدمة : ايوه يا بيه


أسر : تمام يلا بقا حضري الفطور 


الخدامة : اوامرك يا بيه و مشت


أسر في نفسه و قعد على الكرسي : ليييييه كده مقدرتش تمسك نفسك شوية غبي غبيييي و نبي تسمحيني يا مسك اه ه ه ه ه يا رب


نزلت مسك هي و لابسه فستان لونه بنك. مرصع ببعض الحاجات كده 😂😂


و أسر. انبهر بيها و بصلها بصت ترجي و قال. صوتوا المسك يا جماعة في المسابقة 😂😂معلش خرجتكم من المود


أسر انبهر من جمالها. و قال في نفسه أدى ايه هي جميله و بصلها بصت ترجي يطلب 


منها السماح يا اللهي كم هذا شعور متعب أن تحب شخص و تعتبر نفسك اذيته بما هو حقك 


مسك بصيت عليه من غير اهتمام و مشيت


أسر كان هيموت من جوها


نزلت سما.


سما : صباح الخير يا حبيبي و خدته بالحضن


أسر : صباح النور يا حبيبتي   


مسك معملتلهمش اي اعتبار و قعدت على الاكل أسر كان هيموت مش بس كده كان هيطق من جواه  


خلصو اكل و كل واحد راح لاوضته ما عدا أسر خرج لبر


بعد شويه لاما رجع أسر من بر دخل لاوض لق مسك نايمة في نص الاوضة أسر اتخض

... اسر : مسسسك


مسك. بخضة : في ايه مالك


أسر و جه يقرب منها. بس. مسك مدت كف يدها و بعدته


أسر بزعل : انا اسف انا كنت فكرك اغمى عليكي فعلشان كده


مسك ببرود: لو لقيتني ميتا متلمسنيش


أسر بحب : بلاش كلمة موت. و اكمل بزعل و هو راكع عل ركبتيه. و الله انا اسف مكنش قصدي ده غصب عني انا تهون فيكي مش اكتر


مسك : هههههههههه توهت ههههه بجد 


أسر بحزن : انا اسف


مسك لم تعيره اي انتباه و راحت عل السرير ونامت. و بعدين قامت تاني


مسك : هو انت هتنام فين


أسر بفرحة : انا عل فكره ممكن انام على السرير


مسك ببرود : طيب انا هنام تحت


أسر زعل تاني. و اتكلم بزعيق : مش كفايه ك ه حرام عليكي


مسك لم تعيره اي انتباه و فرشت و نامت 


و عدا اسبوعين عل الحال ده مسك بتتعامل ببرود و أسر هيجن. و يما بتتخطذ لمكايده ا اللي هنشوفها. و محمود مهتم بشغل


بعد اسبوعين أسر دخل الاوضة شاف مسك 


و قام حضنها من ضهرها و دفن راسه في رقبتها


أسر بتعب و إرهاق و حزن : مش كفايه كده كفايه و النبي انا تعبت و النبي متحرمنيش من حضنك. بصي طيب انا مش هلمسك تاني غير حضن بس انا مبقتش عارف انام غير في حضنك


و أخذ يترجا فيها مثل الطفل الصغير


و بعدين وراح قدمها


أسر :و النبي بقا خلاص انتي وحشتيني اوي اسبوعين مش بشوفك و الله و حشتيني وحشني حضنك كفايه بقا


مسك ابتسمت ابتسامه خفيفة


مسك : ماشي


أسر بفرحة : ايه ده هو انا بحلم لا ايه


مسك ضحكت عليه


أسر :اخيرا بقا القلب حن و بعدين حضنها


اسر: مش يلا بقا ننام علشان انا على أخرى بقا منمتش كويس ليه اسبوعين


مسك بحجب : طيب حاضر هغير و اجي


أسر : : تمام


بعد شويه خرجت مسك و كانت لابسه. بجامة بينك و ضيقة شويه و منزله شعرها. اسر سرح فيها و في جمالها


و بدء يقترب منها حتى التصقتي في الحيطه و مسك مستسلما لده 


أسر بتوهان : بزمتك بقا كده و مش عايزاني اعمل حاجه مقدرش مقدرش. اسر فاق من سرحانه


اسر: احم احم انا اسف مش هعمل حاجه تكبد و رأيه يمشي مسك مسكت ايدو


مسك بخجل : بس انا معنديش مانع انت مش عايز مساك


أسر : يا رب إلى يسمعه. ه يكون حقيقة علشان هغلط


و بدء يقترب منها شوي شوية. حتى التصق شفتيه بشتيها. بء يقبلها برفق شديد و حتى تحولت القبلة اللي أشد و بدءت تقابله مسك في.


 في القبلة مما جعلها أروع و حيث امسككها من خصرها و لم يعد مسافه بينهما و بعد فتره بعد عنها ورجع في نفس الثانيه و... 


•تابع الفصل التالي "رواية احببت صعيدية" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات