رواية احببت طالبتي الفصل التاسع عشر
رواية احببت طالبتي الفصل التاسع عشر
عشقت طالبتي19
عند نور وسليم
سليم وقف قدام البحر ونزل وقالها تنزل
نور بعند: مش نازله ويلا روحني لو سمحت عشان اتاخرت
سليم بعصبيه: بقولك انزلي يا نور واللي وربي لهتشوفي وش تاني
نور بتوتر: لاء مش نازله
سليم بزعيق وصوت عالي: بقولك انزززززيلي يا نور
نور بخوف: خلاص خلاص اهدي نازله براحه ايه هتكولني يا عم بتأفف نعم في حاجه
سليم بمكر: في حاجات وبيلف حوليها ويقول بس قوليلي يا نور حلو الفستان ده
نور بقلق: ااه صح انا قولت كده برضو
سليم بهدوء مخيف: مبدايا كده لو مقلتيش عملتو ليه كده هاهد عليكي الدنيا اكمل بزعيق قووولي يلا يا بنت
نور بتوتر وخوف: بوص يا باشا اللي حصل وقصت له ما حدث معادا الجزء بتاعها بس كده
سليم بخبث: طب وانتي مالك بالموضوع اتنين بيغيرو انتي مالك
نور بتوتر وتهرب:لو سمحت هو مش تحقيق انا قولتلك كل حاجه وكمان انا متاخره عايزه اروح ممكن تروحني لو سمحت
سليم بهدوء ومكر:عمتاً انا هعرف كل حاجه بطرقتي يا نوري يلا نروح وركبه العربية ونور كانت خايفه يعرف ان هي تبادله نفس الاعجاب
.............
ياسر بصدمه: انااا مش بحس بيكي
زينه بغضب ممزوج ببكاء: اه بتعمل اللي بيديقني دايما ولا كاني موجوده معاك
ياسر بضيق: محصلش الكلام ده يا زينه انتي شكلك تعبانه يلا نروح وبعدين لينا كلام تانى
زينه بغضب منه: لو روحت يا ياسر هتلاقي مني رد فعل مش حلو
ياسر وهو يقترب عليها: هتعملي ايه يا ست زينه
زينه بغضب وتوتر: هعمل كتير وممكن اسيبك عادي يا عني
ياسر بهدوء وصدمه وهويحاول يستوعب اللي قالتو المجنونة دي
ياسر وهو يحاول يتحكم في غضبه: بسرعه كده قولي انتي مدايقه ليه علشان متخلنيش اتعامل بأسلوب هتندمي عليه فالاخر قولي ايه اللي خلاكي تعملي كده
زينه بخوف منه ولاكن اظهرت عكس كده:شيري وانت السبب في اللي انا فيه ده
ياسر بهدوء: ليه ايه اللي حصل
زينه بضيق: شيري انا مش بطقها وانت كل حاجه شيري رايحه شيري جايه وانا مش برتحلها وانت ماشاء الله محتويها على الاخر
ياسر بضحك مصطنع:بجد والله هو انتي يا زينه مافكره إن في حاجه بينا واكمل بصوت عالي روووودي عليا انتي مش واثقه فيا
زينه بدموع: ياسر انا بحبك بس بغير عليك واوي كمان واللي بيحب بيغير على اللي بيحبه من الهوا
ياسر وهو بيحاول يتحكم في غضبه واكمل بحب : وانا والله بحبك لاء بعشقك وعمري ما ابص علي شيري دي انتي حبيبتي يا زيزي
زينه بفرحه وحب: بمووت فيك يا ياسو وحضنته
ياسر اكمل بمكر: انااا مش بحس بيكي بقا اومال ايه الحضن ده
زينه بغضب وخجل وهي تضرب كتفه بخفه: اه بتعمل اللي بيديقني دايما ولا كاني موجوده معاك
ياسر بهدوء وحب: والله عمري مااعمل كده انتي حبيبتي وكل حياتي
زينه بفرحه: وانت كمان حبيبي و وقطع كلمها رن تلفون ياسر
ياسر بضيق: ثواني لما اشوف مين الغتيت ده ورد وياليته لم يرد ياسر وهو ينظر الي زينه بتوتر
ياسر وهو يرد: احم الو ازيك يا شيري
شيري بدلع: كده ياياسو تمشي من غير مااشوفك لاء مخصماك
ياسر كان عامل المايك عشان زينه
ياسر بضيق: حصل خير المره الجايه إن شاءالله يا شيري
شيري بمكر: بس انت وحشتني اوي يا ياسر
ياسر بصدمه وتوتر: ااييه اه تمام شكرا ليكي علي ولسه هيكمل زينه اخديت الفون
زينه بردح: جرا اييه يا بنت اظبطي يا روح مامي وحشك حنش يا بعيده مالك اتلمي يا مايصه هانم
شيري بخبث: ده انا بقول مشاعري بس
زينه بعصبيه: قالك القل يا بواقي ستات بنت اتقي شري انا بقول اهو اكملت بخبث وانا مش هسيبك في حالك يا شيري ومن غير سلام في داهيه وقفلت السكه في وشها ونظرت اللي ياسر ببراءة
زينه برقه: مش هنروح يا حبيبي
ياسر الصدمه:نروح وايه نظرت البراءة دي و ايه الهبل اللي عملتيه ده
زينه بدلع: بغير عليك يا نور عيني مغرش يا عني
ياسر بخبث: بقولتلك بلاش الطريقه دي هتندمي وقترب منها و في لمح البصر كانت زينه فالعربيه
زينه بضحك: اركب يا قليل الادب يلا روحني
ياسر بيأس: طفله وربنا يلا ربنا يصبرني عليها
عند وليد وساره
ساره بغل: طلامه مش عندو دم لبست كده ليه انا ده عيل حلوف اصلا
وليد من خلفها كان بيصفر
وليد بغزل:متقوليلي يا قمر ماما كانت نحله صح عشان جابت العسل ده
ساره بصدمه وهي تعطيه ظهرها: نهار ابيض ده عمره معاكس قبل كده ولا ايه وكمان بيئه اووي
وليد: يا قمر متبص ده حتي احنا حلوين برضو
ساره وهي تنظر له: ماباين على جمال الخلقه
وليد بحرج واستعباط: احم مش مهم اما قوليلي ملكيش اخوات جعفر بس مظنش القمر ليه اخوات جعفر برضو
ساره بغيظ: جرا اييه ياااض متتلم ولا علقت المره اللي فاتت مجبتش نتيجه
وليد بصدمه مصتنعه: اظهر وبااان يا جعفر باابن ام جعفر ايوه هي دي ساره بس في مشكله الشكل مش لايق على الصوت في حاجه مسبقه حاجه
ساره بضيق: نينين مالك ياض يا وليد عارف انا ممكن انفخك وانت اصلا مافيش في وشك مكان ثم ضحكت الستات قامت بالواجب وذياده كمان هههههههه
وليد بغيظ: اخفي من خلقتي ياللي تنشكي حتي وانتي حلوه لسانك طويل بلعه عقربه اعوذ بالله
ساره بتوعد: والله لوريك يا وليد بااااشااا هخليك ماشي تشد في شعرك
وليد بصوت عالي: غووووري يا بنت ابو الحب وابو شكلك في نفس الوقت ولا بلاش صرفه ومكلفه برضو
ساره بصوت عالي وثقه: كله طبيعي مش زيك نفخ
وليد من كتر الصدمه هيعيط: والله لوريكي يا ساره الكل*ب
ساره مشيت وهي متجاهله كلامه لكن مبسوطه
في مكان مليق بالحقد والغل
شيري: انا مش عارفه اعمل ايه
المجهول بعصبيه:فاضل فالمده يومين يا شيري وخليكي فاكره اللي هيحصلك
شيري بخوف: ح حاضر انا هحل الموضوع بسرعه
المجهول بلا مبالاه: مش مشكلتي انا عايز اخلص من الموضوع ده ازاي مليش فيه وقفل في وشها
شيري بغضب: كل حاجه هخلصها وقريب اوووي
عند زينه فالبيت بتتكلم فالتلفون مع صحبها
زينه: انا عرفت موضوع مهم اوووي وفي خطوره عليا انا وياسر
صحبها بقلق: موضوع ايه ده
زينه بغضب: اللي حصل..
•تابع الفصل التالي "رواية احببت طالبتي" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق