رواية عشق الحديدي الفصل الخامس عشر
رواية عشق الحديدي الفصل الخامس عشر
سماا بخووف " سليم
اشاار لهاا بالصمت " يلا اجهزي احناا هننزل مصر دلوقتي
احمد " بس انت علاجك لساا ماا كمل
سليم بغضب " انااا قولت كلمة مش هكرر كلامي تااني
........
صخر وهو يشااهد الأخبار باستمتااع
صخر " هدف لصالح الهوااري وصفر للحديدي
ولساا هندمك على القلم ال اديتيني اياااه ي عشق
...........
كريم بتعب " ماخلاص ي زين اقعد حرام عليك تعبتني
معااك
زين بغضب " هو انت ليك نفس ترتااح بعد المصيبة
ال وقعت فووق دماغناا دي اونكل سليم و احمد لوو
بس شموو خبر بالموضوع ده هيطينه عيشتي اناا
لياان " وفكرك هماا معرفوش بالحصل
زين " كله من الغبى اااخوكي
حيااة ولياان بداافع " وهو كان عمل اااي يعنى
زين " لا معملش ي اختى منك ليهااا ده اناا ال عملت
كريم بتساال " هي عشق راااحت فين
زين باستغراب " مش كاانت معااك ي بنى
كريم " لا فكرتهاا معااك
زين بغضب " انت واحد *** ي كريم ازااي هتكون معاايا
واناا متلحق معااك هناا ي غبى **
ليان بقلق " طب يلا ندور عليهااا احسن
........
صخر بهدووء " انتي بتعملي ااي هنااا
عشق " انت ال ورااء ال حصل مش كده
صخر " وانتي راائك انه القلم ال اديتلهولي مش
هتدفعي تمنه
عشق بغضب " تجي تحاسبني اناا ااي ذنب عيلتي
ولا الموظفين الشغالين عندنااا
صخر وهو يمسكهاا من يدهاا بقوة
ذنبك و ذنبك عيلتك انكوو اهنته واالدتي وده شي
مش مسمووح بيه عندي اابدااا فااهمة
عشق " يوسف
صخر بغضب اكتر " اناا مش يوووسف انتي مبتفهميش
اناااا مش جوزك ي عشق افهمي
عشق ببكااء " ابعد ايدك عني بتوجعني
اصبح يمسح لهاا دموعهاا بابهاامه بحناان وهو يردف
صخر " كب متعيطيش ي عشق اناا مش متعود
ااشووف ست حلوة ذيك بتعيط
طب اناا ممكن اخذ مكاان يوسف وهعاملك بحب
وحنية اكتر منه قولتي ااي هاااا
وللمرة الثااانية تصفعه عشق بقوة على خده
عشق بغضب " للمرة الثانية بتثبت لي بتصرفااتك
ال**** انك لا يمكن تكون جوزي
صخر بغضب جحيمي وهو يمسكهاا من خصرهاا بقوة
انتي خلاااص جبتي اخرك معاياا ودلوقتي بس هتشووفي
وجهي الحقيقي ي عشق انتي خلاص دخلتي جحيمك
برجليكي ومش هتخرجي منه ابدااا
يلااااا قداامي يلاااا
عشق بفزع " انت واخذني فين بس سبني بقولك
صخر بخبث" متقلقيش ي عشق هتنبسطي ااوي
معااياا بالذووق بالعافية خلاص هتبقي ملكي
عشق بصرااخ " لا ااابعد عني سبني اارجوك
اناااا متجوزة ابعد عني لو سمحت
لكنه لم يستمع لهااا اخذهاا عنوة عنهاا حتى انه قد
افقدها وعيهاا ثم حملها لسياارته ونواياااه ليست جيدة
........
صفعة قوووووية سمعت باارجاء الغرفة فشهقت كل
من لياان و حيااة فنزلت دموعهماا حزناا على
كريم بحزن " عمي ليه بس تعمل.....
صفع هوو الاخر بقوة
سليم بغضب " دي هي الامااانة الامنتك ايااه انت
وهوووو مش هااقدرين تستلمواا الشركة كنتواا
قولولي واناا هجي ادير شركتي بنفسي
سماا " سليم خلاص هما عملواا ال عليهم وو..
سليم " مدافعيش عنهم ي سمااا احسنلك دوول
يستااهلواا الحرق ي ريت لو ابني كاان معاياا هو الوحيد
ال بيفهمني من غير ماا اقول حااجة
احمد باستغرااب " عشق فين ي لياااان
ليااان بتوتر " بااباا هو يعنى هوو
سليم بغضب " عشق فين
زين بخجل " اناا اسف ي عمي مخدتش بالي منهاا
كويس ضيعتهاا و معرفش مكااانهاا
سماا ببكاء وقلق " بنتي راااحت فين يعنى
سليم "هي دي الاماانة ي زين ي خساارة ي خساارة
زين بحزن " عمى اناا اسف معرفتش...
سليم " متكملش ي زين
سليم الحديدي رجع وهيقدر يلاقي بنته من غير
مسااعده حد
كريم بتوتر " اونكل في حااجة لازم تعرفهاااا
.........
سليم بغضب امااام قصر الهواااري
اطلع ي هشااام الهوااري اطلع حاااالا وواجهني
هشام وهو يخرج ببرود " بتزق ليه ي سليم بيه
اهووو ااااناا طلعتلك اهوو اتفضل اي خدمة
سليم وهو يمسكه من يااقة قميصه " ابني فين ي هشام
هشاام " ابنك يوسف للاسف ماا* ت ي سليم
دلوقتي بقاا صخر هشام الهوااري يعنى ابني انااا
سليم " انك تغيرله اسمه الحقيقي وتعطيه كنيتك مش
هيخليه اابنك يوسف قطعة من قلبي ي هشاام
وصدقني هندمك على السنة و نص ال بعدتني عنه
هشاام" زماان اناا اخذت مراااتك وانت معملتش حاجة
و دلوقتي خذت ابنك وانت معملتش حاجة ولا هتقدر
تعمل ااي حاجة ي حديدي
سليم " مش سليم الحديدي ال يخسر وخاصة
قدااامك ي هشاام و هتشوف
...........
فاااقت عشق من اغمااءهااا وهي ترى نفسهاا في
غرفة واسعة ضخمة جميلة افااقت حينما رااته يدخل
فاانكمشت على نفسهاا بقووة وهو يبتسم لهاا
عشق ببكاء " انت جاايبني هنااا ليه بس
صخر " تفتكري جاايبك ليه ي عشق احناا جاين
نتسلى شوية مع بعض
عشق بخووف " انت بتعمل معاياا كده ليه ارجوك
سبني عيلتي اكيد بتدور عليااا لو سمحت
صخر " لو سمحتي انتي ي قطتي اناا عاايز بس
املى عنياا من طلتك ي عشقي وكل دنيتي
رفعت عينهاا بصدمة تنظر له بعيون جااحظة وهي
تراااى نظراات الحب من بين عينيه
صخر بحب " بقاالي سنة و ٧ شهور و ٤ اااسابيع
و ٥ ايااام و ٦ دقاايق مقلتلكيش بحبك سنفورتي
عشق بببكااء وهي ترتمي بين احضانه بقوةة
عشق بانهياار " يوووسف اااااهههه...
طلعهاا يوسف من حضنه وهو ببيص عليهاا بحب بس هي فجااة قلبت وبقت تضربه بقوة في صدره وهو مستغربهاا
عشق " هنتى عليك كل الفترة دي وانت بعيد عني
ااذااي يجيلك قلب تعمل فياا كده
امسكهاا من خصرهاا بقوة وكبل ذراعيهاا وانقض
على شفتيهاا يقبلهاا بشغف وشووق وحب عصف به
وجعلتهاا تااائه جداا ابتعد عنهاا بعد مدة لا يعلمهاا
يوسف بحب " وحشني شفاايفك ي سنفورتي الحلوة
عشق ببكااء " طب روحت فين عمله فيك ااي ي
حبيبي اذوك صح
يوسف وهو يمسح دموعهاا " اناا جبتك هناا عشاان
نننسى العاالم ومافيها غير انناا في حضن بعض
عاايز احس بيكي بين اديا عايز اشم ريحتك ي فراولتي
عايز اسمع اسمي وكلمة بحبك بين شفاايفك الحلوة
ي حبيبي عايز انسى انااا مين بين احضاانك
فممكن ي عشق تنسى العاالم وال حصل وخليني
اااعوض السنين ال بعدناا فيه عن بعض
عشق وهي تاائهاا بين كلمته فهزت رااسهاا بالموافقة
اقتربت هي منه حتى اخطلت انفااسهم فااخذهاا في
رحلة يعبر فيه عن شوقه الكبير لهاا يغوص بجسدهاا
وهي لا تماانع امتلكهاا وهو وهي سعيداان لانهماا
اكتملا الان فقط فاصحبت عشق زوجة يوسف شرعاااا
.........
سليم بشر " طب جميل ااوي
متمساااش الهدية بقاااا ي اسر
احمد " افرض يوسف كاان معهم في البيت
سليم " اناا اتااكدت انه مش مووجود متخفش
.........
هشاام بغضب " يعنى ااي ي مصطفي مش لاقيه
دور عليه هو مش لازم يغيب عن عينك ابداا ي مصطفى
هشام وقد رمى الهاتف ارضاا بغضب
اغبية مبتفهمووش في حااجة
نغم " في ااي ي هشااام
هشاام بهدوء مستتر " مفيش ي نغم بس جيت
سليم البيت قلقني و صخر مختفى ومش موجود
فمتعصب شووية
نغم " اناا قلتلك متخرجكش بس انت مسمعتنيش
هشااام " مش وقت الكلام ده دلوقتي روحي ناامي
نغم " اناا هستنى صخر
هشام بنفاذ صبر " نغم اناا قلت....
فجااة لم يسمع كل منهماا الا اصواات الرصااص
التى تنهمر فوقهم كالمطر اختبئت نغم وفعل هشاام
نفس الشي
توقف صوت الرصااص فخرج بعد دقاائق يتفحص
مااا حوله من دمااار
هشااام " شكلك عاايز تقلبهاا د* م ي سليم
نغم بخووف " هشام حبيبي انت كوويس
هشام وهو يحتضنهاا " اناا كويس وانتي ي عمري
نغم بخووف " كويس
تفتكر ده سليم يمكن يعمل كده
هشاام " مفيش غير سليم يمكن يعمل كده ي نغم
سليم غضبه ناار وهتحرقناا كلناا
......
كاانت ناائمة فوق صدره العااارى وهو يقبلهاا برغبة
ويزمحر باستمتاااع فهو احس باكتماله معها فقط
عشق بخجل " انااا جعان وعايزة اكل
يوسف وهو مازال يقبلها " واناا جعان ي حبيبتي
سيبنيي اكمل اكلي الاول
عشق بخجل " يوووسف
وهو ينقض عليها ' عمر يووسف ونيته كلهاا
عشق بتخدير " بعشقك
يوسف " واناااا كمان....
•تابع الفصل التالي "رواية عشق الحديدي" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق