Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت طالبتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم منار محسن

 رواية احببت طالبتي الفصل الثاني عشر 

رواية احببت طالبتي الفصل الثاني عشر 

عشقت طالبتي 12
زينه بعد مطلعت الشقه بتاعتها وهي بتجري وتشتم ياسر في سرها
زينه بغضب: اااه بقا يعمل معايا كده القليل الا*دب دي اخر حاجه اتوقعها من الشخص المجنون ده بكر*هك يا ياسر والله لوريك النجوم في عز الظهر
عند ياسر ركب العربية بغضب 
ياسر بغضب: بقا تضربني بالقلم والله ماسيبك ثم اكمل بضيق بس والله لوريكي الويل يا زينه وعلمك الادب من الاول وجديد
روح البيت وهو مخنوق من اللي حصل وسلم علي اهله 
ياسر: بقولك يابابا مش ناوي نروح نحدد معاد الخطوبه
ابو ياسر بضحك: مستعجل علي ايه يا بشمهندس ثم اكمل بجديه بوص يا بني انا هكلم ابوها ونحدد معاد ونروحلهم تمام 
ياسر بتفكير خبيث: تمام يا بابا ثم كلم نفسه اما وريتك يازينه مين هو ياسر وضحك بشر
ام ياسر ل ابو ياسر: ابنك باين عليه اتجنن شوف بيضحك ازاي 
ابو ياسر: زينه جنينته خالص اظاهر كده وضحكه بعدها😂
ياسر فاق من التفكير: انا هقوم تصبحه علي خير عشان وريا جامعه بكره إن شاءالله عايزين حاجه 
الاب والام: وانت من اهل الخير ياحبيبي لاء تسلم
خلص اليوم على كده 
تاني يوم في الجامعة
زينه قاعده عماله تنفخ بضيق: حاجه قرف قرف اوووف 
صحبها بعد معرفه اللي حصل: خلاص بقا انتي مدايقه عشان اللي حصل صح
زينه بغضب: لاء عشان انا مش بحبه ميصحش يعمل كده وانا مش بحبه 
ساره بصدمه: نعاااام كل همك عشان كده يعني مش عيييب وميصحش لاء متربيه يا بنت
نور: اسكتي انا زهقت منك انتي وهيا انا في مصيبه ثم اكملت بكسوف وانا كمان الواد الشرير بتاع العربية شوفته وبسني انا كمان بصولها بصدمه قالت بسرعه لاء بس من خدي وخدني على خوانه لان حصل وقصت لهم ما حدث 
ساره بسخريه: والله انتو الاتنين مش نافعين ايه الحب خلاص ول*ع ولا ايه 
زينه بتلقائيه: متتلمي يختي ماانتي برضو مسيرك يجيلك واحد يوقعك برضو 
نور وساره بخبث: يعني نفهم من كده انك حبتيه ولا ايه
زينه بتوتر: لاء خالص انا بتكلم عمتا مش قصدي يعني 
نور: خلاص انتي عملتي كده ليه اهدي ثم قالت بصدمه زينه بوصي الحقي الاستاذ مع الهانم شيري
زينه بغضب: ايييه ده يومه مش معدي معايا ثم قالت بخبث بنت يا ساره اخوكي الصايع ياسين هنا فالجامعه ولا زي العاده
ساره بسغراب: اه موجود عشان وحشته البنات😂
زينه: بسرعه رني عليه وخليه يجي على هنا يلا
نور: هتعملي ايه يا مصيبه هانم 
زينه بشر: هنلعب الله فيه ايه يا نوري اتفرجي انتي بس
ساره ونور: ربنا يسترها علينا جميعا 
عند ياسر كان ماشي بيدور عليها وجت عليه شيري
شيري بدلع: ايه ياياسو محدش شايفك يعني 
ياسر: لاء عادي كان فيه كذا حاجه كده بعملها اصل عقبالك قررت اخطب 
شيري بضيق: ومين بقا العروسه مش هتعرفني ولا ايه 
ياسر لتجنب المشاكل: ابقا اعرفك عليها يوم الخطوبه 
شيري بغيظ: الف مبروك ياياسر سلام بقا عشان وريا محاضره 
ياسر بعدم اهتمام: سلام 
ياسر في نفسه: راحت فين دي كمان اما اروح المحاضره انا كمان وبعدين نشوف الحوار ده 
عند زينه وصحبها 
زينه: ياسين فهمت هتعمل ايه 
ياسين: طبعا يا زينه فهمت ايه الهم ده يا ربي حاجه قرف والله 
زينه بقرف: اظبط ياه لظبطك انا محترمه نفسي عشان فالجامعه ولا اقولك اصلا هي تشهد علي المصايب بتاعي مافيش مشكله لو عملت مصيبه كمان عادي 
ياسين بخوف: يا بنتي ده انا اكبر منك بسنه وبخاف منك اتقي الله يا بعيده
زينه: هوووش استني هو فاضل نص ساعه ويخلص يلا بقا اعزمنا على كريب
ياسين: وانا مالي بيكم انا مش باجي الجامعه عشان مصرفش تيجي انتي تقوليلي اعزمنا على كريب لاء مافيش الكلام ده يا حلوه 
البنات مع بعض بردح: نعمممم يعني مع البنات تدفع عادي واحنا لاء يا معفن
ياسين: اخرصي انتي وهي هتزفت اقوم اهو قرف والله حاجه زفت 
زينه: كتها نيلة اللي عايزة خلفه وفالاخر تبقا زيك منتنه
ياسين بصلها بقرف ومشي
نور وساره هيموته ضحك بسبب الاتنين دول
بعد نص ساعه خرج ياسر من القاعت المحاضرات وهو يزهب لي الكفاتريا اللي بتعود عليها زينه وصحبها 
زينه لمحت ياسر وهو جي من بعيد 
زينه: انت ياض ركز كده يلا ابدا الشغل 
ياسين بصوت عالي نسبياً: بس قوليلي ايه القمر ده انتي جامده اووي 
زينه وهي تجز على سنانها: انت ياض اخر مره كنت بتعاكس فيها امتي ايه الخره ده عاكس حلو يا صرمه قديمه
ياسين بضيق: اخرسي انا عارف بعمل ايه ثم كمل قوليلي يا زيزي انتي بجد هتتخطبي طب وانا اعمل ايه في حبي ليكي اللي من سنين
زينه يتمثيل الدلع: معلش بقا يا سيمو مش هقدر اعترف بالحب ده تلوقتي سمحني يا روحي 
ياسر من الخلف
ياسر بغضب: طلعت روحت يا روح قلب سيمو ايه العسل ده يا بنت ده انتي جعفر معايا بوصي يا زينه هي مش هتتكرر تاني مشوفش وش امك تلوقتي يلااااا وقلها بصوت حاد وبزعيق خلها تطير من قدامه
ياسر بشر: وانت مين يا حلو عرفني كده بيك
ياسين بتوتر يحاول يا دريه: سيمو قصدي ياسين زميل زينه وحبيب ولم يكملها وكان ياسر مديلي كذا بوكس ياسين وقع مقمش تاني ابدا ياسر مشي وسابه
ياسر بغضب: انتي ياهانم مش قولت تمشي مافيش سمعان كلام 
زينه: وانت مالك ليك فيه اصلا و ازاي تعمل في ياسين كده انا وهو بنحب بعض انت مالك 
ياسر بغضب وهو يغمض عينه: زينه امشي حالا لان ممكن اعمل حاجه اندميك واندم عليها انا كمان امشي يلا
زينه لم تعارض هذه المرة لان وشه كان احمر اووي من شديت الغضب وروحت على طول البيت 
زينه فالاوضه بتعتها 
زينه بخوف: يالهوي كنت هتعمل شورمه يلا الحمدلله هربت وتذكرت ياسين وصحبها 
رنيت عليهم فديو كول 
زينه بقلق: ايه يا بنات ياسين حصلو حاجه 
نور بضحك: الواد مفقش من البوكس بتاع ياسر لحد الوقتي
ياسين وهو يفوق ويندب حظه: ااااه يا وشي ياني افتحو النور مش شااايف ايه اللي حصلك يا سيمو وانت لسه في عز شبابك يا غالي
ساره بسخريه: اسكت بقا ده انت خت كذا بوكس مو*ت فيها ولسه فايق تلوقتي 
ياسين بكذب: لاء انا كنت نايم شويه مش من البوكس خالص 
ساره بقرف: اتنيل ده انت اتشحورت
زينه بأسف: لاء انا غلط برضو ياسر مش سهل وغضبه وحش معلش يا ياسين سمحني يا يسطا
ياسين: حصل خير يا صحبي كله تمام اهم حاجه انك بخير ثم تذكر شئ وقلبها مناحه تانى اللي قهرني اني ملحقتش اكمل كلامي والدنيا اسوديت بعديها وكمان مدايق ان مش هشوف بنات تانى غير لما اخف
البنات: اخرس بقا 
زينه: بقلوكه ايه هقفل عشان في دوشه بره سلام 
وطلعت تشوف في ايه 
زينه: بابا هو فى حاجه 
الاب: اه ياسر واهله جوه عشان نحدد معاد الخطوبه
زينه بيأس: لقد وقعت فالفخ يا فوزي 


 
 •تابع الفصل التالي "رواية احببت طالبتي" اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات