رواية لم اختارك الفصل الحادي عشر
رواية لم اختارك الفصل الحادي عشر
قاطعهم فريد بحده : باااس منك ليه اسكتوا
قاطعهم صوت صو*يت جاي من اوضه سحر طلعوا كلهم جري ورا بعض و شافوا الممرضه بتصو*ت
فريد بلهفه : في ايه
الممرضه وهي بتشور على الشباك : ال المدام
أحمد بسرعه هو و إسلام ناحيه الشباك لقوا سحر واقفه على حافه الطوب اللي يفصل ما بين الشباك والدور الأرضي
أسلام بلهفه : سحر
سحر بانهيار : ابعد عني
احمد : تب انا اخوكي سيبك منه و تعالي لي
سحر بانهيار : انا عايزه اروح ل ماما كفايه اوي لحد كدا
أحمد بدموع : بس بس ماما عايشه هاتي ايدك متخافيش
سحر : انا عرفت كل حاجه كل حاجه بانت ماما ما*تت من ١٢ سنه وانا كنت مغف*له لان اللي بيمو*ت عمره ما بيرجع بابا باعني علشان الرقا*صه اللي اتجوزها و باعني ل مين ل اسلام ابن رجل الأعمال المحترم فريد بيه انا عرفت كل حاجه
أحمد بصدمه : عرفتي
سحر بحده : ايوا عرفت و عقلت ١٢ سنه وانا بفكر ك طفله و مستنيه مامتها استغلتو*ني و تعبتو*ني و حرقتوا د*مي و بابا عذ*بني بما فيد كفايه ١٢ سنه و انا كنت نايمه في العسل و مش حاسه اني خلاص بقيت طفله يتيمه ملهاش الحق انها تعيش
اسلام بلهفه : انا اسف يا سحر
و لسه هيقرب
سحر بحده : ابعد يا ابن الاكابر خلااص انا مش مراتك واذا كان على الجواز لو عندك ريحه الضمير و عارف ربنا طلق*ني لاني خلاص ولا اقولك انا هروح ل ماما مفرقتش كتير يعني هتبقي ارمل مش مطلق
ورمت نفسها و لكن اسلام مسك ايديها
أحمد بدموع : امسكي كويس متسبنيش علشان خاطري
سحر بحده : سيب ايدي
اسلام بحده وانهيار : مش هسيبك
سحر بعصبيه : بقولك سبني
اسلام بحده : وانا قولت مش هسيبك
سحر عضت ايدي اسلام
اسلام بصدمه : لاااااااا
أحمد : سحررررر
عند منصور و عصمت
يسري : زي ما قلت لكم بالظبط الأمور و لعه هناك
منصور : حلو نطلب كام
عصمت : ٥٠
منصور باستغراب : ٥٠ جنيه
عصمت : ههههه ٥٠ الف جنيه ههههه
منصور : تمام هههههه
يسري : تب و سحر
عصمت : ما تخفي في داهيه هما هيرحموها بعد الصور المتفبركه اللي احنا عملناها هههه
يسري : اااه هههههه تب هستاذن اروح الحمام
و كل هذا الكلام على اسماع شخص آخر
و طلع يسري
يسري : عرفت يا بيه انا ليا الحلاوه
مجهول : هديك اللي انت عاوزه
يسري : دا من فضل خيرك يا بيه
و قفل معاه
عند سحر
على بيبص للسما : يارب عايز عروسه يارب
قاطعه سحر اللي وقعت عليه
على بفرحه : اللهم صل على النبي الحمد والشكر ليك يارب دعوتي استجابه في وقتها
و بص ل سحر
على بفرحه : بسم الله ماشاء الله اييه القمر دا
سحر أثر الوقعه فقدت الوعي
قاطعهم اسلام و احمد اللي جايين جري
أحمد شال سحر و ابتدي يفوقها
على بحده : انتوا واخدين عروستي قين
اسلام بعصبيه : اسكت خالص
قاطعه فريد بحده : تعالا يا اسلام بيه انجر قدامي
اسلام : هشوف سحر
فريد بحده : لا تعالا
و دخله اوضه المكتب
اسلام : مش وقته عايز اروح ل سحر
فريد بحده : اسمع الأول
عند احمد
سحر بخمول : انا فين
أحمد بحب خدها في حضنه : حبيبتي يا سحور انتي كويسه
سحر بحب : الحمد لله يا حبيبي هو ايه اللي حصل انا عايزه شكولاته
أحمد : حاضر من عيوني أنتي كويسه فاكره حاجه
سحر : انا مش فاكره غير لما نزلت علشان اشوف اسلام زي ما عمي قال هو اسلام جه علشان اقول له زي ما عمي قال لي
أحمد بفرحه : الحمد لله يا رب
سحر باستغراب : في ايه
أحمد بحب : يالا يالا هنمشي من هنا هوديكي في مكان تاني و نعيش سوا
سحر بفرحه : بجد ياريت يالا علشان لما ماما تجي تلاقينا بسرعه يالا
أحمد بحب : يالا قومي معايا يا قلبي و لو لميتي هدومك كلها هديكي شوك
قاطعته سحر بفرحه : شكولاته حبيبي يا خويا
أحمد بحب : يالا بقاا
سحر وهي بتلم لبسها : حاضر فورريره
عند اسلام
فريد بحده : سمعت بنفسك
اسلام : معقول أهلها يعلموا كدا
فريد : يا بني الدنيا دي مش مضمون وانت معملتش ب كتاب ربنا ربنا قال في كتابه بسم الله الرحمن الرحيم
يأيها الذين آمنوا ان جائكم فاسق بنبأ فتبينوا ان تصيبوا قوما بجهاله فتصبحوا على ما فعلتم ندمين
صدق الله العظيم ظلمت مراتك و وصلتها ل حاله نفسيه زي الزفت بسبب ظنك فيها و شكك فيها اتأكد قبل ما تعمل كدا
استغفر الله العظيم يارب
اسلام بدموع : يعني انا ظلمتها.... تب هي هتسامحني
فريد : ادعي ربنا انها تسامحك
قاطعهم صوت إحدى الخدم : الحق يا بيه مدام سحر و آخوها احمد ماشين
اسلام بصدمه : ايه
فريد : الحقها يا بني دي مراتك
لسه اسلام هينزل قاطعه..........
•تابع الفصل التالي "رواية لم اختارك" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق