رواية جميلة في قلب الاسد الفصل الثالث عشر
رواية جميلة في قلب الاسد الفصل الثالث عشر
البارت 13:
أسد:الو ي ماجد عاوز اي مش فضيلك.
سوزي بخوف:بتكلم هي بتترعش بتقول ماجد هو هو الي خط*ف جميله مراتك.
أسد بصدمه:وقف العربيه وقال انتي مين انتي بتقولي اي.
زين بخوف:في اي ي أسد طمني حصل حاجه ولا اي.
اسد: بص لي زين انوا ي سكت.
سوزي:بخوف ابوس ايدك انقذ جميله من ايد ماجد.
أسد بخوف:قال بسرعه قولي المكان وصدقيني هنقذك هكون عندك .
فاجأة سوزي:بتحس بحد بيخن*قها جامد بيقول بتعملي اي ي بنت الكل*ب.
اسد:سمع صوت ماجد وقال سبها ي ابن**** اقسم ب الله ل هشرب من د*مك ي عر*ة رجاله .
ماجد بصدمه:وعرف ان كدا اتعرف وسوزي تحت ايده عماله تصو*ت بتقول ابعد عني ي ماجد سبني همو*ت تحت ايدك.
ماجد بشر:انتي عرفتي أسد علي مكان جميله انطقي.
سوزي: هي خلاص نفسها هينق*طع بتقول لا ولله م لحقت صدقني ي ماجد ابعد ايدك عن رقبتي همو*ت .
ماجد بغضب:انا همو*تك ي سوزي اديكي هتخسري حياتك بسبب جميله اكىر*هيها بقا.
سوزي:هي بتنهج عمري م هكر*ها لانها بنت زيه وكمان عمرها م اذ*تني انت الي مريض وسا*فل.
ماجد وصل لي قمه غضبه:طب انتي بقا الي جبتيه لي نفسك وخن*ق سوزي بكل قسو*ه وجبر*وت.
سوزي: بدأت عينيها تقفل هي بتقول انقذوا جميله حد يلحقها من شيطا*ن دا وكانت اخر كلام تقوله وقعت من ايد ماجد علي الارض.
ماجد: رمها علي الارض وفضل يضر*ب فيها برجله لحد م اتكد انها ما*تت وراح لبس بسرعه عشان قال اكيد اسد هيجي علي هنا والحق ابعد جميله عن هنا ونزل وخد عربيته وراح لي جميله.
أسد بصدمه:مسك راسه بغضب وقال ازاي م خدتش بالي ان اخوها ممكن يكون اسبب بس ازاي ويعمل لي كدا.
زين:في اي ي اسد عرفت حاجه.
أسد:اخوها اخوا جميله هو الي خطف*ها لازم نلحق البنت الي كلمتني بسرعه.
زين:طب وسع انا الي هسوق عشان تعرف تركز قولي علي المكان.
اسد: حط ايده في شعره بيتوعد بي اشد العقا*ب لي ماجد وقال المكان """""""
زين:مش تقلق انت ان شاء الله كدا مسكنا الخيط وهنعرف نوصل لي جميله.
أسد:باصص قدامه بغضب كل تفكيره في جميله بيدعي أنها تكون بخير.
أما عند جميله: الي جس*مها يعتبر اتقر*ص من جميع الاتجاهات عماله تصو*ت وقوتها عماله تقل وتقول عاوزه اشرب ميا انت فين ي ماجد حسبي الله ونعم الوكيل عماله تحط ايدها علي جسمها الي مش شايفه اي حاجه غير انها بتتوجع وخلاص قوتها بتضعف وبتقول اسددددددددددد الحقني انا بمو*ت .
ماجد:دخل وقال طب قولي ماجد يلحقك هاااا افتح نور ولا نفضل في ضل*مه .
جميله عماله تعيط:بتقول بكرا ربنا مش هيسيبك دان تدان ي ماجد ققول اي واحد قت*ل ابوه.
ماجد:سقف وضحك بعلو صوته وقال طب الحمد لله انتي عارفه اني قادر وان زي م قتلت ابويا هق*تلك بس قبل م اخد منك الي انا عاوزه.
جميله بتعب:افتح انور ابعد الحاجات دي من علي جسمي عاوزه اشرب مش قادره.
ماجد:من عيوني الاتنين ي جميله وراح فتح النور وجاب ازازه ميا.
جميله:بصدمه بصت لي جسمها الي شافت كميه الحشرا*ت الي عليها بتقر*ص فيها فضلت تضر*ب جسمها جامد وتصر*خ من الو*جع .
ماجد:هاااااا مفاجأة انا بحب اعذب بي البطئ احب اعلم المهم ازازه الميا اهي تعالي خديها.
جميله:مش قادره تعالي ادهالي عاوزه اشرب عطشانه.
ماجد بشر: فتح ازازه الميا فضل يكبها علي الارض وضحك ويقول الحسي الارض لو عاوزه تشربي.
جميله: عماله تقرب عشان تلحق تنزل في بوقها معرفتش وقالت ينتقم منك ربنا ي ماجد أنا بكر*هك.
ماجد بشر:نزل عند جميله بدء يقرب منها وقال مع انك مش مقامي بس لازم ققهر*ك واخد اغلا حاجه منك قبل م تمو*تي.
جميله بصدمه:لا ابعد عني ي ماجد مو*تني بس متقربش مني ابوس ايدك ومسكت ايده عشان تبو*سها .
ماجد:شال ايده وقال تؤتؤ مش ينفع انا متواضع وراح شادد شعرها وقرب وشها من وشه ولسه هيبوسها.
جميله:شافت المسد*س الي في جيب ماجد خدتها وضر*بت طلقه.
•تابع الفصل التالي "رواية جميلة في قلب الاسد" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق