رواية صعيدي احتل كياني كامله بقلم دود عبدو عبر مدونة كوكب الروايات
فرح هو انت 😳..
زين اه انا في حاجه
فرح ايوه في عايز اي واي اللي جابك ومش خايف اصوت والم عليك الناس واقول بيتحمرش بيا واقول .......
زين وهو بيحط أيده علي بوقها
اي برمنط اهدي في اي دنا ابن عمك يعني وهتبقي مراتي
فرح نعم
زين احم في اي
فرح هو اي اللي في اي انت اللي عايز اي
زين واتكسف اوي
لا انا بطمن عليكي بس مش اكتر
فرح اه ماشي
زين مش بتنزلي لي
فرح وانت مالك
زين بت اتكلمي كويس
فرح بخوف وفنفس الوقت بثبات انا حره
زين لا مش حره
فرح اوعا ايدك
زين علي العموم انا قولت اطمن عليكي وكنت جايبلك شيكولاته معايا بس انتي اللي قطاعتي برزقك هروح اديها لي الموزه بتاعتي أو زينب وكريمه
فرح موزت اي انت مرتبط ؟
زين حاجه تهمك
فرح لا عادي بسال
زين طيب
فرح تعاله هنا هات الشيكولاته دي ده كلوا اللي هي لو هشحت كده محبش اللي هي 😂😂.
زين وعمال يضحك عليها وعلي طريقتها اللي زي الاطفال دي واد اي هي حنينه وفنفس الوقت عصبيه وعنيده وسرح فيها
فرح وهي بتاكل في الشيكولاته اي سرحان في اي يا عم انت بكلمك
زين هاا
فرح هاا اي بكلمك بقالي ساعه
زين بس يا بكاشه هو لسه دلوقتي
فرح منا عارفه هههههه
زين قعد يضحك
زين متزعليش مني بس انا قلقت عليكي ومش بحب حد يبص لحد يهمني وكده
فرح مفيش حاجه خلاص
زين بجد
فرح اه
زين طب اي رايك نخرج بكره
فرح اوكي
زين ماشي اتفقنا
فرح اشطااا يا با
زين اي يا بنتي ده لو سواق توكتوك مش هيتكلم كده
فرح عجبك واللي مش عجبك
زين خلاص خلاص ومشي وهو عمال يضحك عليها واد اي ضحكتها بتاخد القلب وعنيها اللي الواحد يعوم فيها اي هموت واصيف 😂😂..
ناموا تاني يوم
دق دق دق
مفيش رد
راحت فتحت زينب الباب ودخلت لقيت فرح نايمه
زينب فرح يا فرح قومي
فرح اي يا زوزه عايزه انام
قومي يا بت
فرح شويه كده
زينب طيب برحتك علي العموم زين شويه وخارج وقالي اقواليك
فرح انا قومت اهو هلبس بس
زينب وهتموت من كتر الضحك يخربيتك اي وقعتي اوي كده
فرح وقعت اي يا بنتي فرق سبع سنين
زينب واي يعني ده في ناس بتتجوز وبيبقا فرق السن عشر سنين
فرح انا لسه قدامي حلم وان شاء الله احققه حلمي ادخل هندسه وان شاء الله ادخلها
زينب ان شاء الله طب قومي واللي اروح اقولها مش جايا
فرح امشي يا بت جايا اهو
زينب بضحك اشطااا وسبتها
قامت فرح لبست ميني دريس ابيض وتحته بنطلون اسود
وطرحه وحطت روج هي اصلا مش محتاجه
ونزلت
فرح صباح الخير
كلهم صباح النور معاده زين
زين وقرب منها اي اللي في شفايفك ده يا هانم
فرح في اي وانت مالك
زين بثبات عشان ميفقدش أعصابه وطلع منديل وقعد يمسح الروج وبص ايوه كده كويس ياله وكله قاعد مصدوم من اللي عمله
فرح انا مسمحلكش تعمل كده
زين بس يا بت
فرح بت اما تبتك
زين قولت بس
فرح فضلت ساكته
ركبوا العربيه والسكوت كان رئيس المكان
وصلوا قدام مول كبير اوي
زين انزلي
ونزلت دخلوا جابوا شويه حاجات
زين بقواليك اي
فرح اي
زين اسمها نعم
فرح ينعم
زين بخنقه
اعملي حسابك عندي فرح بتاع واحد صحبي تيجي معايا
فرح متاخد حبيبت القلب اللي كانت هتديها الشيكولاته مكاني
زين ما هي انتي
فرح بكسوف وحست انها وقعته وانتصرت عليه
امم ماشي ودخلوا نقت فستان اي رايك
زين اي ده ده عريان خالص
فرح طيب وجابت غيرو اي رايك
زين طب ورجلك اللي باينه دي
فرح مهي دي مش عيشه حلوه وخلاص
زين صوتك سامعه
فرح باحراج سكتت
فرح نقي انت بقا
زين ماشي وجابلها واحد لونه احمر مقفول بكمام طويله وكان حلو اوي ومش مبين حاجه فيها
هناخد ده وراح دفع من غير مياخد رأيها
وخلصوا وروحوا
كل واحد دخل اوضته بعد متعشوا
فرح قاعده في البلكونه بترسم
زين بتعملي اي
فرح انت اي كل شويه تخضني كده فا حست أنه ادايق
فرح انا انا اسفه مش قصدي والله انا بخاف وبتخض فا ابقا عرفني بقا
زين مفيش حاجه
فرح تمام
زين حلوه الرسمه دي اوي وهاديه
فرح اممم
وقعدوا يتكلموا
محمد انت بتقوالي اي يا خوي عايز فرح تتجوز زين ازاي دي لسه عيله
شاكر مش عيله دي انسه وهو هيحافظ عليها ومتخفش
محمد بسكوت ومش عارف يقوله اي
شاكر يبقا اتفقنا
محمد عشان عارف زين كويس أوي حس براحه أنه هيحافظ علي فرحه بعد عمر طويل فا قال لي شاكر ماشي يا خوي
تاني يوم ..
يتبع الفصل التالي اضغط على (صعيدي احتل كياني) اضغط على أسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق