رواية سهر الاسر الفصل الثاني
رواية سهر الاسر الفصل الثاني
اااه ااه الحقوني هيموتني هيموتني
اسر كان قاعد بيتفرج علي التلفزيون سمع
صوت صويت سهر جاي من المطبخ
وكانت بتصرخ بكلمات مش مفهومه زي الحقوني وهيموتني اسر جري عليها وافتكر ان في مصيبه
اسر اول اما دخل المطبخ سهر جريت عليه وأستخبت وراء ضهره الحقني ونبي ياسر هيموتني
اسر في اي يابنت المجنونه انتي
سهر بخوف فيه فار فار
أسر وهو بيلتفت ليها وعلي وشه اسمى معاني الغضب من تلك المجنونه التي صرعت قلبه عليها
أسر وهو بيمسكها من قفاها نعم ياختي انتي عامله الازعرينه دي كلها عشان خاطر فار وانا اللي كنت فاكر ان فيه مصيبه والحقوني الحقوني هيموتني هيموتني وخلتيني اجري عليكي زي الاهبل افتكر ان فيه مصيبه وفي الاخر يطلع فار
سهر بخوف من اسر ماهو ماهو كان هيموتني
أسر انتي عبيطه يابت عمرك سمعتي عن فار بيموت بني ادم دا زمانه هو اللي مات مسروع من صوتك دا الله يخربيتك
سهر بعد الشر عليك ياسوري
اسر نعم ياأختي
سهر مش انت بتقول الله يخربيتي وانا مراتك يعني ودا بيتي وبيتك يعني انت بتدعي علي نفسك وبقولك بعد الشر عليك ياسوري عارف لو انا اللي قولت الله يخربيتك هبقى انا اللي
اسر هوس ايه بقى ماتسكتي يابت انتي يخربيت ام رطك
سهر ما قولنا بعد الشر عليك ياسوري انت شكلك مش فاهم انا هوضحلك اصلا
امممم اممم طبعا انتم بتقولوا ايه اممم دي بس دا كان صوتي واسر ربطني وحاطط شاش في بوقي عشان اسكت معرفش هو عاوزني اسكت ليه هو شايفني رغاية ولا ايه بني ادم غريب دا انا حتى مش بتكلم كتير وعلي طول سكته طب بذمتكم انتم يا جماعه انا بتكلم كتير لأ صح لأ منا بقول كده برضو
اسر وهو بيحط برشام الصداع علي الترابيزه اللي قادم سهرياااااا ياسلام علي الهدوء الهدوء دا نعمه والله
امممم اممم
خليكي كدا مأمأي اهو مأمأتك احسن من رغيك
يخربيتك بت قعدتي معايا خمس دقايق بس وخلتيني هموت من كتر الصداع
امممم اممممم امممم اممممم
اسر في ايه وراح فك الشاش من علي بقي ايه عاوزه ايه
كانت عاوزه اقولك بعد الشر عليك ياسوري
اي دا يابت انتي بارده
بارده ولا سخنه هههخخهههه
اسر كان هيرد عليها بس سمع صوت الباب
اسر مين
منه انا يا اسوري
سهر صحبتشي
صحبتشي ايه يامنه ياحبيبتي عاوزه حاجه ماما حصلها حاجه
منه لأ ياسوري بس ماما بعتلكم العشاء
سهر اكل هههههه اكل حبيبتي ياحماتشي
اسر بقرف حماتشي وصحبتشي يارب قدرني علي ام السنه دي قبل متنقط
منه افتحلي بقا ياسر
اسر ماشي ياحبيبتي جاي اهو
اسر راح فك سهر من علي الكرسي
اسر بتحذير عارفه لو حد عارف باللي حصل هعمل فيكي ايه
سهر فراخ بنيه هههخخهههه
اسر سابها وراح يفتح لي منه اخته
اسر خشي ياحبيبتي
منه اول لما شافت سهر صحبتشي
سهر شق الشايق يازميلي ورحوا حضنه بعض
اسر حط الأكل علي الترابيزه وبيكلم منه
والله كتر خيرها ماما
اسر قعد يفرك في عينه من اللي شافه
اسر نهاركم اسود انتم بتعملوا ايه
منه وسهر شيكولاته يو
طبعا انتم عارفتوا احنا كنا بنعمل ايه😂
كانه بنلعب شيوكلاته يو اي لف يو هههههه
اسر عوض عليا عوض الصابرين يارب
سهر ومنه في نفس واحد متدعيش علي نفسك ياحبيبي حتبقى صبار هههههخخخخههههه
أسر منه برا
منه طب بس
اسر مسكها من ايديها وطلعها بره وانا هربيكي ياهبله يابنت الهبله انتي ماشي راحت فين دي بيبص علي الطاوله لقى سهر قاعدة بتاكل بنهم وشراسه في نفس الوقت
اسر وليكي نفس تطفحي حضرتك
سهر وهي بتاكل ومطفحش ليه بقا ان شاء الله
اسر انتي نسيتي وجودك هنا ليه ولا شوية الهبل اللي انتي عملتيهم من شويه دول هيخليني انسى انا متجوزك ليه ولا انتي مفكره نفسك هتبقي مراتي ولا ايه بظبط لا يابابا فوقي
سهر راحت عند اسر ولفت ايديها حوالين رقبته وقالت برقه تعرف ياسوري اني بحب عصبيتك اوي بتبقا قمر ياحبيبي..... اسر نزل ايديها
اسر انتي عاوزه ايه بظبط
سهر عاوزك
نعم
عاوزك تحبني زي منا بحبك بس
لا والله
اه والله
تبقي بتحلمي انا بحب شهد وهتجوزها بعد ماأطلقك علي طول وجوازي ليكي هو بس شفقه لغاية لما اجبلك حقك من عمك بس انتي فاهمه
سهر شهر شهر واحد بس وهتيجي تترجاني اني اقبل بحبك وسعتها حتعرف انا ابقى مين
العبي بعيد ياشاطره
حاضر ياسر هلعب بعيد وهتشوف مين اللي هيكسب في الاخر ورحت بوسته من خده ودخلت علي اوضتي تصبح علي خير ياسوري
اسر مكنش عارف اي اللي بيحصل دا عقله وقف عن التفكير وقرر انه يروح ينام وبكرا يبقى يشوف هيعمل ايه مع سهر
صحي اسر وسهر علي صوت خبط علي الباب
سهر جريت علي برا عشان تشوف مين أسر جه وراها
اسر فتح واتصدم من اللي علي الباب
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية سهر الاسر" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق