رواية زعيم المافيا اعشق الشهد بقلم شهد هاني
رواية زعيم المافيا اعشق الشهد الفصل الثامن عشر 18
وشهد نطت وبرجلها كانت مطيرة المسدسات من ايد العصابه بس دقيقه الوقت وقف لما كبير ضرب طلقه.
شهد:لسه هتوقع فهد جري بسرعه ومسكها.
شهد:وقع من علي وشها الخوذة وشعرها نزل علي ايد صقر.
صقر بصدمه:شهاااااااااد شهددددد فوقي ازاي انتي كونتي ظابط ولا دكتورة .
شهد: بتعب سا....محني ...سا...مح...ابوك..ي صقر...امك..سبب ..ي صقر الحكم هيكون مخفف عليك عشان انت وصلتنا للكبير واخر كلمه قالتها بحبك ي صقر.
صقر بصدمه:شهد قومي ي شهد وبص علي ايده لاقها عليها دم ساب شهد وقام.
كببر:كاان لسه هيهرب وهينط، صقرر رايح فين ي كبير استنا.
كبير:بيبص كان صقر ضربه طلقه في راسه وقال دي حق شهد وحق دم الي نزفتوا بسببك انت فاهم وراح مسك كبيررررررر وقال انت دمرتني انت سبب في الحرام الي مشيت في انت تستاهل الموت.
مراد:شال صقرررررررر وقال خلاص ي صقرررر فين شهدددد.
صقرر:اهاا شهدد شهد وجري وقال شهد لاقها علي الارض راح حط راسه علي قلبها وعيط وقال شهد قومي ونبي متسبنيش لوحدي ي شهد ابويا وامي تخلوا عني انا وحيددد انا هسلم نفسي وهطلع وهكوون معاكي انا بحبكككككككك ي شهد قومي كان عتمان ضرب رصاصه علي صقرررررررر.
صقر:معاكي ي شهد وقال اشهد ان لا اله الا الله واشهد أن محمد رسول الله وقع علش شهد.
مراد وفارس والقوة:بيدورا علي عتمان سمعوا صوت ضرب النار.
فارس قلبه انقبض:وقال صوت جاي من هنااك ي مرراد ربنا يستر.
مراد بصدمه:شهدددد صقرررررررر وراح عندهم شاف عتمان بيجري ضرب النار علي رجله وقع والقوة راحت وخدتها.
فارس بصدمه: صقرررررررر وبيرفعه لاقي منزل دم من بوقه وسايح في دمه التنفس بطئ.
مراد:شال شهددددد وقال شهد ردي ونبي ردي ي حببتي خلاص خلصنا واحنا اكسبنا وصقررر خلاص الحمدلله سنه هياخدها بس عشان هو سبب أن احنا وصلنااا.
فارس بعياط: صقرررررررر اخويااا قوم ي صقررر متسبنيش قولتلك بلاش.
عربيه الاسعاف جت وشالت صقر وشهد في عربيه الاسعاف مراد وفارس ركبوا معاهم.
مقدم بصدمه:اي صقر حصله اي فين المستشفى انهي مستشفي انا جاي حالا..
كيان ونجمه:قاعدين بتفرجوا علي فلم ظهر خبر علي تلفزيون تم القبض علي عتمان وموت الكبير وتخلص من اكبر زعماء المافيا وكاان السبب في معرفتنا طريقهم شركهم صقرررررررر وهو الان في المستشفي بسبب اختياله غدررر واكبر مخابرات الشرطه الديزل تم ضرب عليها بالناررر نسأل الله السلامة لهم.
كيان بصدمه:شهددددد نجمه سمعتي الي انا سمعته.
نجمه بعياط:بسرعه مفيش وقت ي حببتي ي شهد لازم نكون جمبها.
كيان:دخلت تلبس وهي منهارة من العياط هي ونجمه ذهبوا الي مستشفي.
مراد وفارس:نزلوا بسرعه مع شهد وصقررر قدام المستشفي والخوف مسيطر عليهم انهم يفقدوا حد منهم.
الدكتور بسرعه:غرف العمليات جاهزة الحالتين متأخرين وفعلاً شهد دخلت الغرفه العمليات وصقر دخل غرفه العمليات الي جمبها.
دكتور:بسررعه نخرج رصاصه الرصاصه واخدها في جمبها اليمن.
في غرفه الصقر دكتور حط جهاز التنفس وقال رصاصه جايه في صدره وفقد دم الكتير.
فارس:رايح جاي ويقول يارب كرمك يارب علينا.
دكتور:خارج فارس ومراد طمنا ي دكتور.
دكتور:صقر حالة صعبه اوي ممكن في اي وقت نخسر المريض.
ممرضه:خرجت وقالت محتاجين تبرع دم.
مراد:انا فصلتي AB ممكن اديها هي نفس الفصيله.
ممرضه:اتفضل ي استاذ بسرعه لان تأخر مش مطلوب.
صقر:في غرفه العمليات حلم بأم ماسكه طفل وبترمي قدام دار الايتام وطفل بيعيط وبيقول متسبنيش ي ماما انا مش وحش ي ماما انا عاوز الحنان ي مامااا ولده طفل مشيت الطفل ماما متسبنيش لدنيا تعلمني ارجوكي عاوزة اكون في امان معاكي فين بابا.......
دكتور:قلب المريض وقف بسرررررعه التأهيل.
....؛ابني فين يا مررررراد.
مراد بصدمه:انت ابوه
يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية زعيم المافيا اعشق الشهد) اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق