رواية انت ملكي فقط بقلم غنوة حبيب
رواية انت ملكي فقط الفصل السادس 6
عرام بتوتر: ا ا ه انا عايزة اشرب
زين بغيظ : طيب نازل اجيب مي
نزل زين واخد مي واكل عشان عارف ان غرام هتتهرب وتطلب اكل واخدلها شوكولا وكان طالع الدرج بس سمع صوت ضحك اوي
صهيب بضحك : يا خرابي عليكي يا اختي جوزك تركك يوم فرحك ونزل ياكل ويشرب🤣
رعد وهو فطسان من الضحك: يا لهويي يا زين شكلك يموت ضحك قولي انت نازل دلوقت من الاوضة ليه؟؟ 🤣
زين بغيظ: والله اختكم المصونة عاوزة تشرب وتاكل ومذ مستغرب تقولي عايزة تنام فحضن مامتها
صهيب حب يستفز زين
صهيب: طب ماما نايمة دلوقت خليها تنام ف حضني يعني انا اخوها برضو عشان ترتاح منك
زين بخبث مع غمزة قرب من صهيب ورعد وقال صوت ضعيف : بص هو من ناحية الحضن ما تاكلش هم انا مش هقصر انشالله 😉😉 وتركهم وطلع الدرج
صهيب بنرفزة لحقه عشان يضربه : انا بوريك يا حيوان يا قليل الادب
مسكه رعد بضحك : خلاص يا اخي تركو 🤣
صهيب بغيظ: انا بفرجيه بكره
صهيب : سيبك منه عايز اسألك عمتك وسلوى فين ما شوفتهمش
رعد: جدي اخدهم يقعدوا ف شقة لوحدهم عشان سلوى ما تتحرجش قدامنا
صهيب: ااه طيب انا فايت انام
رعد: ااااه نيالك انت متجوز وزين اتجوز اما انا لاا يا جماعة جوزوونييييي عايز اتجوووز
صهيب قرب منه بخبث وقرص خده
صهيب بهزار : ايه رأيك فيا يا بطة😉😉
رعد زقه بخوف: يا لهويييي انا داخل انام تصبح على خير
صهيب ضحك ودخل الاوضة
________________________________________________
عند زين وغرام 🔥💜
دخل زين واعطى المي لغرام شربت وهي تدعي فسرها انها تعدي اليوم على خير
غرام بتهرب: ا انا نسيت اقولك اني جعانة
زين بخبث : ااه ما تخافيش وطالع الاكل
غرام اتجمدت لما شافت الاكل كانت عايزة تهرب بس ما عرفتش😂
غرام قعدت تاكل ببطئ شديد وزين مراقبها وهو بيضحك ف سره
غرام: الحمدالله انا فايتة الحمام
زين مسكها
زين: اييه فايتة فين تعالي ما تروحيش يا حبيبتي😉
غرام: زين انا اسفة على الكلام اللي قولتهولك
زين: بتتكلمي جد؟
غرام: اه وانا ما عنديش مشكلة ندي لبعضنا فرصة بس انا خايفة
زين حط ايديه على وجهها بحنية
زين بحنية: خايفة مني؟؟
غرام بصت ليه بدموع🥺: اه
زين : غمضي عيونك
غرام: ليه؟؟
زين : مش بتثقي فيا؟؟
غرام: اه وغمضت عيونها
زين : بحبك
غرام وقف قلبها من الكلمة وفتحت عيونها بس بسرعة غمضتهم لما شافت زين قلع القميص وبيفك حزام البنطلون
زين ضحك عليها واخدها فحضنه وو.. ( نسيبهم يا قليلين الادب😂 )
________________________________________________
في اوضة قاسم وسمر
قاسم : بكره هاخدك عشان موعد الدكتورة تقولنا لو عيزة تعملي عملية او نكمل العلاج
سمر بعياط : انا خايفة يا قاسم
قاسم : ما تخافيش يا حبيبتي بعدين النهاردة فرح ابننا لازم تكوني فرحانة
سمر: اه والله فرحانة وعايزة اشوف عياله قبل ما اموت
قاسم: هششش يا حبيبتي ما تقوليش كده يلا تعالي ننام
________________________________________€_______
ف اوضة صهيب دخل وشاف عشق بتحاول تفتح سوستة الفستان بس مش راضي واتفزعت لما شافت صورته عالمراية
عشق: اااه ازاي دخلت لهنا؟؟
صهيب : من الباب😂
عشق: لا والله كنت فاكرة من الشباك
صهيب قرب منها
عشق: مالك بتقرب ليه؟؟
صهيب : عاوز افتحلك السوستة مش انا جوزك
عشق بتوتر: اه لا لا مش عايزة انا مش عايزة اقلع الفستان
صهيب بضحك: يعني عايزة تنامي بيه؟؟
عشق : اه بص هو حلو اوي ولو نمت بيه هيبقى احلى
صهيب ضحك بصوت عالي على خوفها منه 😂
صهيب: تعالي يا حبيبتي مش هعملك حاجة هفتحلك السوستة بس اوعدك
عشق بشك: طيب ماشي
صهيب فتحلها السوستة وحضنها من الخلف وكان عايز يبوسها بس هي سابته ودخلت الحمام بسرعة
صهيب : انا بفرجيكي يا عشق مصيرك توقعي
________________________________________________
تاني يوم الكل قاعد على السفرة مستني العرسان
عند زين وغرام🔥💜
زين صحي ما لقاش غرام وشافها خارجة من الحمام ولابسة روب احمر وطالعة تجنن
زين: صباحية مباركة يا عروسة😉
غرام بكسوف ووشها في الارض: صباح الخير
زين: يا لهووي على النعومة
غرام: فوت خد شاور وتعال ننزل عشان مستنيانا تحت اكيد
زين اخدها بقبلة وبعد لما حس انقطع نفسها وهي ما عملتش ردة فعل
زين وهو يلهت: بحبك
غرام حضنته بكسوف
زين بضحك: طب استني مش وقت الكسوف عشان لسا ما شوفتيش حاجة 😉دا احنا اول يوم 😉
غرام زقته للحمام : يلا ادخلل ي قليل الادب
زين ضحك وفات
________________________________________________
على السفرة
نزل زين وغرام
سمر: للللللوليش مبروك يا عرسان
زين : يبارك فيكي ماما
غرام: يبارك فيكي طنط
قامت ندىةوحضنت بنتها : مبروك يا حبيبتي
غرام بخجل يبارك فيكم
قعدوا فطروا وكل حد راح شغله وصهيب وزين طلعوا سوا ورعد راح للمشفى( طبيب نفسي)
عدا اليوم وجا المسا طلع صهيب غرفته وانصدم لما شاف غرام.......
يتبع الفصل التالي: اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: " رواية انت ملكي فقط " اضغط على أسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق