رواية مليكة الفهد بقلم عائشة احمد
رواية مليكة الفهد الفصل السابع 7
بعد دقايق وصل فهد الي الشركه
السكرتيره.. فهد باشا أسد الرفاعي مستني حضرتك جوه
فهد.. بخب*ث الله احلوت كده هاتيلي قهوه ساده
السكرتيره.. امرك يباشا
دخل فهد جوه وجد أسد الرفاعي ضحك بمكر
أسد الرفاعي ٤٥ سنه بيكره فهد جدا وحاول يقتله اكتر من مره وهو منافس ليه ف الشغل بس فهد عارف
فهد.. أسد الرفاعي منور وبصله بسخريه
أسد.. فهد باشا قام وقف مد ايده
فهد ..بصله ومرضيش يمد ايده
اسد بكره..احم وقعد
فهد.. تشرب حاجه ي أسد باشا
أسد بمكر.. لا
فهد بمكر..خير يباشا شايفك جاي
اسد..لو ترضي عننا يباشا ونبقي شركاء ونملك السوق كله لوحدنا
فهد..معلش انا زي الفريك محبش شريك
اسد..طيب م نت مشارك سليم الاسيوطي
فهد..سليم ده اخويا زي مراد
اسد بغضب ..ماشي يواد الجارحي هنتقابل تاني
دخلت سكرتيرة فهد ..القهوه يباشا
فهد بغضب ..مش عايز زفت اطلعي بره
فهد بزعيق وقام وقف..اسمع يواد الرفاعي انت ف شركتي وانا مش عايز اقل منك لكن انا باشاره واحد مني شركتك تكون واقعه ف الارض وبعدين قعد ببرود وقال وانت عارف الحبايب الف ويتمنوا اكلمهم بس
اسد بخوف من فهد عشان عارف فهد يقدر يعملها..يباشا انا مقصدش محنا حبايب واتمني تشاركني
فهد..شرفت ي اسد باشا و سلامي لرفاعي باشا وبص علي الورق
اسد مشي وهو مش طايق نفسه وبيتوعد لفهد
بعد شويه دخلوا سليم ومراد
سليم.. سمعت ان اسد كان هنا
فهد بضحك..عايز يشاركني ميعرفش مين فهد الجارحي
مراد..عندنا عشا مع الوفد الإيطالي ف الليل
فهد..جهز كل حاجه
مراد..تمام اطير انا بقي
سليم..بغمزه ..امبارح لما رنيت عليك كنت بتعمل اي وضحك
فهد..وانت مالك ي بارد
سليم..قول بس
فهد..أمشي من قدامي ي سليم بدل م العب ف وشك ده
سليم ..بضحك ماشي يعم يبختك وغمزلوا
فهد رن علي مليكه
مليكه..الو
فهد بحب..وحشتيني
مليكه..امم وانت كمان وحشتني
فهد بضحك.بتتكلمي بجد
مليكه..عندك شك
فهد..لا خالص بتعملي اي
مليكه..قاعده لوحدى امسك الفون شويه وانزل شويه
مليكه..فهد
فهد..عيونه
مليكه بكسوف ..قربت تخلص ولا لسه
فهد عايز يوترها..بتسالي لي
مليكه..لا عادي بسال
فهد بمكر..مش هاجي دلوقتي خالص وكمل بخبث..وبعدين انا لسه سايبك من كام ساعه اي وحشتك بالسرعه دي وضحك
مليكه..ي فهد بطل رخامه هفصل
فهد بحب ..هقفل انا دلوقت عشان مش فاضي ومش هتاخر
مليكه..تمام سلام
فهد ..سلام ي مليكتي ♥️
مليكه بكسوف..مليكتي؟
فهد..امم سلام
قفل فهد وضحك علي طفولتها
مليكه قفلت مع فهد وفضلت تضحك
مليكه هدخل اخد شاور..بعد شويه مليكه طلعت من الحمام وفضلت تضحك علي منظرها (مليكه لقيت قميص فهد لونه ابيض لبسته اكيد هيتاخر ومش هيشوفني بيه) سرحت شعرها وعملته كحكه ورفعته لفوق وحطت ميك اب هادي خالص ونزلت تحت
مليكه مسكت التلفون شويه وبعدين سابته وقالت اما اقوم كيكه بالشكولاته وفعلا دخلت المطبخ وبدات تعمل
اما عند فهد خلص شغل واخد حاجته ونزل من الشركه بعد دقايق وصل الفيلا دخل وسمع صوت مليكه ف المطبخ دخل واتصدم منها فضل واقف بيبص عليها وعلي منظرها اللي يدوخ من كتر م هي حلوه
مليكه كانت بتغني 😅♥️🚶♀️
ملكه..حبه جنه انا عشت فيها
قربه فرحه حلمت بيها ♥️
دا اللي بيه احلو عمري ♥️
ده اللي هديلوا عمري♥️
لسه بتبص وراها لقيت فهد بااصص عليها 🥰 هي اتصدمت وبصت علي نفسها وعلي منظرها والشبشب الفرو اللي لبساه ف رجلها (ي كسفتك ي حازم😂)
فهد بدا يقرب منها وهي متجمده مكانها 😅♥️
مليكه ..بصوت عالي مراد وراك ي فهد
فهد..بص وراه مفيش حد وهي لسه هتجري راح مسكها
فهد..بضحك بتضحكي عليا وحضنها بعد عنها وبا*س شف*ايفها بحنيه وبعد شويه
مليكه بكسوف وتوتر..فهد ابعد حد هيدخل
فهد بحب..محدش هيدخل طالما انا موجود
مليكه..طيب سيبني عشان اكمل الكيكه
فهد..هسيبك بشرط
مليكه..امم قول عايز اي انا فهماك وضحكت بصوت عالي
فهد..ضحك..متفهمنيش غلط انا مش عايز غير بوسه
مليكه قربت منه وباسته ف خده
فهد ..اي هو ده
مليكه فاهمه هو عايز اي بس قالت بستعباط..اي
فهد..هو انتي بتبوسي ابن أختك
مليكه..فهد خليني اكمل اللي بعمله
فهد..مواافق هقف معاكي بس غنيلي
مليكه..لا مش هغني وطلعت لسانها 😂♥️
فهد..مليكه اهدي انا علي اخري
مليكه..بضحك انا عملت حاجه
فهد طيب غني بصوت واطي وحضنها من ضهرها
مليكه بدات تغني بصوت واطي وكان حلو جدا
حبه جنه انا عشت فيها ♥️
قربه فرحه حلمت بيها ♥️
دا اللي بيه احلو عمري ♥️
دا اللي هديلوا عمري ♥️
ياما ليالي بستني وكملت لاخر الاغنيه وفهد باسها من رقبتها
مليكه..ابعد يلا
فهد شال مليكه
مليكه.. فهد نزلني
فهد.. تؤ مش هنزلك طلع بيها فوق وو
يتبع الفصل التالي: اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: " رواية مليكة الفهد" اضغط على أسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق