رواية حب من بعد انتقام الفصل الثالث بقلم اسراء أشرف
رواية حب من بعد انتقام الفصل الثالث بقلم اسراء أشرف
مالك : ايه ايه فيه ايه اي الصوت العالي ده
مالك بخضه : كريم؟
تارا بدموع :كريم مين
كريم : انا كريم يا استاذه كريم السوفي ال علي اخر الزمن بنت زيك تبوظلي لبسي
تارا بدموع : انا اسفه يا استاذ كريم انا مكنتش اقصد والله شوف حضرتك تحبني اعمل اي وانا موفقه
كريم بعصبيه : تمشي من الشركه حالا انتي مرفوده عشان العملتي ده
تارا بدموع وحاطه وشها ف الارض : حاضر.. ولسه بتلف تروح المكتب لقيت المسك ايديها.. لفت
مالك بنظرات حاده : رايحه فين
تارا بدموع : رايحه اخد حاجتي من المكتب وهمشي
مالك بنظراته الحاده : ومين قالك انك تمشي
تارا وهيا بترفع وشها وتبصلو : استاذ كريم القالي
مالك بنضراته ال لسه سابته : ومين مديرك
تارا وهيا بتمسح دموعها : حضرتك
مالك : طيب وانا قولتلك تمشي
تارا : لا
مالك : يبقا متسمعيش كلام حد هنا غيري وبس سامعه
تارا : بس
مالك : منغير بس انا قولت كلامي وخلص الكلام اتفضلي ع مكتبك
تارا :حاضر.. وراحت مكتبها
وكل ده تحت نظرات كريم الكان هينفجر غيظ من تصرف اخو
كريم بعصبيه : تقدر تقولي ايه العملتو ده دلوقتي
مالك وملمحو سابته : تعاله معايه المكتب مش هنتكلم هنا.. ودهلو المكتب
مالك : اقعد
كريم : انجز رود عليا
مالك : مش سمعني بقولك اقعد
كريم بنفاز صبر قعد : اتفضل يا سيادة المدير اتكلم
مالك: مش معنه اني بهزر معه كله يبقا تنسه اني اخوك الكبير ومينفعش اقول كلام عني ولا تعلي صوتك وانا واقف
كريم بسبات : امممم
مالك : والانت عملتو مع تارا ده غلط البنت مكنتش واخده بلها وانت طلعت ف وشها وهيا اتأسفت يبقا اي
كريم بعصبيه : يبقا اسيبها تهزقني مش كده
مالك : لو كان قصدها انها تهزقق مكنتش اتأسفت وكمان خلي في حاجه اسمها تسامح في قلبك متخليش قلبك اسود كده
كريم : امممم طب تمام.. وقام
مالك : رايح فين
كريم : مروح يا اخويا الكبير
مالك بهدؤ: كنت جاي لي
كريم : لا مخلاص بقا
مالك :رود عليا
كريم : كنت جاي اقولك ان انهرده عيد ميلاد جدو
مالك ب ابتسامه : طب منا عارف بس انا عملو مفاجئه بليل
كريم : اممم طيب
مالك بهزار: ده انا عملو مفاجئه جامده هتخلي يغمه عليه من الفرحه ولما نودي الم....
كريم : المستشفي ويقولو اي سبب الاغمه تقولو اصل اغمه عليه من الفرحه
ضحكو هما التنين بصوت عالي وسقفو ع ايد بعض
في مكتب تارا... تارا قاعده تعيط
تارا وهيا بتحاول تهدي نفسها وتقلب ف الورق : ازاي يكلمني كده الراجل ده ده ميستهلش حتا كلمة راجل ده حيوان
تارا : الو
الاء : ايوه يا ترتر
تارا بضحك وسط دموعها : اي يابت الاسم ده اي ترتر دي هوا انا هترتر عليكي مايه
الاء : ههههه اي حاجه وخلاص هوا حد يبقا اسمَ تارا طب تارات ولا لسه
تارا : بس يا حيوانه
الاء: طب اي طيب رنيتي لي
تارا : كنت هقولك تيجي ننزل انا وانتي نروح اي حتا بليل
الاء:اشطا يا صحبي ع الساعه كام
تارا : 5كده
الاء : تمام اشطا يا صحبي
تارا : اخويااا يله باي
الاء :باي.. حسيت من صوتها في حاجه بس مردتش اسأل لان كلمة مالك بتخلي الواحد يتعب اكتر طب هسا ملها منا لازم اعرف خلاص خلاص لما اشوفها
الاء : يا حااااااج انت يا الاسمك بابا حاامد
حامد بصوت عالي : يا المركبينلك اسبيكر ف حنجرتك
الاء : بقولك اي يا حج
حامد :معني مش برتاح من الداخله دي بس قولييي
الاء وهيا بتلعب بصوبعها ورفعه عينها لفوق : هيا يعني يعني البت ترتر كانت عايزاني اخرج معها انهرده
حامد : اممممم وانتي طبعا يعني قولتيلها هشوف بابا الاول مقولتيش موافقه لا ابدا
الاء وهيا بتلعب بصوبعها ورفعها عيونها : اممم حصل يا حج الكذب وحش يعني اخش النار يرضيك
حامد بضحك : لا ميرضنيش روحي ياست روحيييي
الاء بضحكا عليا : طب ونبي انت حج سكره اروح اشوف لبس اللبسو بقا وبصوت ضحكة رقاصه هههههههههههه ودخلت تجري علي الاوضه
حامد : الله يعينو الهيغدك يابنتيييييي
الاء ف الاوضه : سمعتك يا حج
حامد بصوت عالي : لا بقا ده انتي مركبه سماعات H2 في ودانك
الاء بضحكه عليا: لا ياحج ابدا
حامد : طيب يختيي متنس...
الاء بصوت عالي : متنسيش الشاي قبل ما تنزلي
حامد بضحك : شطووووره
الاء : سبنييي اللبس بقا هنزل عريانه الشارع يرضيك انزل بلبوطه
حامد بضحك : لو يرضينس هيرضي ربنا ازاي يا بنت الجزمه
الاء بضحك : عيب يا حج تجيب سيرة واحده ميتا انا ربيتك علي كده برضك
حامد : يلهي ابنت الجزمه
الاء : احم شكرا
في شركة السوفي...
مالك في الموبايل : جهزتلي كل القولتلك عليه
المجهول :كله تمام يافندم
مالك : تمام سلام... اجمل هديه يا جدووووو
في وقت الساعه 4العصر
تارا : تك تك
مالك : اتفضل
تارا ووشها ف الارض : حضرتك انا خلصت شغلي فا انا ممكن امشي
مالك : اه اتفضلي
تارا : تمام يا فندم.. ولسه هتمشي
مالك : تارااا
تارا لفت وشها : نعم
مالك : متزعليش
تارا : لا ولاا يهمك حصل خير
مالك ب ابتسامه : اتفضلي
.. ومشيت
ومالك بيلف ي الكرسي : امممم يا ترى اي قصتك بقا وشكلك هتتعبيني معاكي
تارا في بيتها اختارت فستان نبيتي غامق ضيق وجزمه بيج وعملت شعرها علي هيئة لفة ع شعرها ونزلت خصلات بسيطه وميك اب هدي وشكلها جذاب
والاء لبست فستان واسع بقط لونه بينك وجزمه بيضه وفرده شعرها وميك اب بسيط
الاء : الو
تارا : ايوه يا لوله خلصتي
الاء: اه خلصت
تارا : طايب يله هستناكي ع اول الشارع
الاء : اوك
بعد مرور عدت دقائق وصلت الاء وتاره ودخلو الكافيه ورتيحين يقعدو ف المكان البيقعدو فيه كل مره لقو واحد قاعد
تارا : بعد اذن حضرتك مكنا
المجهول لف وشوه :نعم
تارا بخضه : انت
يتبع الفصل الرابع اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع الفصول الرواية "رواية حب من بعد انتقام" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق