Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبيت طفلة الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة عبد العزيز

رواية حبيت طفلة الفصل الحادي عشر 

رواية حبيت طفلة الفصل الحادي عشر 

رواية حبيت طفلة ♥️الحلقه(11) 

رعد: بقيتي احسن 

تاج: اه شويه هو احنا هنمشي امتي

رعد: لما تكوني كويسه هنمشي

تاج: لا انا هبقى كويسه في البيت مش بحب جو المستشفيات 

رعد: مش هنمشي غير لما اطمن عليكي 

تاج: خايف عليا

رعد: انتي هبله اه طبعا انا كنت بموت عليكي من القلق

تاج: عادي هما شويه برد ولا سخونيه وهتنزل تاني

رعد: والله ده انتي كنت تعبانه خالص

تاج: انا واخده علي كده عادي

 رعد: لا هتبقي كويسه إن شآء الله بس لما الدكتوره تيجي

تاج: يارب هو انت صح رحت لبابا

رعد: اه ووافق انك تفضلي تقعدي معانا

تاج: بجد وابله سحر متكلمتش

رعد: سيبك منها هي رودي تبقي اختك

تاج: لا بنت ابله سحر ليه

رعد: لا اصل اعرفها كانت بتسهر مع ناس كده مش كويسين

تاج: ربنا يهديها المهم انا عايزه اخرج من هنا زهقت 

رعد: هروح اشوف انا الدكتوره خليكي ونانا هتيجي

تاج: ماشي بس متتاخرش

رعد: مقدرش

 رعد خرج يشوف الدكتوره

رعد: صباح الخير هي تاج هتخرج امتي

الدكتوره: هو في اي وقت بس لازم تاكل كويس لاني تاج عندها الضغط وده وحش ل سنها وكمان هي عندها نسبة صغيره سكر فا بلاش زعل عليها عشان متتعبش بس هكتبها على علاج كويس وتمشي عليه وكل تالت شهور هاتهالي

رعد: ضغط وسكر 

الدكتوره: متخافش هي هتخد علاج وهتبقي كويسه بس بلاش الزعل عليها عشان متتعبش 

رعد: تمام هي هتخرج انهارده 

الدكتوره: اه هدخل اشيل المحليل واي وقت تحب تروح فيه

رعد: تمام دكتوره بلاش تقوليلها عندها اي ممكن تقوليلها ضغط وطي بس من قلة الاكل 

دكتوره: حاضر اللي تشوفه

رعد: اتفضل معايا

الدكتوره: صباح آلخير ياقمر عامله ايه 

تاج: الحمدلله احسن 

الدكتوره: طيب الحمدلله هكتبلك علي شويه علاج وتخديهم في معادهم وتابعي معايا وبلاش تعملي ضغط كتير

تاج: حاضر 

الدكتوره: هبعتلك حد يشيلك المحليل دي بس خلي بالك من نفسك

تاج: حاضر
الدكتوره: الف سلامه عليكي

تاج: الله يسلامك شكرا

الدكتوره: عن اذنكم

رعد: سمعتي بلاش تعملي ضغط كتير

تاج: اتعود اعمل وانا من ساعت مجيت تيته مش بتخلبني اعمل حاجه

رعد قاعد جنبها علي السرير

رعد: لا مش هتعملي مجهود كتير

تاج: حاضر 

رعد حط ايده على كتف تاج 

رعد: يلا قومي عايز اخرجك 

تاج: انا كويسه اهو 

رعد: لو بقيتي كويسه بكره هنخرج اوك

تاج: ماشي

رعد شدها لحضنه: قلقتيني عليكي

تاج: انا كويسه مفيش حاجه

رعد: بعد كده لو حاسه انك تعبانه رني عليا اسيب كل حاجه واجيلك

تاج: انا كويسه

الممرضه دخلت تاج بعدت عن رعد

الممرضه: انا اسفه بس كنت جايه اشيلك المحليل

رعد بعصبيه: في باب تخبطي عليه مش زريبها هي

الممرضه بصت في الارض: انا اسفه هاجي وقت تاني

رعد: خلاص شيل يلا عشان نمشي

الممرضه كانت خايفه جدا من رعد وبتشيل لتاج المحليل 

الممرضه: خلي اللزقه بكره شيليها

تاج: حاضر

الممرضه: عن اذنكم 

تاج بصت رعد 
رعد: في اي 

تاج: مفيش بس مش اسلوب تتكلم بيه ده مع بنت

رعد: هي تدخل من غير متخبط 

تاج: كان ممكن نتكلم براحه مش بعصبيه

رعد: امم طيب طيب 

ناديه دخلت: ايه هنخرج انهارده 

رعد: اه هروح ادفع الحساب وجاي

ناديه: طيب بسرعه 

رعد: مش هتاخر تاج البسي الجاكت ده عشان بس متتعبيش 

تاج: طيب

رعد راح دفع حساب المستشفي وجاه نزلوا ركبوا وروحوا الفيلا

تاج: هطلع اخد شور وهنام شويه 

رعد: ماشي وشويه هتصحي عشان تخدي العلاج

تاج: حاضر عن اذنكم

ناديه: براحه وانتي طلع ياحبيبتي ماشي

تاج: ماشي 

تاج طلعت اخدت شور ولبست ترنج اسود وعمالت ديل حصان ونامت علي السرير 

رعد دخل اوضة وخد شور وقعد على طرف السرير

رعد /في السن ده يجيلك الضغط والسكر اكيد من النفسيه اللي كانت فيها ربنا يشفيكي ياحبيبتي وبجد مش هخليكي تتعبي في حياتك هخليكي تبقي مبسوطه ويارب يجمعني بيكي يارب

  
(يالهوي علي الحب) 😂😂♥️

رعد نام شويه عشان منمش في المستشفى 

ناديه طلعت غيرت ونزلت تعمل اكل 

ام ياسين: ناديه هانم

ناديه: نعم 

أم ياسين: في حد رن علي تلفون البيت وقولتله انكم في المستشفى 

ناديه: مقالش مين 

أم ياسين: قال اسمه سمير

ناديه: وقالك اي

أم ياسين: قالي هيا تاج فيها حاجه قولتله مين حصرتك قالي انا ابوها هي تعبت قولتله هي سخنت وراحو يكشفولها بس رن الصبح بدري 

ناديه: اه طيب هبقي ارن عليه اشوفه اعملي اكل انهارده هطلع اشوف تاج

ام ياسين: ماشي 

ناديه طلعت تشوف تاج

ناديه: لسه صاحيه

تاج: انا منمتش بس مريحه

ناديه: طب قومي متناميش كتير علي السرير عشان هتتعبي

تاج: حاضر

ناديه: باباكي مرنش عليكي 

تاج: تلفوني فاصل من امبارح ومفيش شحن للتلفون الصغير ده بس ليه

 ناديه: عرف انك في المستشفى 

تاج: اكيد قلقان عليا 

ناديه: متخافيش لما ننزل هنكلمه يلا قومي كده

تاج قامت وقعدت على السرير

ناديه: هتقدري تنزلي

تاج: مش عارفه حاسه لو قومت هقع

ناديه طب اسندي عليا

تاج قامت وسنده علي ناديه بس هي خايفه تقع طلعو من الاوضه

ناديه: امسكي فيا كويس ولا اشيل

تاج بضحك : مش للدرجه😹 

حد من وراهم: سبيها انا هنزلها



يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حبيت طفلة" اضغط على اسم الرواية 





reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق