Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية سأنتقم لقلبي الفصل الثامن 8 بقلم زينب عادل

 رواية سأنتقم لقلبي الفصل الثامن 8 بقلم زينب عادل 


رواية سأنتقم لقلبي الفصل الثامن 8 بقلم زينب عادل 



هنا للاسف لا معرفتش اكرهك ومش عارفة اكرهك 
عمر خرج من الغرفة بسرعة وذهب لغرفة الاطفال واقفل على نفسه 
جلست هنا على السرير ونزلت دموعها ولسا هوريك ولسا وبضيق وبعدين بقا انا جعت تاني ليه اوووف هدخل اشوف اكل جوا 
كان عمر يقف تحت الماء البارد يريد ان يطفئ النار التي بصدره وخرج من الحمام بعد قليل وارتدي ملابس وخرج يبحث عنها وجدها تقف في المطبخ وتمسك برطمان نوتيلا وتاكلها 
عمر بضحك لا ياعمر متجبش الشكولاتة علشان لما باكلها بتخن 
هنا بغيظ وضيق اعمل اي طايب بفتح التلاجة لقتها في وشي وبصراحة مقدرتش ماكلهاش بقا 
عمر بالهنا ياحببتي هجبلك منها كتير واملالك التلاجة كلها لحد ما تبقي دبدوبة 
هنا امشي ياعمى مكنش برطمان شكولاتة امشي شوف انت رايح فين 
عمر بضحك ماشي خلاص وكمل بجدية خلى بالك من نفسك ومافتحيش الباب لحد وابقي رني عليا لو احتجتي حاجة وانا هخلى ماما تيجي تقعد معاكي علشان متبقيش لوحدك 
هنا بطفوولة وضيق انت بتكلم طفلة ياعمر اي كل دا انا لو بنتك مش هتعمل كدا وبعدين انا بعرف اخد بالى من نفسي ويلاا بقا شوف انت رايح فين 
عمر ايوة انتي بنتي ومراتي وام ابني وانا ماشي اهو خلاص خلى بالك من نفسك سلام 
هنا بحب سلام 
خرج عمر وذهب لعمله 
دخلت هنا غيرت هدومها ولبست فستان ابيض طويل لبعد الركبة وكوتشي ابيض 
هنا وهي تجلس على احد المقاعد وبعدين هعمل اي والنبي انا عندي حماة عسل هرن عليها استفيد منها بس هقوم اعمل حاجة اكلها الاول 
وذهبت للمطبخ واعدت لها بعض الساندويتشات وجلست تاكلها 
بعد مرور ربع ساعة سمعت صوت خبطات على الباب 
هنا جاااية حااضر 
فتحت الباب وجدت هدى 
هنا تعالى ياماما ادخلى كنت لسا هتصل عليكي 
هدي وهي تدخل مهو عمر وهو ماشي رن عليا قالى اجي اقعد معاكي 
هنا اه ماشي تعالى نقعد جوا 
هدي ها عملتي اي 
هنا عملت اي في اي 
هدى يعني معملتيش حاحة وسبتي عمر كدا 
هنا لا بصي الى حصل وحكت لها كل حاجة حصلت الصبح 
هدي بلوية فم اما انتي هبلة يابت وانتي كدا عملتي اي بقا جرحتي ولميتي جرحو تاني 
هنا مهو بصراحة مش عارفة اعمل اي يعني مش قادرة افكر ولا اعمل حاجة ليه يعني لما بقول هعمل كذا واخلي قلبو يوجعو مبقدرش اعمل كدا بحس ان قلبي انا الى بيوجعني مش قادرة اعملو حاجة 
هدي علشان انتي بتحبيه 
هنا مانا عارفة مهو قلبي دا الى موديني في داهية انا بس عايزة حد او حاجة تساعدني 
هدي طب اي هي اكتر حاجة بتدايق عمر لما بتعمليها 
هنا امم يمكن
قاطعم رنين هاتف هنا 
هنا الو اي منار
منار الو ياهنون بقولك اي انتي بكرة وراكي حاجة 
هنا بكرة لا مش ورايا حاجة 
منار خلاص اشطا بكرة خالد جي 
هنا بفرحة خالد بجد ماشي خلاص هبقا اجي اشوفو واقعد معاه شوية 
منار خلاص اوكي باي 
هنا باي 
هدي خالد ابن خالتك 
هنا جاتلى فكرة عمر اكتر حد بيكرهو هو خالد 
هدي ليه يعني 
هنا علشان انا وخالد متربين مع بعض ومتعودين على بعض وبنهزر بقا ونقعد مع بعض ودا بيدايق عمر جدا واخر مرة كان هيضرب خالد 
هدى خلاص استغلى انتي خالد ليكي بس فهميه علشان يبقا عارف هو بيعمل اي 
هنا اه تمام تعالى بقا نعمل حاجة ناكلها 
هدي تعالى يابنتي شكلك مكلتيش من الصبح 
هنا اه والنبي مكلتش من الصبح وعمر سابني ومشي 
هدي تعالى ياحببتي هعملك اكل انتي وابنك وحسابي مع عمر لما يجي 
___________________________________
في قصر السلامي في غرفة يوسف 
كان يرقد على السرير بعد ما اخذ شاور وبدل ملابسه 
وكان يتحدث في الهاتف 
يوسف لا ياحببتي قريب خلاص هانت الامور تعدي بس وابقا اتقدملك 
********
يوسف ايوة مانتي عارفة الوضع عامل اي دلوقتي هي الفترة دي بس هتعدي وانتى عارفة ان عمر بيحب هنا ومستحيل يطلقو وهيتصالحو ان شاء الله 
****
يوسف بحب وانا بحبك وبموت فيكي 
***
لا سلام ياحببتي 
سلام 
____________________________
شخص ما ايوة ياباشا عرفت كل حاحة عنها وهي هتخرج من البيت بكرة الساعة 10 الصبح 
****
الشخص تمام ياباشا هفضل مراقبها علشان لو خرجت 
****
تمام ياباشا سلام


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية "  رواية سأنتقم لقلبي " اضغط علي اسم الرواية 
reaction:

تعليقات