رواية عشقت مصاصي دماء الفصل الرابع
رواية عشقت مصاصي دماء الفصل الرابع
لحقته روميساء وحملته في احضانها
روميساء بمرح: هوباااااا وقامت بتدويخه
تيم وهو يدوخ: اعااااااااااااااا يبت المجنونه هدوخ اوعيييييييييييي
تركته بعنف وقع علي السرير
تيم: يبنت المجنونه والله
لنت"قم منك وتحول الي قطه براس ذ"ئب 🐺
روميساء بصدمه: لحظه دي تخيلات صح 😳
تيم بخبث: للاسف لا نيههههههههه وظل يضحك بش"ر
نزلت روميساء من علي السرير تجري بوجه احمر اعاااااااااااا
لا ونبي متا"كلني بص كل صباع
بس كفايه عليك ولا اقولك روح كل ماما انا لا لا وهي تجري وهو يجري وراها كانت تنظر وراها حتي ترا ان كان قريب منها لم تاخذ بالها من الحيطه اللي امامها
حتي لبست فيها (بالشفاا ان شاء الله 😹😹😹)
روميساء بوجع مضحك: اه يبن الجز"مه منك لله وشي في ذمه الله وظلت تبكي 🤧🤧
كان تيم يضحك عليها: ههههههه مسخره مشوفتيش
نفسك ونتي بتلبسي عامله زي الطور بظبط هههههههه اه بطني مش قادر والله 😂😂
روميساء بغل ونست خوفها : مش احسن منك يقط براس كل"ب انت فسيتك اي يالا انت متحول يقط يبن الك"لب 😂
وجريت وراه وهي تبكي: وربنا ما هسيبك انا هور"يك
تيم بخوف منها وصدمه: اعاااااااااا خلاص اهدي بس وبعدين مين ده اللي براس كل"ب
روميساء بغل مرح مسكت سك"ينه من طبق الفواكه: اي مش عجبك يحيو"ان
تيم بيجري في انحاء الغرفه بخوف مصتنع: لا لا عجبني
روميساء: اخيرا مسكتك
نظر لها تيم للحظات وهي كمان
وانفجرو في الضحك سويا 😂😂😂😂
تيم: هههههه منظرك مسخره
روميساء: وانت شكلك وانت متحول بيمو"ت ضحك ههههههه
تيم بهيام: انا بحبك
روميساء: ونا كم......اييييييييييي 😳😳😳😳
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
نزل كيران الي الاسفل بعد ان اغلق علي عين الباب
نزل وعلي وجهه ابتسامه خبيث كل من يراها يمو"ت من الخوف
كيران بخبث: عمي العزيز منورني لا لا كده في حد هيمو"ت هههههه
الملك ببرود: هات الانسيه وننهي الموضوع
كيران ببرود اكبر: ههههه اي ده ضحكتني بقولك اي انت عارف ان حياتك في ايدي بس انا سايبك بس عشان مليش مزاج للحكم ولا اي يي مولاي 😉
الملك بتوتر: يعني مش هتجيب الانسيه 😠
انت اللي بتحكم علي نفسك بالمو"ت
كيران بعصبيه : اوعا تنطق اسمها هنسا انك عمي وهخ"لع لسانك من مكانه انت فهمت
الملك: تمم انت اللي بتحكم عليك وعلي الانسيه بالمو"ت
الملك بغضب : اهجمووووو
كان معه قطيع كامل من مصا"صين الد"ماء والمستذ"ئبين المتحو"لين
كيران بغضب وقد تحول الي مصا"ص دماء بالكامل: اقفووو
لم يتوقفو
كيران بغضب وقد بدء ينزل د"م من عينه: بقول اقفووووووووووووووو
واختفي وفي غضون ثواني ظهر امام وجه الملك
كيران وقد تحول الي وح"ش بعيون حمراء ووجه ابيض للغايه وشفايفه بدأت تزرق
امسك الملك من رقب"ته حتي كاد الملك يختنق
الملك بخنقه: س س سبني
رفعه كيران الي فوق وقال
كيران بتحو"ل ووح"شيه: قولهم يمشو بدل ما اطلع قلبك
في ايدي دلوقتي ونت عارف اني اقدر
اترعب الملك ونظر بخوف اليه ثم نظر الي المتحو"لين نظره خلتهم يتراجعو
انزله كيران وقال بغضب: امشي من هنا الا بقا لو مستغني عن حياتك خليك
قال الملك بخوف شديد فهو يعرف كيران عندما يغضب:
هرجع تاني بس المره الجايه همشي ومعايه قلبك وخلي بالك من الانسيه عشان هخليها تد"مرك
واخذ المتحو"لين وذهب
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
كيران بحزن ووجع: كلهم خنو"ني حتي عمي
صوت من وراه: متزعلش ي كيران انت عارف ان ابويا الشيطا"ن الكبير مسيطر عليه احنا لو نعرف مكانه كنا قت"لناه
كيران: معاك حق ي توم انت اقرب حد ليا انت وافقت تشتغل لصالحي ضد ابوك
(توم صديق كيران هو ابن عمه)
توم بمرح: بقولك اي .... انت تعزمني علي كوبايه د"م كده انما أيه جامده 😂😂
كيران بهزار لا يظهر سوا لاقرب الاشخاص اليه: لا يعم تعالا اعزمك علي لحم غزال بس اي لسه مد"بوحه عقبالك 😂😂😂 .......
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية عشقت مصاصي دماء" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق