Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبيبتي المجنونه الفصل الثالث 3 بقلم نورهان

 رواية حبيبتي المجنونه الفصل الثالث 3 بقلم نورهان 


رواية حبيبتي المجنونه الفصل الثالث 3 بقلم نورهان





بارك الله لكم وجمعا بينكم في خير
فهد بيقرب من نور

نور، ولا اوعا تكون هتحضن هديك بوكس اخليك صابونه لوكس فاظبط كدا 
فهد، ههههههه يخرييت لسانك يابت انتي بقيتي مراتي
نور، مراتك اي ياعم بقا مش كفايه لبستني فستان
فهد، شكلك قمر فيه
نور، احممم طب انا جعانه
فهد، لما الناس تمشي هجبلك اكل 
نور، طب يلا اكرشهم
فهد، ههه استني 

المازون مشي وصحاب فهد اللي شهدو علي الجواز مع استغراب واساله كتير في دماغهم كان بيتهرب منها

فهد، اهو ياستي الناس مشيت روحي غيري عبال ما اطلب دلفري
نور، ماشي 

نور دخلت تلبس بس البس اللي هوا جابهولها معجبهاش فالبست قميص وبنطالون من هدوم فهد ولبست كاب من بتوعو تداري بي شعرها الاصفر الجميل
فهد، اي يابنتي دا اي اللي ملبسك هدومي
نور، اعد بقا هدومك ضيقه
فهد، دنتي غرقانه فيهم كنتي عايزاهم وسعين عن كدا كمان 

نور، اه واي الكاب الصغير دا شعري عمال يخرج منو كل شويه وبدات تعدل شعرها في قلبو
فهد، علي فكره انا جوزك انتي محسساني اني متجوز واحد صاحبي 
نور، والبنسه في بؤقها وبتعدل شعرها، اذا كان عجبك وبعدين دا اتفاق
فهد، بس مايمنعش اني اقرب منك وبدا يقرب منها وهيا ترجع لورا لغيت ما لزقت في الحيطه وراح حاطت ايدو علي ايديها اللي بتعدل شعرها راحت منزله ايديها جري راح منزل شعرها شعرها طويل واصفر وناعم شكلو جميل اوي مع بياضها اللي في بياض التلج وشفايفها اللي حمرا حمار طبيعي وعنيها الزرقه فهد سرح في جمالها فاق عليها وهيا بتزوقو

نور، اوعا ياعم كدا نحكشتلي الشعريتين 
وجريت علي اوضتها وقفلت الباب

فهد، قفلتي ليه بقا 

نور، انت قليل الادب اسكت بقا
فهد، ههههه يا جبانه طب مش هتكلي 
نور، لا شبعت ياخويا
فهد، الاوضه اللي انتي فيها فيها فار
نور، مش بخاف اييييه قولت فار اعااااااا وطلعت تجري علي برا بسرعه وطلعت وقفت علي الانتريه

نور، فين الفار راح فين اوعا تقول انو تحت الكنبه
فهد عمال يضحك مش قادر يمسك نفسو، ههههههه مش قولتي مش بخاف 
نور، احمم اه مش بخاف ونزلت علي الارض 
فهد، نور اوعي الفار جنبك
نور، اعاااااا جريت عليه وحضنتو وهيا خايفه
فهد بضحك، مش بخاف هااا
نور حست انها في حضنو بعدت جري بتقائيه
نور، انت اللي ضحكت عليا انت مش سهل علي فكره هااا انا جعانه فين الاكل 
فهد، دخلتو المطبخ روحي جهزي علي الصنيه وهاتيه
نور في سرها، خدامه اللي جبوك انا

فهد، بتقولي اي 
نور، بقول قين نور المطبوخ
فهد، عندك عاليمين واسمو مطبخ مش مطبوخ
نور، اه ماشي 

نور جهزت الاكل وكلو في صمت وقامت دخلت الاكل
نور، يلا بقا انا عايزا انام
فهد، طب يلا
نور، انت هتنام فين
فهد، في الاوضه دي
نور، وانا
فهد، في نفس الاوضه 
نور، لا ياخويا انا في اوضه وانت في اوضه ماينفعش 
فهد، ياستي انا قليل الادب متربتش ومشفتش بربع جنيه تربيه انتي مالك
نور بضحك، ههههههه لا ماينفعش احنا في ما بينا اتفاق
فهد، هحط ببنا فوطه
نور، طب لحظه كدا 
فهد، اي 
نور، خليك مكانك لحظه بس
فهد، ماشي 
نور، غمض عينك
فهد، محضرالي مفجاه
نور، اه غمض
فهد غمض عنيه ونور جريت عالاوضه وقفلت بالمفتاح عليها 
نور، خليك عندك بقا انا هنام لوحدي 
فهد، احنا فينا من كدا
نور، اه نينينينينينيني 
فهد، افتحي انا بخاف انام لوحدي 
نور، لا مش عليا نام ياض
فهد، ياض متجوز واحد صاحبي 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "  رواية حبيبتي المجنونه " اضغط علي اسم الرواية 
reaction:

تعليقات