Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق الروح الفصل الثاني 2 بقلم سحر الشرقاوي

 رواية عشق الروح الفصل الثاني 2 بقلم سحر الشرقاوي 


رواية عشق الروح الفصل الثاني 2 بقلم سحر الشرقاوي 

ادهم استني عندك 
عشق انا مرفوضة من قبل مااتعين عارف سلام بقا
ادهم لا انتي في مكتبي تخرجي لما اامرك 
عشق مش عايزه اشتغل 
ادهم هاتي Cvبتاعك 
عشق اتفضل
ادهم خلاص انتي اتعينتي سكرتيرتي الخاصه 
عشق😳
ادهم اي اقفلي بؤك
عشق الوظيفه كانت اعمال كتابيه عينتني سكرتيره ازاي
ادهم مزاجي كده اه صحبتك برا صح 
عشق اه 
ادهم عينتها في الوظيفه تقدري تستلمي الوظيفه من بكرا وابقي فتحي وانتي معديه
عشق اصل كنت هتاخر ع الاتوبيس
ادهم خلاص حصل خير اتفضلي خدي دول تحت المرتب اشتري هدوم حلوه واركبي تاكسي بلاش شعلقه في الاتوبيسات
عشق متشكرا يافندم جدا بعد اذن حضرتك 
ادهم اتفضلي
هند عملتي اي 
عشق اتوظفنا
هند انا وانتي مش معقول
عشق والله عارفه المدير مين 
هند اوعي تقولي زي الرويات وطلع القمر الي خبطك 
عشق هوا وبقيت سكرتيرته انا خايفه 
هند اكيد معجب بيكي يلا 
عشق تاكسي 
هند تاكسي ازاي
عشق مهو اداني مبلغ من المرتب 
عند ادهم بيكلم نفسه مالك ياعم ادهم بنت معاها ثانويه بس تبقي سكرتيره اه دي قمر ودخلت قلبك صح لا داانا هطلع عينيها ع طوله لسانها بس دي قمر ياناس في حد برقه دي فونه رن الو ايوا ياامي جاي اهو ياقلبي باي 
عند عشق
دخلو حاره شعبيه 
عشق قربي ياهند قبل الزفت مايطلع زي القرد
هند ده معجب ولهان 
عشق قصدك بلطجي 
سراج شاب طويل جسمه مش زي ادهم بس له عضلات نوعا ما بلطجي وبيحب عشق وشكله عادي 
سراج وانا اقول القمر منور ليه اتاري القمر ماشي في حارتنا 
عشق... 
سراج براحتك ياجميل مسيرك تحن ياجن 
عشق وصلت شقتها وهند شقتهم الي تحت شقه عشق 
عشق ماما ياست الكل 
الام اي يابنتي اي عملتي اي 
عشق اتعينت ياامي وبمرتب كبير بركه دعاكي 
الام الحمد لله يابنتي ربنا عالم بينا الواد احمد اخوكي فضل مستنيكي لحد مانام 
عشق حبيبي هدخل ابص عليه 
عدا اليوم عادي وطلع النهار نسيت اقولكم عشق اشترت لبس من محل ليها هيا وامها واخوها 
لبست عشق واتشيكت ڜكلها طلع زي القمر ااقل حاجه بتخليها قمر ونزلت مع هند 
نروح عند ادهم في ڤيلا جميله دورين كبيره بحمام سباحه وجنينه 
وادهم في الاوضه نايم دخلت عليه بنت خالته مش بيطيقها بس هيا عايزه تتجوزه اسمها اميره في الشكل ااقل من العادي بس الميكب بيغير 
اميره ادهم ادهم حبيبي اصحا 
ادهم صحي انتي اي دخلك الاوضه عندي قولت مليون مره تلزمي حدودك وبلاش تدخلي فاهمه 
اميره فاهمه 
ادهم يلا برا 
خرجت جري وهيا تتوعد لادهم هتروح مني فين 
ادهم دي اصطباحه يارب استغفر الله لبس ونزل تحت لقي امه واخوه محمدوسيم وجميل بس ادهم احلا اصغر من ادهم ولقي اميره 
صباح الخير مش قولت ياامي اميره مش تدخل الاوضه عندي ولا كلامي في الهوا 
ام ادهم والله ياحبيبي دخلت من ورايا 
محمد معلش يادهوم بقا روق اروح الجامعه انا باي 
وانا ماشي سلام
ادهم وصل الشغل عشق كانت وصلت وقعدت ع المكتب بره 
ادهم صباح😳الفل احم تعالي عايزك في سره هي دي الاصطباحه مش اميره 
عشق حاضر 
دخلت برقتها نعم 
ادهم في اجتماع بعد شويه جهزي له مع السكرتيره التانيه هتفهمك 
عشق حاضر 
وقت الاجتماع ابن عمه موجودوده بتاع بنات وعينه زاغيه وسيم وحلو بس سكري مراد
عشق دخلت بلاوراق وعيون مراد عليها ومش مراد بس الكل ومعاهم شريك رخم عشق بتوزع الورق مسك ايديها وعشق ترراااخ قلم سخن ع وشه 
ياتري ردت فعل ادهم اي هنشوف البارت الجايعشق الروح
البارت 3
عشق ترراخ قلم سخن ع وش الي هيبقي شريك ادهم 
ادهم: اي ده في اي ياعشق
عشق: اسفه يااستاذ ادهم الراجل ده مد ايده ومسك ايدي و
ادهم قالم مسك في الراجل وعيونه بطلع شرار 
ادهم: انت متعرفش الي يلمس حاجه تبع ادهم بيحصله اي غور من وشي ومفيش شراكه ومن الحظه دي لو لمحتك هفر. مك 
الراجل جري ع بره حاضر حاضر 
ادهم: استنا عندك اتأسف لانسه عشق 
الراجل: انا اسف سامحيني 
وجري ع بره اما عشق واقفه مزهوله من ردت فعل ادهم 
عشق: ستاذ ادهم انا اسفه جدا علي الي حصل ب
ادهم: حصل خير اتفضلو الاجتماع خلص
خلص اليوم وعشق واقفه مستنيه تاكسي وهند صحبتها خلصت قبلها وروحت لان مامتها تعبانه والدنيا قربت تليل وعشق واقفه ادهم نازل مروح شاف عشق واقفه مستنيه تاكسي 
ادهم: عشق واقفه كدا ليه 
عشق: مستنيه تاكسي 
ادهم: تعالي اوصلك
عشق: مهو 
ادهم: مفيش ماهو هتلاقي تاكسي فين الجواتاخر
عشق: حاضر وركبت عشق وطول الطريق ادهم مركز معاها وسرحان في جمالها 
عشق: استاذ ادهم دي حارتنا معلش هيا شعبيه شويه 
ادهم: عادي فيها اي يلا انزلي واطلعي بيتك وهمشي لما تطلعي 
عشق: حاضر 
لسه نازله عشق جاسر البلطجي مسك ايديها
جاسر: لماانتي حلوه اهو وبتركبي عربيات اي احنا منشبهش 
ادهم نزل واداهله بوكس وبدئت خناقه جاسر اتخرشم خالص وادهم دم بسيط في وشه 
عشق: تعال يااستاذ ادهم اطلع هنظف الجرح ده سيبه 
ادهم طلع فوق وامها رحبت بيه جدا لما عرفت الي حصل عشق بنظف الجرح 
ادهم: عشق تتجوزيني


يتتبع الفصل الثاني اضغط هنا 

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية " رواية عشق  الروح " اضغط علي اسم الرواية 
عرض التعليقات

تعليقات