Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية نور عيني الفصل العشرون 20 بقلم بسملة بدوي

 رواية نور عيني الفصل العشرون

رواية نور عيني الفصل العشرون


انا انا الي عملت كدا 
سليم هز راسه بخبث وبيحاول يكتم ضحكته على شكلها بصعوبه 
نور بتبص في كل المكان وفجأه شهقت بصدمه ونزلت ضر*ب في سليم 
سليم بضحك..... في اي يبنت المجنونه 
نور وهي بتنط عليه وبتضرب فيه بعزم قوتها وتصرخ بطفوله....... ااااه ياكذاااااب ياااامخااادع 
سليم بضحك شديد..... ههههه اسمعي بس يااابت هههههه اسمعي طيب 
نوؤ بغضب طفولي ومسك دراعه عضته..... عااااا يااااكذاب يالي هتخش النا*ر 
سليم بضحك..... يااابنت العضااضه ااااه درااعي 
نور قامت وكان فيه حاجه زي طابعه الشفايف كدَ على الارض وبتشاور على صدرُه بخجل...... هي دي هاا وبتقولِ انا الِ عملت كدا ااااه ياقلي*ل الادب يالي هتروح النا*ر بالموتوسيكل كمان 
سليم انفجر في الضحك على كلامها وتصروفاتها الطفوليه....... ههههه مش قااادر بالموتوسيكل ههههه اااه ياعني عليا بقَ انا سليم الجبراوي بتعمل فيا كدا لا واتعض واتضرب كمان هههه
نور وهي بضيق عيونها زي الاطفال وبترفع صابعها فِ وشه...... احسن تستااهل ولسا ياااسليم 
و لسا هتمشي اتكعبلت في السجاد وشافت نفسها في المريا وصرخت.... عاااااااا اي دا مين دا 
سليم بسخريه ...... بالله لتقولي كلام غير كدا.... اكيد من الزفت ااي شربتيه امبارح 
نور بخجل..... هو انت عرفت 
سليم بستهزاء..... لا واللهِ وقالي بصوت لايتحمل فيه النقاش...... تعاااالي هنا اقفي قدامي 
نور بكسوف..... طب اغير 
سليم ببرود..... زي ما انتي كدا 
نور بصتله فِ عيونه كتير 
سليم نفخ بعصبيه...... خلاص روحي غيري 
ابتسمت وجريت تغير هدومها لبجامه روز بكم ولمت شعرها لفوق وسابت بعض الخصلات نازله على وجنتيها وكان شكلها لطيف بطابع طفولي مثير.... سولي انت زعلان مني 
سليم بص الجهه التانيه...... ينفع الِ عملتيه 
نور بكسوف...... لا بس ااا حبيت اجرب وكدا ووو
سليم بحنان...... انتي مراتي حلالي تعملي الِ انتي عايزاه ارقصي البسي الي انت عايزاه طالما فِ بيتي وليا ماشي....انا قصدي على الفوتيكا يا نوور والسيجاره!!! 
نور دموعي اتجمعت في عيونها من كُتر الخجل...... انا انا بس حبيت اجرب زيك وانت كُتت.... 
قاطعها بعصبيه.... نوووووور ملكيش دعوه بيا انا اتعودت على كدا وبعدين انتي مش بتصلي وعارفه ربنا كويس وعارفه ان الخمرا حرام ازااي تشربييهااااا
نور شهقت بصدمه...... ااايه خمراا هي هي دي خمرا 
سليم رفع حاجبه وقال بسخريه...... لا امها!!! دي فوتيكا يا ابله 
نور بدموع...... بالله ما كُنت اعرف ياسليم انا لقيتهم بيشربوا منهم تحت و
سليم مسح على وشه فِ محاوله انه يهدي نفسه....... اهدي وامسحي دموعك الاول كدا
نور بدموع..... والله ياسليم ما كُنت اعرف 
سليم بحنان وهو بيمسح دموعها برقه...... خلاص الِ حصل حصل متتكررش تاني 
نور هزت راسها........ حاضر.... انت لسا زعلان مني! 
سليم لسا هينفي بس خطرت على باله فكره خبيثه..... ايوا لسا زعلان 
نور بحزن وهي بتبصله فِ عيونه.....اسفه... طب اعمل اي عشان تسامحني! 
سليم بخبث....... لو مُصره اوي كدا جيبي بوسه مش من خدي
نور بخجل....... ايه لالا اكيد
سليم ضحك....... تعرفي لو ان الخمرا حرام انا كُنت خليتك تشربي كل يوم دا انتي عملتي عمايل امبارح هههه ولا بدله الرقص كانت.. قاطعته بصراخ ووجنتيها احمروا..... سليييييم متكملش 
سليم بضحك وهو بيجذبها ليه...... عادي انا زي جوزك برضو.... وبعدين فِ واحده تتكسف من جوزها!!! ... تعرفي ان هانيا عكسك خالص وجريئه ومابتتكسفش
نور بشراسه...... عشان جبحه وبعدين انت بتقارني بدي وبعدين انا ممكن اعمل كدا عادي واحسن منها كمان
سليم بخبث...... كلام بس
نور بدلع تشدته ليها من ياقه التيشرت بنعومه...... انا ولا هيا ﯾَ سولي
سليم حاوطها بايده بحنان وهو بيستغل الفرصه........ هي تيجي جنبك اي بس 
نور ابتسمت بفرحه........ انا احلى صح انا طبيعي هي كله عمليات صح يا سولي
سليم هز راسه وهو بيميل بيطبع قُبله على خديها وجبينها ونقل نظره لشفتيها التوتيه 
نور زقته بمشاكسه..... ماخلاص ياعم ولا انت ماا بتصدق! 
سليم بصلها بصدمه مزيفه..... عم!!!!!! وما باصدق!!! لا كدا هغير رأيي
نور شدته من تيشرته تاني ليها......... جرب كدا غير رأيك 
سليم بضحك........ هتعملي اي ياشبر ونص انتي 
نور بغضب طفولي...... على فكره انا مش شبر ونص انا طولي مناسب ليا ولجسمي
سليم بصلها بوقاحه وغمز....... انتي هتقوليلي دا انتِ بطل بقولك اي ماتيجي نكمل شغل امبارح بما اننا راحت علينا نومه 
نور بضحك ودلع.... تؤ...... وبعدين مش عندك شغل ولا انت مش رايح الشركه النهارده 
سليم بمشاكسه...... بفكر مروحش النهارده واقضيه معاك ياجميل انت 
نور بضحك على اسلوبه....... ههههه لاروح واجي معاك 
سليم ضحكته اتلاشت...... لا مافيش الكلام دا
نور بصوتها الرقيق وقالت بهدوء...... ليه بس
كدا هو 
يا سووولي بقَ عشان خاطري وبعدين والله هفضل معاك في نفس المكان وهسمع كلامك..... بالله عليك بليييز بلييييز 
سليم باستسلام...... ماقدرش على زعلك ماشي البسي بس بسرعه بقا وطلعيلي لبس النهارده 
 نور باابتسامتها الساحره..... بس كدا من عيوني فوريره 

اي رأيك وكمان لابسين زي بعض ولوني المُفضل بيبي بلو 
سليم رفع حاجبه باستنكار...... انتي عايزني انا البس بيبي بلو
نور كتفت دراعتها قدام صدرها....... ايوا وبعدين انت مابتزهقش من الاسود
 سليم ببرود...... نووري هي كلمه ومش هرجع فيها مابلبسش انا الوان طلعي الاسود
نور بدلال...... طب ولو قولتلك عشان خاطري بلييييز
سليم فك التكشيره وضحك....... بالله انتي جننتيني وهرجع فِ كلمتي عشانك هاتي اما اشوف اخرك واخد اللبس 
بقلمي بسمله بدوي
نور باعجاب شديد...... واااااو اي دا جينتل اوي
سليم بغرور..... طول عُمري يانوري
نور بضحك وفرحه....... بس المرادي احلى ونيولك جان اوي عليك وبعدين شكلنا حلو اوي و لابسين زي بعض انا فرحانه اوي 
سليم وهو بيمسك وشها بين ايديه بحنيه........ اعيش وافرحك يانوري اكتر واكتر 
نزلوا وصوت ضحكاتهم مالي المكان 
ساره بفرحه وهي شايفاهم حلوين وقلقها اختفي....... الحمدلله يارب يفضلوا حلوين مع بعض 
اشرف بضحك..... الله الله والله وجه اليوم الي تغير الاسود فيه يا استاذ سليم 
نور بغرور مزيف وضحك....... انا مش اي حد برضو يابابا انا نووره الي ميقدرش يرفضلي طلب صح ياسولي
سليم قعد على الكرسي وهز راسه بهدوء 
راحت سلمت على الجد وباسته من خدوده وباست ايده...... جدو حبيبي عامل اي 
بخير يانور عيني طول ما انتي بخير 
نور بمشاكسه...... اي دا ياجدو هي الناس بتكبر وانت بتحلو يوم عن يوم ليه كدا 
هههههه يبكاشه دي بس عشان عيونك الحلوه 
نور قعدت جنبه وبتضحك مع الجد وفجأه حست بايده بتقرُصها من فخدها انّت بوجع وبصتله بمعني اي... بصلها بتحذير وشاور على الاكل وقرب منها وقال بغيره..... كُلي وانتي ساكته وبطلي كلام فاهمه! 
هزت راسها بهدوء وسكتت
تسريع الاحداث 
طول الطريق نور بتبص من الشباك ومتجاهله سليم 
سليم مسك ايدها وهو بيسوق وباسها بحب..... حقك عليا بس انتي عارفه اني بغير عليكي 
سليييم دا جدوو وبعدين داا هزار الله وبعدين انت وجعتني على فكره
حقك عليا
ايوا اعمل العمله وانا اعدي ولا كأن فِ حاجه 
هجبلك بوكس شيكولاته
نور بسرعه وطفوله..... اذا كان كدا ماشي 
هههههه لا والله 
اه والله 
نور بدلال..... سولي حبيبي جيب فونك عشان نتصور وعايزه انزلها استوري
رفع حاجبه باستنكار..... لا والله وانتي عايزاني اوافق. 
انا لابسه طويل انت معايا كمان وبعدين عشان خاطري 
وده ليه بقا 
نور ببراءه...... انا هقولك الحقيقه.... عشان الي اسمها هانيا دي تشوفنا ووتتغاظ وتعرف انك بتاعي انا وبس
سليم فرح بنبرتها هو بيعطيها الفون خبط في العربيه الي قدامه 
نزل يشوف في اي 
في العربيه التانيه نزل شاب بعصبيه...... اي الغباااء دااا 
سليم ببرود....... من غير شوشره عايز كام حق التصليح
الشاب بعصبيه..... اي قلت الزوق دي دا بدل ما تعتذر
سليم ببرود...... اخلص مش فاضيلك 
الشاب لسا هيتكلم فجأه اتصدم وجري على نور وقال بصدمه...... حوريه انتي عايشه بجد انا مش بحلم
 نور جريت على سليم وحضنته بخوف ووو


يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية نور عيني" اضغط على اسم الرواية



reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق