رواية احببت طفلة الفصل التاسع 9 بقلم نورهان العطار
رواية احببت طفلة الفصل التاسع 9 بقلم نورهان العطار
رواية احببت طفلة
الحلقة ٩
ذهبت قمر الي هذا الشاب الوسيم
قمر: حضرتك تشرب اي
رفع الشاب راسة نظر قمر بصد"مة عندما رائت
قمر بصد"مة: صقر
صقر بصد"مة حاول مدارتها بسخريه: قمر في النيت كلاب امممم دا انتي ليكي في الجو بقا امال لي دور الشر"يفة العفيفة دا عليا
قمر ببكاء: والله يا صقر
صقر بمقاطعة: شو"شو
شوشو: نعم يا باشا
صقر: هاخد البنت دي
شوشو: الليلة ب
صقر بمقاطعة: لا هاخد"ها علي طول
شوشو: ١٠٠ الف
صقر: ادي شيك ١٠٠ الف
شوشو بفرحة: خد"ها يا باشا
صقر: يالا ولم ينتظر ردها فسحبها من يديها وخر"ج بها من هذا المكان وادخلها السيارة وهي تبكي وانطلق بسرعة شديدة
صقر بغضب: بطلي عياااااط بدل مقتلك انتي فاهمه
وضعت قمر يديها علي فمها تمنع شهقاتها بخوف وصل صقر الي القصر وسحب قمر من يديها ودخل بها وسط صريخ قمر وبكائها والتوسل بان يتركها ذهبت خلفة سعدية:يابني سبها هتموت في ايدك ولكن صقر لم يهتم
ادخلها صقر غرفة ضالمة واغلق عليها ومنع عنها الطعام والشراب اخذت تصرخ قمر بصةت اعلي فهي تكرة الضالمة بسبب ما حدث معها في الماضي ((((تابعوني و هتعرفو كل حاجه))))
وذهب صقر الي غرفتة واخذ يكسر كل شئ ياتي امامة
صقر ببكاء: لي عملتي كدة لي خدعتيني دا انا حبيتك انا كنت فكرك غيرهم لاكن طلعتي زيهم بس انا مش هسيبك هندمك هندمك يا قمر ثم اخذ مفاتيح سيارتة ونزل وركب سيارتة وانطلق بها الي شركتة
احمد: صباح الخير يا ست الكل
نادية: صباح الفل يا حبيبي رايح الشغل
احمد: اة يا امي ادعيلي
نادية: دعيالك يا حبيبي تعالي افطر الاول
احمد: لا متاخر هافطر هناك سلام يا امي
نادية: سلام يا حبيبي
ذهب احمد الي عملة حتي لا يتاخر ويغضب صقر منة
دخل صقر الشركة وهو غاضب بشدة دخل مكتبة واغلق الباب خلفة ولكن قبل ان يدخل نظر الي هايدي
صقر: متخليش حد يدخل عليا غير احمد
هايدي: بس الاجتماع ال
صقر بمقاطعة: الغي كل الاجتماعات انتي فاهمه ودخل مكتبة اخرجت هايدي هاتفها وهي تتحدث مع شخص
هايدي: ايوة جية ومتعصب اووي
الشخص: ـــــــــــــــــــــ
هايدي: تمام بس انا اي مصلحتي
الشخص: ــــــــــــــــــــ
هايدي: تمام يالا مع السلامه
اغلقت هايدي الهاتف ونظرت خلفها فوجدت احمد فوقع الفون من يديها خوف من ان يكون سمع شيئ
احمد: في اي مالك اتخضيتي كدة لي
هايدي بارتباك: مفيش حاجه
احمد: صقر جوة
هايدة: اة بس متعصب اووي
احمد: طيب انا دخلة
هايدي: اتفضل
دخل احمد لصقر فوجد صقر نائم علي الكرسي مغمض عينية ويظهر علي وجهة اثار التعب والارهاق الشديد
احمد: مالك يابني حصل اي
صقر: حبيتها بس هي طلعت شبهم
احمد: هي مين دي
صقر: البنت الي قلتلك عليها
احمد: ايوة عملت اي علشان تقول كدة انا عارف انك بتحبها كان واضح عليك من بدري بس اي الي حصل
صقر: هقولك وحكي لهة ما حدث
احمد بغيظ: انت ازاي تعمل كدة اسمعها الاول يمكن تكون مظلومة
صقر بغضب: مظلومة ازاي دا انا جيبها من هناك والله لندمها علي خيانتها ليا
احمد: انت الي هتندم يا صحبي
صقر: روح علي مكتبك يا احمد
احمد: حاضر لو عوزتني اتصل علي مكتبي
ذهب احمد وجلس صقر يفكر هل كانت قمر مظلومة بس انتشل الفكره من دماغة فهو مقتنع انها خائنة فهو مقتنع لنها مصل جميع النساء
البوس: فهمت يا محسن
محسن: فهمت يا بوس بس التنفيذ امتي
البوس: لسة مش عارف استني مني اشارة
محسن: وانا تحت امرك
ذهب محسن واخرج هاتفة وهو يحادث شخص
محسن: ايوة يا باشا انا بحاول اعرف معاد العملية ان شاءلله يا فندم هعرف وهبلغك تمام يا فندم مع السلامه
اغلق محسن الهاتف مع الشخص وذهب ليري كل شئ تمام
انهي صقر عملة وكاد ان يذهب ولكن وجد احمد امامة
احمد: بقولك يا صاحبي
صقر: اي
احمد خطوبتي الخميس الجاي
صقر: بجد الف مبروك يا صاحبي
احمد: الله يبارك فيك هستناك
صقر: ياعم طبعا هاجي يالا مع السلامه
احمد: مع السلامة
ذهب كل واحد الي بيتة وصل احمد الي بيتة وتعشاء وذهب حتي ينام حتي يستيقظ مبكرا الي عملة
اما عند صقر وصل القصر وذهب الي غرفتة واخذ حمام دافي وارتدي ترنج اسود وهبط الي الاسفل وجلس ياكل
صقر: دادة سعدية
سعدية: نعم يا بني
صقر: حد طلعلها اكل
سعدية: لا المفتاح معاك هندخل ازاي انا خايفه يحسن تكون ماتت
صقر بخوف: لي حصل اي
سعدية: اصل من ساعت ما انت ما مشيت وهي مش طلعلها صوت خالص
صقر يحاول يداري خوفة: عادي يكش تموت تصبحي علي خير يا ست الكل
سعدية: وانت من اهل الخير يا بني ربنا يهديك ياررب
صعد صقر الي غرفتة واخذ الغرفة رايح جاي وهو يفكر في قمر ولكن فجاة
صقر: بسسسسسسسس كفايه كدة انا هنام
ذهب لكي ينام ولكن لم يقدر فهو يريد الاطمانان عليها فهبط الي الغر"فة وطر"ق الباب ولكن لم ياتي رد طر"ق مرة اخري ولكن الصمت سيد المكان فقلق صقر بشدة وففتح الباب ولكن كانت الصد"مة عند"ما راي........
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية احببت طفلة" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق