رواية جحيم الفهد الفصل الرابع
رواية جحيم الفهد الفصل الرابع
ا ارجوك بلاش دلوقتي
فهد قرب.. طب وليه ياملوكه
مليكه بتعب وتوتر.. كدا معلش.
فهد.. ماشي يامليكه
فهد خرج برا الاوضه واتكلم في التلفون
فهد بشر.. عايزك تخلص عليا
مجهول.. طب اعمل اي
فهد بشر.. بص هتعمل....
عند قمر وليث
ليث.. انا مرتاح وفهد مع مليكه
قمر بحب.. ونا كمان ياليث بس خايفه عل البت صغيرة بردة متعرفش في الجوزا الي جاها فجاه دا
ليث.. دا لمصلحتهم واكمل بخبث ووبعدين ماامها كانت اصغر وقرب منها
قمر بكسوف.. بس بقي انت لسه فاكر
ليث.. الله وافتكر مين غيرك ياجميل وقرب منها وو
عند ادهم وكارمه
كارمه مرات ادهم من مصر بس عاشت قي امريكا زي ادهم
كارمه بحب.. ادهم مالك
ادهم.. مفيش يحبيتي انا هشم هوا في البلكونه شويه
وراح البلكونه
ادهم بحزن بيكلم نفسه.. يااا ياادهم لسه فاكرها بردو حته بعد دا كله قمر دي متتنسيش ابدا بس هي مرات اخويا مش هينفع كدا انا مش لازم افكر فيها وقام دخل لكارمه
كانت كارمه غيرت ولبست قميص نوم شفااف واسود ومبين بيض جسمها.
ادهم قام من مكانه.. هو في كدا وقرب منها
كارمه.. بس ياادهم بتقرب ليه هو انت لسه فاكر وضحكت بمياعه
ادهم.. لا كدا كفايه وقرب ووو
عند فارس ابن ادهم مفيش غيرو عند٢٤سنه
اشرقت الشمس
فهد صحي من النوم لقا مليكه شبه الملاك.. قومي يلا يالوكه
مليكه بنوم.. لا سبني بقي
فهد قرب منها
مليكه.. لا انت بتعمل اي
فهد بخبث.. هتشوفي هعمل اي
وقرب منها وطبع قبل*ة عل شا*فيفها ووو
تحت عل طوله الفطار
فارس دخل المطبخ
لو سمحت
بنت من الخدامه.. تامر بحاجه يابيه
فارس سرح في جمالها وهي قد اي جميله
شمس.. في حاجه يابيه
فارس فاق من شرودو.. لا ابدا احم عايز مياة
شمس.. حاضر يابيه
فارس بسرحان.. حاضرك الخير ياقمر
شمس بكسوف.. اتفضل يابيه
فارس.. طب وليه بيه بقي متقولي فارس
شمس بسخريه.. العين متعلش عل الحاجب يابيه
فارس.. ليه كدا عادي انا فارس ونتي
شمس بعجاب بشكلو.. شمس اسمي شمس
فارس بعجاب باسمها انو كان في امريكا مسمعش بالاسم دا خالص.. اهلا بيكي ياشمس
عند فهد ومليكه.
فهد.. قومي خدي شور يالا
مليكه بكسوف.. لا قوم انت
فهد بخبث.. خلاص مشوفت كل حاجه مش محتاجه وضحك وقام اخد شور
خرج فهد كانت مليكه اخدت شور وخلصت
فهد بضحك.. لحقتي اخدتي شور
مليكه بكسوف.. بس بقي يافهد
فهد.. حاضر هسكت اهو
مليكه.. يلا ننزل بقي.
فهد بخبث.. متخلين شويه
مليكه.. بس بقي انا نزله
فهد.. نزل معاكي هقعد اعمل اي انا ونزلو
الكل كان قاعد في الصالون
فارس بمرح.. اي ياخويا قاعدين للمغرب فوق مزهقتوش من بعض
فهد.. هشش اخر"س يالا
قمر.. عامله اية يابنتي
مليكه بكسوف.. بخير ياماما
ليث.. تعالي في حضن ابوكي يابت
مليكه استخبت في حضن ابوها... وحشتني يابابا
فهد بغيرة.. هاتيلي مباه يامليكه
مليكه بطفوله.. لا انا عايزه حضن بابا
فهد قرب منهم وسحبها من ايدها
فهد بابتسامه صفره.. معلش ياعمي عايز مراتي واخدها اوضتهم
مليكه بوجع من ايدها.. في اي يافهد ايدي
فهد بغضب.. ازاي ابووكييي يحضنك كدا
مليكه ببرود.. اديك بتقول ابويا عادي يافهد
فهد قرب منها.. بحبك وبغير عليكي اوي يا مليكه
مليكه ضحكت بمياعه.. ههه بس يافهودي
فهد قلع تيشرتو.. متفتكريش اني هسيبك واخدها
لعلمهم الخاص بهم
عند فارس وشمس
فارس وشمس
شمس كانت قاعده في الجنينه
فارس من وراها.. بوو
شمس بخضه.. خضيتني والله
فارس بسرحان في عيونها الزق.. سلامتك من الخضه وبدء يقرب
شمس بخوف.. فارس بيه ابعد بعد ازنك
فارس كان متغيم من جمالها
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية جحيم الفهد" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق