رواية احببت طفلة الفصل الثاني 2 بقلم نورهان العطار
رواية احببت طفلة الفصل الثاني
رواية احببت طفلة
الحلقة ٢
رفع صقر الطرحة وصدمة عندما راي امامة فتاة بشعة بشدة فكانت سمراء وشعر"ها اجعد
صقر بصدمة: اي دا
الفتاة: اي يا باشا
صقر بغيظ: اطلعي برة
الفتاة: لي هو انا زعلتك
صقر صرخ بغضب: بقولك برة يالا غو"ري
خرجت الفتاة بخوف منة اتصل صقر بالرجل
الرجل: نعم ياباشا
صقر بغضب: اي القرف الي بعتة دا
الرجل: ياباشا انت مش قلتلي عاوز واحده بورقتها
صقر: اة بس دي شكلها وحش
الرجل بضحك: مهو الحلوين كلهم مش تمام
اغلق صقر الهاتف مع الرجل دون رد وخرج من القصر وركب سيارتة واخذ يمشي بها ولكن لا يعرف الي اين يذهب
كانت قمر تمشي في الشارع وهي تبكي لا تعرف الي اي مكان تذهب بعد ان تردها ابوها ومرات ابو"ها جلست علي الرصيف بتعب واخذت تفكر فماذا حدث
فلاش باك
نعمات وهي تصب عليها المياة: قومي يا حلوة اخلصي
قمر بخوف: والله ما عملت حاجه محدش يضربني
نعمات: متخفيش يختي انا الي هخلصك من الي انتي في دا ابوكي حالف ليقتلك
قمر بخوف: طيب هتعملي اي
نعمات: اهر"بي يالا بسر"عة
قمر: حاضر بس اروح فين
نعمات بغضب: اي داهية غوررري
قمر: حاضر وكادت ان تخرج قمر ولكن وجدت جميلة تمسكها من شعرها فصرخت قمر بالم
جميلة بغل: انا مش هسيبك تتمتعي بجمالك
قمر ببكاء: والنبي سبيني انا مش عملت حاجه والنبي
نعمات بملل: انتي هتعملي اي يا جميلة
جميلة بغل: هتشوفي يا ماما واخرجت مقص نظرت اليها قمر واخذت تبكي بقوة وزاد: والنبي متعمليش كدة متقصليش شعري
جميلة: ماما امسكيها امسكتها نعمات واخذت جميله تقص شعرها حتي اصبح قصير جدا وغير متساوي ثم اخذتها من يديها ور"متها خارج البيت واغلقت الباب بقوة قامت قمر واخذت تمشي في الشارع دون وجها فاقت قمر من شرودها واخذت توضع يديها علي شعرها وهي تبكي بقوة
قمر ببكاء: سبتيني لي يا ماما اكيد لو كنتي عايشة مكنش حد عمل فيا كدة الله يرحمك ويغفرلك يارب
كان صقر في طريقة الي النيت كلاب ولكن راي شباب يضايقون فتاة وهي تتوسل لهم وتبكي نزل من سيارته سريعا وامسك الفتاة ووضعها خلف ظهرة
شاب من الشباب: لالا انت كدة بتغلط سبها وانت سليم بدل متسبها وانت سايح في د"مك
صقر ببرود: طيب متو"ريني هتعمل اي
شاب اخر: انا هور"يك كاد ان يضرب صقر ولكن صقر كان اسرع وابرح الشاب ضر"ب ولكن اخرج التاني مط"وة
الفتاة: حاااااااسب فكادت المطوة ان توصل الي صقر ولكن الفتاة اسرع ووقفت امامة فعزت السكينة في دهرها
الفتاة بالم: اةةةةةةة التقتها صقر بين يدية صدم عندما لقها قمر نفس الفتاة لماذا تفعل هنا في المساء
الشاب بخوف: اهرب يالا دي شكلها ما"تت هرب الشبان
صقر بخوف: قمر قمر متغمضيش عينك
قمر: انا عاوزة اموت خليني ارتاح واغمضت عيونها باستسلام للموت حملها صقر بخوف وصعد الي السيارة وساق بسرعة جنونية الي المستشفى كان يسوق بيد والايدي الاخري يوضعها علي جرح حتي يكتم الجرح بعد مرور عشر دقائق وصل صقر الي المستشفى وحمل قمر ودخل بها وهو يصرخ
صقر: بسرعة حد يلحقها هتتصفي مني
الدكتور: حطها بسرعة يا صقر بية وضعها صقر وامسك يديها حتي وصل الي غرفة العمليات تركها ودخلت قمر الي غرفة العمليات واخذ ينتظر صقر بالخارج وهو قلق ولكن يفكر لما هو قلق ولكن اقنع نفسة انها شفقة وعاد مرة اخري الي جبروتة وذهب الي الحمام حتي يغسل يدة من دمها ثم خرج وجلس امام غرفة العمليات ينتظر خروج قمر
اما عند محمد والد قمر دخل البيت وجد نعمات تدعي البكاء وهي لفاة راسها بشاش ابيض
محمد: في اي يا نعمات حصلك اي
جميلة بحزن: قمر جات تهرب امي شفتها ومسكت فيها علشان مش تمشي راحت ضر"بتها علي دمغها ومشيت
محمد بغضب: يا بنت الكلب انا هدور عليها واقتلها وانتي يا جميلة كنتي فين
جميلة بتوتر: كنت برة بجيب حاجه وجيت لقيت امي كدة
محمد: ماشي يا قمر واخذ يتوعد لها بالكثير
نعمات بتمثيل: دخليني اوضتي يا جميلة عاوزة اريح انا تعبانة
جميلة: تعالي يا ماما
(ياربي دا قاعد مع ريا وسكينة في البيت 😂😂😂)
ادخلت جميلة امها واغلقت الباب عليها حتي لا يسمعها
جميلة: شفتي يارب يق"تلها
نعمات: لا لما ناخد كل الي ورا وال قدامة يبقي يقتلها
جميلة: انا فرحانه اوووي في قمر
نعمات: يالا اهي غا"رت في داهيه
اما في المستشفى وتحديدا غرفة العمليات كانت قمر تري نفسها في مكان وهي تري ولدتها
قمر بفرحه: ماما انتي وحشتيني اوووي خديني معاكي
نادية مامت قمر: مش هينفع لازم تعفري في الدنيا
قمر: انا بكرة الدنيا دي خديني معاكي
الدكتور بصوت عالي: بسرعة حقة الادرين بسرعة قلبها بيقف
الممرضه: الحقنة اعطها الدكتور الحقة واخذ يفعل لها انعاش قلب ولكن لم تستجيب وبعد وقت خرج الطبيب الي صقر وعلي وجهها علمات الاسف
صقر: اخبا"رها اي هي كويسه
الطبيب باسف: للاسف.........
صقر بصدمة: اي
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية احببت طفلة" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق