Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حين تقع في الحب الجزء الثاني 2 الفصل العشرون 20 بقلم ندى على

 رواية حين تقع في الحب الجزء الثاني الفصل العشرون

رواية حين تقع في الحب الجزء الثاني الفصل العشرون

حين تقع في الحب 2
البارت العشرون 
للكاتبه /ندي علي حبيب 

غسان كان قاعد قدام المسبح بغضب من تفكير نور وبيشرب سجاير بشدة سمع دب كعب في الارض وريحة برفان حريمي مشد وجميل وبص وراه لقي نور نزله بجمالها والفستان اللي كان علي السرير اللي عباره عن فستان فوق الركبه وعريان الكتفين وشعرها منسدل علي ضهرها وكعب عالي وكانت في غاية الانوثه والجاذبيه 

نور راحت عنده بتوتر شالت من ايده السجاره :لو مش خايف علي حياتك خاف علي حياة البيبي اللي في بطني ورميتها في المسبح ووقفت قدام غسان اللي مش راضي يبص ليها 

غسان وهو راسه في الارض :خير لبستي ليه مش يمكن اكون عاوز استغلك 

نور رفعت راسه ليها :بس انا بحبك 

غسان رفع حاجبه :من امتي الحنيه دي كلها 

نور بغضب سابته ومشيت ولكن ايد غسان كانت مسكاها ومقربه ليه 

غسان وهو محاوط خصرها :بحبك وباس راسه سامحيني وباس خدها مقدرش اعيش من غيرك وباس انفها ولسه هيقرب علي شفايفها نور حطت ايدها علي شفايفه 

نور بخوف :ماما متعرفش انا فين وزمانها قلقانه غسلن دي ممكن تموتني انت مش عارفها قدي

غسان بضحك :ليه حاسس ان شاقطك ساعه ومرجعك تاني انتي مراتي يا بت 

نور بخوف :غسان انا عاوزه اروح بالله 

غسان قرب منها :تروحي فين مفيش مرواح من هنا غير بأمر مني انا واسبتي بقي 

نور بخوف :غسان بالله كلم ماما عرفه ان معاك علشان خطري 

غسان بضحك باس خدها :وحشتيني يا جزمه ومسك فونه ورن علي سكينه 

سكينه بلهفه :غسان نور مش عرفه نزلت دلوقتي واحت فين وانا قلقانه 

غسان :متقلقيش معايا هنا اهي 

سكينه بفرحه :خلاص ماشي يابني وانا الولاد معايا متقلقوش عليها 

غسان بحب :تسلمي يا امي وقفل معاها 

نور بقلق:كلمتها قالت ايه 

غسان قرب منها وقعد وقعدها علي وجله وبيتكلم وهو بيشيل شعارها يرجعه ورا :بتقول خلي مراتك عندك لحد ماتشبع منها براحتك والولاد معاها 

نور برقة مسك خده :لو زعلتني تاني همشي وعمري ماهرجع تاني ابدا 

غسان باس شفايفها بحب :عمري ماقدر ازعلك وحملها وطلع علي جناحه وضعها علي الفراش وظل يقبل عنقها باشتياق ورغبه 

نور بهمس :غسان متنساش ان انا حامل 

غسان بر*غبه :هشش متخافيش وبدء يعبث في فستانها 

نور حاولت ابعاده :غسان انا حامل 

غسان قبل شفتيها :عمري مأذيكي بس مش قدر ابعد عنك لم تفعل هي شيئ غير الخمود والاستسلام له هي ايضاً اشتاقت له 

..............................
في شقة نسمه 

نسمه راحت عن قاسم اللي نايم ومعطيها ضهره قربت منه :قاسم انت نمت 

قاسم :لاء 

نسمه :انت بعيد عني ليه 

قاسم :علشان مش هخدك في حضني حتي غير اما تخدي الحبايه قدام عيني 

نسمه بدموع :انا عوزه اروح عند سوسو 

قاسم :الصبح هوديكي 

تفاجئت من رده عليها وقالت بحزن :هفضل فترة هناك 

قاسم :هوديكي الصبح وهرجع اخدك بليل ومفيش غير الكلام دا 

نسمه بعياط:انا حره مش انت كرهتني وبعدت عني 

قاسم اتعدل ووقف علي الارض ببرود :ايوا كرهتك وبعدت عنك وهبعد يا نسمه 

نسمه بعياط وترجي :قاسم انا اسفه علشان خاطري سامحتي انا سامحتك لما انت قلتلي اسر ابني وانت زعلت مني علشان ونزلت راسها في الارض 

قاسم بسخريه :بجد مش قدره تقوليها طب كنتي بتخديها ازاي عارفه انا حبيتك حب لو هفضل اقول عليه العمر كله عمرك ما هتصدقي بس تعرفي مش عارف حاسس بقرف وانا بقرب من وحده كرها انها تخلف مني وسابها ومشي راح نام في الصاله 

نسمه بعياط:يارب ساعدني انا حسه ان بموت ببطئ

......................
في الصباح في فيلا غسان 

نور تململت بتعب كبير ومسكه بطنها :اه ااه بطني شده كدا ليه يا ربي 

قام غسان من نومه اسر صرخت نور :في ايه يا ووحي مالك 

نور وهي مغمضه :بطني يا م ا م ا 

غسان بقلق شال الغطي من عليها وكانت الصدمه كبيره 

غسان بصدمه :.........

بصي يا نسمه من وجهة نظري حق قاسم اللي بيعمله فيكي علشان انتي غلطي غلط كبير مفيش راجل يستحمل ان مراته تاخد حبوب منع حمل بس نتمني الامور تتعدل 

(لكن ايه هي الصدمه اللي عند نور و غسان انتظرو البارت القادم )؟؟؟؟

يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حين تقع في الحب" اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات