رواية جحيم الفهد الفصل الاول
رواية جحيم الفهد الفصل الاول
حجيم الفهد
فتحت عنيها لقيت نفسها في اوضه وفي شاب قدمها عا*ري الصدر
مليكه بخوف.. انت مين
فهد بقسو*ه.. اهلا في حجيم الفهد
مليكه بخوف.. مش فاهمه يعني اي انا مالي بيك
فهد.. انتي هتتخطبي بجد للاسمو محمد دا بجد
مليكه بخوف.. اه اه انت عرفت منين
فهد.. هههه انتي متعرفنيش انا اعرف دبت النمله ياروح امك
مليكه بقوة مزيفه.. انت مين وعرفت منين اني هتخطب يااسمك اي انت
فهد.. شكلك متعرفنش يامليكه
مليكه.. طب انت تعرفني منين
فهد بسخريه.. اهو بعرفك وخلاص
مليكه.. طب البس تيشرت او اي حاجه وبعدين كلمني
فهد قر*ب منها.. طب منا كويس اهو.
مليكه بتوتر.. لولو سمحت ابعد ونا همشي من هنا ولا كاني شوفتك ولا كانك شوفتني تمام
فهد ضحك ضحكه رجوله.
مليكه.. هو انا قلت حاجه تضحك اوي
فهد.. تمشي تمشي تروحي فين وقر*ب منها
عند قمر وليث
قمر قلقانه عل بنتها.. البنت اتاخرت ياليث
ليث.. اهدي يروحي هبعت عمار ابنك يشوفها
جاسر نزل هو وملاك وزينه الصغيرة
جاسر.. في اي يقمر
قمر.. مليكه اتاخرت في الكليه وخايفه عليها والولد محمد الي هيخطبها قالي مجتش الكليه
جاسر بص لليث قالو.. عايزك في المكتب
وراحو المكتب وقفلو الباب
جاسر.. ليكون عمل حاجه فهد ياليث
ليث بعصبيه.. ميقدرش انا هشوفه ابن ال***واتصل بافهد
الوو
فهد.. الوو ازيك ياحمايا
ليث.. بنتي فين يافهد
فهد ببرود.. في الحفظ والصون
ليث.. انت ناوي عل اي يابن السيوفي
فهد.. هخدها بالغصب منكم مش عايزين تخطبها شوفو بقي انا هعمل مش هتنفع تتجوز نهائي غير ليا
ليث بعصييه وصوت عالي.. طب ابقي اعملها حاجه ونا اجيب اجلك يابن السيوفي
فهد قفل في وشه وقال لمليكه.. ابوكي دا صدع يالوكه مش كدا
مليكه.. بابا لا بابا قمر مش زيك و*حش
فهد حط ايدو عل شافيفها.. هشش خلاص مش هتبقي لحد تاني
مليكه.. بس انا مش بحبك انا بحب محمد خطيبي
فهد شدها من طرحتها.. مين يابن 🐕
مليكه بعياط.. اوع ايدك ياحيو*ان
فهد قر*ب منها ودفن وشه في عنقها .. انتي ملكي يامليكه ملكي وبس
مليكه بتزق فيا.. اوع مش ينفع كدا
فهد بيشم راحتها الجميل.
مليكه لزتو بعيد عنها.. اوع يامجنو*ن
عند ليث وجاسر
قمر دخلت لما لقيت فهد بيزعق.. في اي بنتي فيها اي
فهد بعصبيه.. اطلعي فوق
جاسر.. اهدا هنشوف حل اهدا كدا
قمر.. قولي انت ياجاسر بنتي كويسه.
جاسر.. اهدي يقمر هي كويسه اهدي.
قمر.. انا عايزه بنتي ياجاسر
جاسر حضنها باخوي
ليث لازها بعيد عنو وقال بعصبيه شديده.. انت بتحضنها ليه ياعم انت فاكر نفسك مين
جاسر مشي من قدمه
قمر.. اوع انا عايزة بنتي
ليث.. ردي عليه انتي بتحضني جاسر ليه
قمر بعياط وخوف عل بنتها.. بقولك عايزه بنتي
ليث بغيظ.. ردي
قمر.. انت زعقتلي ملقتش غيرو احن منك وقبل متمشي قالتلو اخوياا متفتكرس حاجه وبصت بقر*ف ومشيت
ليث.. غبي الي بعمل دا طب انا خايف عل مليكه
عند قمر
قمر بعياط.. بنتي مليكه معرفش فين خايفه عليها ياملاك
ملاك بدموع.. اهدي يروحي هتيجي والله هتيجي
زينه بنت ملاك بتعيط.. ماما هي مليكه مش هتيجي تاني
ملاك مسحت دموع زينه.. لا ياحبيتي هتيجي
عند مليكه وفهد
فهد.. انتي عايزه تتخطبي يامليكه
مليكه.. اه هتخطب انت مين اصلا عشان تمنعني
فهد قر*ب منها اوي
مليكه بخوف.. انت بتقر*ب ليه ابعد يا وقبل متكمل كلامها كان بيا*سها بع'نف
مليكه بتزق فيا لحد مفاق وبعد عنها.. انت مجنو'ن اياك تقرب مني تاني انت فاهم
فهد ببرود.. لا مش فاهم
مليكه.. انا عايزه امشي من هنا
فهد قر*ب منها.. مش لما اخد الي عايزو
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية جحيم الفهد" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق